Suosittele kampaamoa Turussa
Olisi kiva löytää kampaaja, joka ehdottelee uusia ideoita hiusten suhteen.
Kommentit (69)
Ada & olexi
Hiusmuotoilua tunteella
En kerro nimeä :) On aivan älyttömän hyvä, sijainti keskustassa, halpa ja jonoa on aina kuukauden verran.
Kampaamo siinä on, mutta variksenpelätintä en oo aikoihin nähnyt.
V.O.G On ainakin sellainen mihin ei kannata poiketa. Kauan jouduttiin korjailemaan sen kampaamon tekosia.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:13"]
En kerro nimeä :) On aivan älyttömän hyvä, sijainti keskustassa, halpa ja jonoa on aina kuukauden verran.
[/quote]
Taidetaan käydä samalla kampaajalla :)
Up!
Itse etsin myös kohtuuhintaista ja ammattitaitoista tulevaa vakkaripaikkaa! Kampaajalla ei ole tullut käytyä muutamaan vuoteen ja ois prokkis lähteä mustasta vaalentamaan.
Groovesta on hyviä kokemuksia! Aurasillan kupeessa täl pual jokke.
En kyllä kerro, koska jo nyt on vaikea saada sinne aikaa.
Kaikki kampaamot on yhtä huonoja, olen käynyt tya:ssa eli yksityisessä ammattikoulussa. Jos ei ole tyytyväinen lopputulokseen, korjaavat sen ilman vastaväitteitä. Kampaamoissa taas on tuhat ja yksiselitystä, miksi vaalennus ei onnistunut tms.
Avanti Mehiläisen kauppakäytävällä. Kysy Annea. Hinta-laatusuhde loistava, kampaajilla on silmää ja osaavat tehdä erinomaisia, kuosinsa pitäviä kampauksia.
Hiusten aika Linnankadulla. Edullinen ja Sari on aivan ihana & taitava. Miinuksena pitkät jonot.
Avant garde. Ainoa kampaamo, johon luotan.
Studio Carpelania voin suositella. Aina hyvää palvelua ja just sellanen leikkaus mitä pyytääkin. Lisäksi niitä harvoja jotka ymmärtävät ottaa kasvatettavasta tukasta vain tosiaan sen tasoituksen kun sitä pyytää.
Turussa asuessani kävin Helmessä kaskenkadulla. Mukava, siisti paikka, ei oo pakko jauhaa mitää jos ei huvita, mukavaa palvelua, taidokasta työtä. Mulla on pitkä tukka, brunette.
Onks sen pehkotukan paikka Brahenkadulla vielä pystyssä?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:11"]Hiusmuotoilua Tunteella
[/quote]
Ei kannata, todella epäystävällistä ja ammattitaidotonta porukkaa
nim. kolme värjäys-yritystä putkeen ja silti piti lähteä kampaamosta itkun kera. Tähän kampaajan kommentti noh yritetään joskus uudestaa
+ päätin antaa vielä toisen mahdollisuuden paikalle eri kampaajan käsissä. Tuloksena 500 euron 45 cm pidennyksistä ekalla huollolla polkka, jonka kampaaja peitti hyvin suoristamalla hiukset. Kotona ekan pesun jälkeen karu totuus paljastui, enkä jaksanut tuhlata enää aikaa enkä vaivaa kyseiseen paikkaan.
Avantgardesta huono kokemus minullakin. Ihan järkyttävän mallin leikkasivat minulle, ilmeisesti sama trendikäs leikkaus oli ainoa opeteltu, ja se leikattiin jokaiseen päähän.
Tyttäreni on nyt pari kertaa käynyt Kerhossa Yliopistonkadulla ja ihan tyytyväinen on ollut.