Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntapamuutos - en ole vielä ollenkaan tyytyväinen

Vierailija
05.07.2012 |

Taustaa ensin: olen ollut aina vähän huono liikkumaan ja nyt aikuisiällä olen kerännyt kamalan ylipainon. Mittani ovat 160cm/nyt 105kg. Lähtöpaino oli 109kg.

Olen aloittanut personal trainerin ohjauksella elämäntaparemontin huhtikuussa. Liikun 4xvk jumpaten, salilla ja sauvakävelyllä. Ravinto koki täydellisen muutoksen. Olin ennen oikein hiilarihiiri. Nyt ruokavalioni koostuu ihan eri aineksista. Aamuisin syön yhden ruisleivän tai kaurapuuron. Lounaaksi ja päivälliseksi kasviksia tai salaattia ja proteiinin lähde: lihaa, kalaa tai kanaa. Välipalaksi ja iltapalaksi yleensä turkkilaista jogurttia ja marjoja. Muutamana päivänä viikossa saatan ottaa kahvin kanssa muutaman keksin tai vaikka Eskimon.

Paino ei ole minun mielestäni tippunut tarpeeksi, mutta mittauksissa on nähty, että lihasmassa on kasvanut muutaman kilon ja rasvaprosentti tippunut 2%.

Pitäisikö mun olla tyytyväinen tähän astisiin tuloksiin vai voisinkohan tehdä vielä jotain muutoksia? Haluaisin oikeesti vähän nopeammin tuloksia, mutten kuitenkaan lihasmassan kustannuksella.

Jotenkin tuo ruokavalio mua mietityttää. On outoa, että leipää saa vain yhden päivässä ja senkin vain jos ei syö puuroa, pottu on pahasta jne.

Olisko mielipiteitä tai vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan olen itse tavoitepainossa pituus -110 eli 167cm ja 57kg.

Syön kuitenkin mitä haluan mutta PIENIÄ annoksia. Se liikunta valitettavadti lisää ruokahalua mutta ei itsestään laihduta vaan kiinteyttää...

Vierailija
2/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ravintoterapeutit tai asialliset painonhallintamuodot.

Personal trainer perustaa lähinnä vartalollisiin seikkoihin.

Mielestäni syöt aivan liian vähän.

Suosittelen, että esim työterveyshoitajan tai ravintoterapeutin kanssa käyt läpi asiallisen ravinto-ohjelman.

Ei pidä vähätellä sitäkään, että jos vetää liian tiukalle syömänsä ruuan, repsahdus on kahta kamalampi. Kohtuus kaikessa

Esim symishäiriöklinikalla ei suositella mitään laihdutuskuureja vaan pysyviä ruokavaliomuutoksia, jotka ovat realistisia

http://www.syomishairioklinikka.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muita kommentteja tai vinkkejä saanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän