Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi löytää tytölle 60 -A tai -AA rintaliivit.

Vierailija
05.07.2012 |

Niitä finvearin ensiliivejä on käyttänyt, mutta nyt haluaisi jo oikeat. Tosi pieni on vaan tuo ympärysmitta. Ootteko nähneet jossakin niin pienellä ympärysmitalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lindexillä

Vierailija
2/9 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivejä vähän pienemmiksi. selkäpuolelta vähän siirtää sitä hakasten kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää sieltä katsomassa.

Vierailija
4/9 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change- liikettä

Vierailija
5/9 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on siis sellainen oma "teinimallisto", jossa on kuppikokoja aa-b niin, että kupit ja joskus ympäryskestkin ovat vähän pienemmät kuin vastaavissa aikuisten liiveissä.

Changelta varmasti löytyy ympärystä 65, mutta siellä kokosysteemi on vähän tavallisesta poikkeava niin, että "normaalia" ympärystä 60 käyttävä saa kyllä etsiä sieltä kokoja 50-55.

Vierailija
6/9 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen 12-vuotias tyttö. Kaipaan jo kupillisia lasten ensiliivejä, koska tunnen, kun rintanni pomppivat ikävästi, vaikka ovatkin aika pienet.. Mutta en löydä mistään ensiliivejä.... Auttakaa pliis! Tarvitsen kipeästi apua...

Vierailija
7/9 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:56"]

Moi! Olen 12-vuotias tyttö. Kaipaan jo kupillisia lasten ensiliivejä, koska tunnen, kun rintanni pomppivat ikävästi, vaikka ovatkin aika pienet.. Mutta en löydä mistään ensiliivejä.... Auttakaa pliis! Tarvitsen kipeästi apua...

[/quote]

Me on ostettu Kappahlista tyttö 11v  ja sitten käytiin Funkyladyssa ostamassa liivit, jotka tukevat.

Vierailija
8/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lindexilläkin alkaa vasta 65AA:sta koot. Eli mun mielestä sielläkään ei oo 60cm ympärysmitalla. Tosin en oo varma mikä on todellinen mitta noissa 65 koossa, niistä meillä lähdettiin, ja ne olivat sopivia. Mutta meidän nuoremmalle varmasti sekin mitta on liikaa, kunhan siihen ikään ehtii. Lindexillä on kyllä muuten hyviä perusmalleja, joita ainakin meidän teini tykkää käyttää, nyt mennään koossa 70B.

Vierailija
9/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta ostettiin tytölle hetki sitten 60AA-liivit. Changesta etsittiin myös, mutta ei ollut noin pientä kokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi