Kun olet painamassa "Lähetä viesti"-nappia, säpsähdätkö joskus että KIRJOITINKO MÄ NIMENI ALLE???
Tuleeko muille tätä tunnetta?
Olet kirjoittanut av:lle jotain, luultavasti noloa ja suoriutunut laskutehtävästäkin. Painat "Lähetä viesti"-nappia ja kun hiiri on pohjassa, aivoissasi välähtää: EN KAI MÄ MENNYT KIRJOITTAMAAN NIMEÄNI VIESTIN ALLE????????????????
Se olisi nolouksista noloin!!!!!
Jos etu ja sukunimeni olisivat viestin alla!!!!
Kommentit (43)
En koskaan mieti noin hölmöjä. Kuka ois niin tyhmä xD
Yhteistyöterveisin
Titta-Maaria Kantoniemi-Pelto
Joskus. Mutta silloin, kun av:lla noin 15 vuotta sitten käytettiin tai jotkut käyttivät nimimerkkiä, niin joku oli allekirjoittanut työpostinsa hölmöllä nimimerkillään. Muistaakseni joku "naurava nakki" tms.
Yhteistyöterveisin
Naurava Nakki
Ajattelin, että olen ainoa, jolle käy noin. :D
Tai en oikeaa nimeäni kirjoittanut, mutta aikanaan kun palstailin täällä noilla rekisteröitymistä vaativilla palstoilla, niin tuli laitettua nimimerkki viestin perään.
Harmillisesti viesti oli hyvin provoava, eikä ihan totuudenmukainen eli tiedot eivät täsmänneet nimimerkkiini.
en kirjoita nettiin nimeäni kovin usein joten ei tule tuollaisia tunteita
Joo.
Tosin en kyllä kirjoittele oikeastaan mitään sellaista mitä en kertoisi tutuille muutenkin...
Jep. Kerran lipsahtikin...
- Minna
jos copy pastean linkin tai jotakin tekstiä. Pelästyn, että entä jos se ei kopioinutkaan sitä mitä haluasin ja pastesin jotakin henkilökohtaisia tietoja.
mutta copypaste on usein epäonnistunut ja olen meinannut lähettää jotain heniklökohtaista linkkiä josta mut tunnistais. Viime hetkillä usein huomannut...
Sähköposteissa on automaattisesti nimi alla, joten en niitäkään "nimikoi"
Joo, usein pelästyn etenkin jos olen kirjoittanut jotain tosi henkilökohtaista.
Ja nyt säpsähdin aloitustasi, sillä meinasin juuri tehdä saman aloituksen!
Jep. Varsinkin jos olen vähän viihdejuomissa, niin alkaa pelottamaan että raapasee nimensä loppuun, kuten sähköposteissa tai copypastettaa jotain omia tietojaan.
Pari kertaa olen säpsähtänyt, että laitoinko oikean nimeni. Pahoin pelkään, että jossain vaiheessa niin saattaa käydäkin. Tai sitten alan allekirjoittamaan kaikkeen "Naispelko22"
Terveisin Naispelko22
joo :`(