Kun olet painamassa "Lähetä viesti"-nappia, säpsähdätkö joskus että KIRJOITINKO MÄ NIMENI ALLE???
Tuleeko muille tätä tunnetta?
Olet kirjoittanut av:lle jotain, luultavasti noloa ja suoriutunut laskutehtävästäkin. Painat "Lähetä viesti"-nappia ja kun hiiri on pohjassa, aivoissasi välähtää: EN KAI MÄ MENNYT KIRJOITTAMAAN NIMEÄNI VIESTIN ALLE????????????????
Se olisi nolouksista noloin!!!!!
Jos etu ja sukunimeni olisivat viestin alla!!!!
Kommentit (43)
Tulee selkärangasta - niin paljon lähetän duunissa sähköposteja :D
Olisi se TOSI noloa.
Aina tarkistan pari kertaa että en linkitä jotain henk.kohtaista.
Ja se olisikin katastrofi, koska olen kertonut niin yksityiskohtaisia tietoja elämästäni.
Kiitos av-mammat rehellisyydestänne!
ap
emmä niin koskaan tekisi...
kirjotan nimeni vaan s-posteihin.
Hassua, että mainitsit. Just tuo olo. Ja usein.
T: Enmä Kerrokaan
En kirjoita sähköposteihini nimeä, koska se otetaan kulloisenkin käyttötarkoituksen mukaisesta sigusta, mitä sitä suotta kirjoittelemaan erikseen.
Näissä viesteissä tiedän, mitä kirjoitan. Luen viestit ennen niiden lähettämistä.
Jos jostain syystä oma nimi päätyisi mukaan viestiin, se olisi luultavasti tarkoitus, mutta eihän sitä kukaan muu kuin minä itse omaksi nimekseni tunnista. :)
joooooooooooooooooooooooooooooooo!
Aina varsinkin jos olen kirjoittanut noloja asioita.
Jep :D ihana kuulla etten ole yksin!!
No en tällä palstalla. Mutta kerran näin unta, että olinkin nimimerkin tilalle kirjoittanut oman nimen. Ihan kauhea fiilis oli, onneksi unta vain! :-D
En ole niin tyhmä.
Jenni Virtanen
tai joskus pelkään että olenkin linkittänyt esim facebook-sivuni vaikka piti ottaa kopio toisesta välilehdestä.