Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kampaamoa Turussa

Vierailija
17.11.2014 |

Olisi kiva löytää kampaaja, joka ehdottelee uusia ideoita hiusten suhteen.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Hiushetki on kuulemma hyvä :)

Vierailija
42/69 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:11"]

Hiusmuotoilua Tunteella

[/quote]

Ei, ei ja ei missään nimessä. Ylihintaista amatööritouhua!!!
[/quote]
siel on joku 9? kampaajaa, ei o kaikki amatöörejä, pitää vaan tietää kelle tahtoo.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/69 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11hetki forumissa on kyllä hyvä. Aina tullut hyvä tulos vaikka toiveet olleet "hulluja". Tosin myös sanovat suoraan jos jotain ei kannata/voi tehdä. Hymyssä suin aina lähtenyt. Suosittelen

Vierailija
45/69 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat hiukset koskaan mulle taikoi miespuolinen kampaaja Hiusmuotoilua Tunteella, en muista enää nimeä. Ei tarvinnu paljoa selitellä, hän tuntu tietävän heti mitä tarkoitin, kaikin puolin hyvä kokemus!

Huonoin kokemus Kupla nimisestä kampaamosta Yliopistonkadulla, myös sattumoisin mieskampaaja. Jotenkin oletin jokaisen kampaajan osaavan tehdä vaaleita raitoja eikä KELTAISIA. 

En menisi uudelleen.

Vierailija
46/69 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair Mondo, olen ollut tyytyväinen ! :)

Vierailija
47/69 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa löytää hyvä ja edullinen kampaaja on käyttää Timma palvelua. Timma.fi tai Timma sovelluksesta löytää kaikki lähel olevien kampaajien vapaat ajat ja aiempien käyttäjien arvostelu heistä. Nopeeta, helppoa ja kätevää. Sillä siisti

Vierailija
48/69 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useissa eri kampaamoissa Turussa, mutta mainitsen suosikeiksi Helmi ja Hair Mondo. Molemmissa hyvä, rento tunnelma, viihtyisiä, iloiset kampaajat ja hinnat opiskelijallekin sopivat <3

Vierailija
49/69 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Vanha keskustelu mut ehkä joku tietäjä vielä löytyy :) Onko kukaan käynyt Avantgardessa Jonne nimisellä kampaajalla?...

Elikkä humalistonkadun piste kyseessä!

Vierailija
50/69 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista aina parempaa löytää kuin helsingin taka-aasiaalaisesta halpahallista jossa yritetään naida miesasiakasta, tarjotacpoikalapsia, häiriköidä ja huudellä perässä. Ja nämä ovat otantaa havaitusta, jatkuvasta häirinnästä.

Onneksi helsingissäkin on kampaamoja jotka pesevät mainitun paikan omalla palvelullaan.

Vierailija
51/69 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillapää kirjoitti:

Moikka! Vanha keskustelu mut ehkä joku tietäjä vielä löytyy :) Onko kukaan käynyt Avantgardessa Jonne nimisellä kampaajalla?...

Elikkä humalistonkadun piste kyseessä!

Joo, olin kahdesti hiusten leikkauksessa, ja varsinkin toisella kerralla oli aika karu lopputulos. En kai osannut kertoa toiveitani oikealla tavalla... tai jotain. Yksi kaveri kertoi samansuuntaisia kommentteja. Mistähän löytyisi kampaaja, jota kiinnostaa se, mitä asiakas toivoo hiuksiltaan?

Vierailija
52/69 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä sit idiootti vaivaudut kommentoimaa, jotku haluu tietää vaa kampaamo.. ei sun kommenttis niit kiinnosta pskaakaa.. ja oon kuullu et wikkee joku kehunu

Vierailija
53/69 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ada & olexi

Hiusmuotoilua tunteella

Jep, tuli niin kamala tukka, että itkien lähdin pois

Vierailija
54/69 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Headline, toimii Turussa ja Salossa. Olen ollut muutamalla kampaajalla heillä, hinnat ovat kohtuulliset ja työn jälki erittäin hyvää. Heiltä löytyy näkemystä myös vähän trendikkäämpiinkin tyyleihin, perus klassisten valintojen lisäksi (kannattaa tsekata nettisivut).

Vierailija
55/69 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Groovea! Sieltä olen aina saanut hyvää tasokasta palvelua ja todella kivan tukan.

Vierailija
56/69 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan Butik Turkua sillä he valikoivat asiakkaitaan pärstäkertoimen mukaan. Kysyin aikaa yhdelle heillä työskentelevälle harjoittelijalle ja hän kieltäytyä leikkaamasta ja värjäämästä hiuksiani. Soitin asiasta paikkaa vetävälle Noora Kankaalle ja tiedustelin, onko tällainen hänen mielestään hyväksyttävää. Kuulemma jokainen heillä työskentelevä voi tehdä valintansa itse ja esimerkiksi yksityiselämä voi tähän vaikuttaa. Pahoitteli puhelimessa asiaa ja kehotti keskustelemaan asiasta kyseessä olevan harjoittelijan kanssa. Harjoittelija oli hyvin vihamielinen minua kohtaan mikä tuntuu hyvin kummalliselta, kun ottaa huomioon kyseisen liikkeen maineen ja hintatason. En ole koskaan ennen kuullut moista tapahtuvan ja siksi tämä tuntuu todella omituiselta. Mitään vaihtoehtoa minulle ei myöskään tarjottu.

Butik Turun vetäjänä toimiva Noora Kangas on vastannut tiiminsä kanssa mm. Suomen Huippumalli 2010 kampauksista joten hän on hyvin tunnettu alalla.

Vierailija
57/69 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Studio Carpelania voin suositella. Aina hyvää palvelua ja just sellanen leikkaus mitä pyytääkin. Lisäksi niitä harvoja jotka ymmärtävät ottaa kasvatettavasta tukasta vain tosiaan sen tasoituksen kun sitä pyytää.

Moi Tutta

Vierailija
58/69 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon Maison Marron

Vierailija
59/69 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natu kirjoitti:

En suosittele ainakaan Butik Turkua sillä he valikoivat asiakkaitaan pärstäkertoimen mukaan. Kysyin aikaa yhdelle heillä työskentelevälle harjoittelijalle ja hän kieltäytyä leikkaamasta ja värjäämästä hiuksiani. Soitin asiasta paikkaa vetävälle Noora Kankaalle ja tiedustelin, onko tällainen hänen mielestään hyväksyttävää. Kuulemma jokainen heillä työskentelevä voi tehdä valintansa itse ja esimerkiksi yksityiselämä voi tähän vaikuttaa. Pahoitteli puhelimessa asiaa ja kehotti keskustelemaan asiasta kyseessä olevan harjoittelijan kanssa. Harjoittelija oli hyvin vihamielinen minua kohtaan mikä tuntuu hyvin kummalliselta, kun ottaa huomioon kyseisen liikkeen maineen ja hintatason. En ole koskaan ennen kuullut moista tapahtuvan ja siksi tämä tuntuu todella omituiselta. Mitään vaihtoehtoa minulle ei myöskään tarjottu.

Butik Turun vetäjänä toimiva Noora Kangas on vastannut tiiminsä kanssa mm. Suomen Huippumalli 2010 kampauksista joten hän on hyvin tunnettu alalla.

Miten perusteli kieltäytymisen ja millä tavalla oli vihamielinen?

Vierailija
60/69 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi