Millainen ihminen valmistaa lihamakaroonilaatikon sijaan makaroonilaatikon?
Kommentit (19)
Minä. Pelkkä makaroonilaatikko on lisäke. Sitä syödään esim lihapullien kanssa, ei pelkästään sellaisenaan.
Juustoinen makaronilaatikko ilman lihaa on oikein sopiva lisuke vaikkapa silloin, kun pöydässä on myös karjalanpastia, perunoita, puolukkasurvosta ja etikkakurkkuja.
Eikö makaronilaatikko ole perinteinen ruoka? Miehen isoiti syönyt lapsuudessakin. Ei silloin tuhlailtu lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä pitää olla niitä tapetun eläimen kappaleita mukana?
Se on niin tässä elämässä, että tapa tai tule tapetuksi. Näin asia on aina ollut.
Mun makaronilaatikossa on kasviksia ja fetaa :)
Halot hiuksia, narssu. Tottakai jauhelihaa kaikki siihen panee (ei laita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin tässä elämässä, että tapa tai tule tapetuksi. Näin asia on aina ollut.
Ja tulee olemaan. Pysy vaikka putelta.
Minä. Se on niin hyvää. Jouluksi aina teen. Savosta suku lähtöisin, siellä perinneruoka
Millainen ihminen kirjoittaa typeriä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ei yksikään kana, possu tai lehmä ole yrittänyt tappaa minua. En siis minäkään heitä.
-eri
No tällainen kuin minä, joka tykkää paljon ruoanlaitosta. Meillä sitä syödään joululaatikkona tai karjalanpaistin kanssa.
No ainakin huonomuistinen, kuten minä. Mies oli käynyt kalassa ja pyysi tekemään perinteisen kermaisen saostetun kalakeiton. Minä perkasin ja otin ruodotkin pois, sitten jääkaappiin hetkeksi jäähtymään kun muuten sain keiton tulille. Perhe tuli syömään ja syötiin. Olin laittanut myös kalaliemikuution eli oli siinä makua. Mies söi lautasellisen, samoin lapset. Sitten mies kysyi että laitoitko kaikki kalat, niin hän tarkoitti. Apua, siellä ne kalat olivat jääkaapissa edelleen.... No, kyllä nauru kelpasi lopulta kaikille, minullekin, vaikka harmitti kyllä vietävästi...
Harvahampaiselle parempi koska jauheliha jää niihin kolosiin. Liapihvit voi lisätä lautaselle erikseen.
Minä teen sitä aina jouluksi. Lihamakaronilaatikkoa en tee juuri koskaan, kun meillä ei siitä oikein kukaan pidä.