Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset ei liho naamasta, vaikka muualta ovat lihavia?

Vierailija
05.07.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi naamaläski, vaikka olen muuten hoikka

Vierailija
2/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihon ensimmäiseksi naamasta, ja mun täytyy olla tosi hoikka, BMI alle 20 että paksut hamsterinposket ja kaksoisleuka katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta Suomessa oltuaan sen kasvot olivat muuttuneet täysin energiapitoisemman ruokavalion muoksi mutta vartalolta lihomista ei huomannut.

Kaikki rasva näytti kertyvän poskiin ja leukaan.

Passikuvan kanssa oli ongelmia ja oma äitinsäkin oli järkyttynyt kun tytär kävi lomalla kotona.

Onkohan aasialaisila yleistäkin että rasva kertyy kasvoihin?

Vierailija
4/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta Suomessa oltuaan sen kasvot olivat muuttuneet täysin energiapitoisemman ruokavalion muoksi mutta vartalolta lihomista ei huomannut.

Kaikki rasva näytti kertyvän poskiin ja leukaan.

Passikuvan kanssa oli ongelmia ja oma äitinsäkin oli järkyttynyt kun tytär kävi lomalla kotona.

Onkohan aasialaisila yleistäkin että rasva kertyy kasvoihin?

Kerran töissä (vaatekaupassa) asiakas luuli mua venäläiseksi. Mulla on myös leveä naama kuten monilla kiinalaisilla ja japanilaisilla, ja todellakin lihon ensimmäisenä naamasta! Todella rasittavaa, ennemmin haluaisin olla sironaamainen, jolla perseessä vähän ylimääräistä. Naaman pinta-alakin on muuhun kehoon nähden niin pieni, että esim. 2 lisäkiloa siinä näyttää jo aivan totaalisen karmivalta. :/