Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn noin 2 kertaa vuodessa sukulaisilla ulkomailla enkä tajua miksi minun pitäisi...

Vierailija
25.05.2012 |

maksaa elinkustannukset kanssa! Saan maksaa itseni kipeeksi lennoista joten minusta on oikeus ja kohtuus että isäntäperhe eli sukulaiseni maksavat minun ja lasteni ruoat ja valmistavat sen!

Minä voin joskus imuroida tai tiskata mutta en tee sitä mielelläni vieraassa huushollissa sillä en halua tunkeilla ja olen sitäpaitsi lomalla. Jos minua pyydetään tekemään jotain niin teen.

Mutta kun käydään kaupassa niin en kyllä ala maksamaan niitä elintarvikkeita sillä minä maksoin lentolipuista niin paljon että enhän minä nyt kaikkea voi maksaa!!!

Tai jos mennään bussilla tai junalla jonnekin niin tietenkin isäntäväki maksaa liput sillä minä olen vieras ja he osaavat maan kieltäkin enkä minä osaa. Oikeus ja kohtuus kaikessa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme menossa kesällä siskoni perheen luokse valtameren taakse. Todellakin osallistumme ruokaostoksiin, maksamme oman osuutemme bensoista (teemme siellä yhden reissun kimpassa) jos rahat huolitaan ja tietysti kaikki omat matkamme julkisilla. En mene sinne elätiksi vaan lomamatkalle omalla rahalla. Saanhan jo majoituksen ilmaiseksi ja säästän pitkän pennin siinä ettei tarvitse olla kahta viikkoa hotellissa.

Vierailija
2/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäpä sen sanoit, olet lomalla ja siksi odotat täyttä ylläpitoa. Ruoat ja liput ja kaikki muu pitäisi sulle maksaa. Koska olet lomalla.

Meneppä hotelliin. Luuletko että se ei maksa? Kai niiden pitäisi maksaa sulle ne ruoat kans ja ilmainen majoittuminen? Vai miten?

Tottakai isäntäperhe tarjoaa yleensä ainakin ruoat ilman että siihen kyselevät rahaa, mutta jos on suunnitelmissa mennä katselemaan esim. nähtävyyksiä niin kyllä vain jokainen ostaa/maksaa ihan itse sen lippunsa.

Meille on kyllä aina tullut fiksuja vieraita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole että maksat lennoista. Ja ilmaisesta majoituksesta, olisi vähintään kohtuullista osallistua kaupassa kuluihin ja kotihommiin.

Vierailija
4/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tämä sama provonkirjoittaja, tuosta tyylistä tunnista. Älkää nyt näin helppoon menkö!

Vierailija
5/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten silloisen mieheni ( ulkomaalainen )kanssa sukuloimme hänen kotimaassaan kerran vuodessa. Mieheni oli varakkaasta perheestä ja hänen vanhempansa kustansivat kaiken lentolipuista alkaen, jotta tapaisivat poikaansa, miniää ja lapsenlastaan edes sen kerran vuodessa ( kohde kaukana, jo pelkästään lennot välilaskuineen maksoivat hunajaa ). Silloin emme juuri maksaneet kohdemaassa mistään mitään eikä edes hävettänyt.

Mutta jos mä nyt lähtisin ulkomaille tapaamaan jotain ystävää tai sukulaista ns. itse itseni kutsuen, niin olisin kyllä ilmaisesta majoituksesta niin kiitollinen, että tarjoaisin isäntäväelle illallisen tms. sen lisäksi, että kustantaisin täytettä jääkaappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme