Millainen ihminen postaa jatkuvasti kasvokuviaan someen?
Itsellä somessa yksi tällainen. Joka viikko uutta selfietä ja jos ei ota uutta niin postaa saman kuvan kuin pari viikkoa sitten. Tykkäyksiä aina joku 5 kpl kuvissa eli samat tyypit tykkäilemässä ja muita ei kiinnosta. Miksi joku tekee tuollaista? Onko kyseessä itserakkaus, huomionhaku vai tylsyys?
Kommentit (14)
Mistä vitusta me tiedettäisiin minkälainen....enkä arvuuttele muista ihmisistä. 👿👿👿👿👿👿
Joku kenen mielestä se on hyvä idea, eli ei hirveän älykäs.
Ne jotka on rakastunu omaan peilikuvaansa niinku Narsissos.
Minun sydänsuruissa kylpevä tuttavani tekee niin, koska haluaa osoittaa exälle miten hyvin menee. Vähän säälittää
Ootko koskaan miettinyt semmosta että menisit peilin eteen ja kysyisit itseltäsi "millainen ihminen tarkkailee koko ajan muita ja kirjoittaa siitä vauvapalstalle? Onkohan mulla kaikki hyvin? "
Terapeutteja on olemassa, apua voi hakea ja Suomessa kyllä sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka on rakastunu omaan peilikuvaansa niinku Narsissos.
Narkissos.
Vierailija kirjoitti:
Minun sydänsuruissa kylpevä tuttavani tekee niin, koska haluaa osoittaa exälle miten hyvin menee. Vähän säälittää
Tällä tyypillä on poikaystävä mutta eivät koskaan laita mitään someen, kukaan ei edes ole ikinä tavannut äijää. Ilmeisesti ei saa tarpeeksi huomiota sitten mieheltään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt semmosta että menisit peilin eteen ja kysyisit itseltäsi "millainen ihminen tarkkailee koko ajan muita ja kirjoittaa siitä vauvapalstalle? Onkohan mulla kaikki hyvin? "
Suhun ei taida terapia auttaa kun noin vihamielinen tunnut olevan. Ota rennommin, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Taisi kalahtaa boomerille, terapeuttia tarvitset sinä
Olisiko mies haussa?! Vaikka siis jos omasta takaa löytyy, niin mittaa arvoaan markkinoilla, jos löytyisi parempaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kalahtaa boomerille, terapeuttia tarvitset sinä
Liikaa tuo boomer lipitellyt varmaan näin helteillä
Meillä on ehkä sama tuttava, laittaa törröhuulikuvia harva se päivä ja niihin ei tule paljon tykkäyksiä. Tulee vaikutelma että ei taida olla kaikki ihan kotona kyseisellä henkilöllä.
Omassa tuttavapiirissä nämä ovat 80-luvulla tai 90-luvum alkupuolella syntyneitä naisia, joilla on mielenterveys- tai päihdeongelmaa. Keltään työssäkäyvältä en ole vastaavaa nähnyt, enkä myöskään nuoremmilta. Toki välillä saattaa heiltäkin tulla herutuskuvaa salilta, viihteeltä, rannalta tms, mutta ei uutta lähiökämpässä otettua profiilikuvaa kerran viikossa.
Ja aina sama tötterösuuilme. Vaatteet vaan vaihtuu.