Ihanaa! Saimme mieheni kanssa lapsettomat häät-kutsun!
Hyvällä syyllä saan soittaa äitini 400km:n päästä meille viikonlopuksi lasten kanssa jotta me pääsemme kahdestaan juhlimaan! Ja äiti tulee mielellään. Ihanaa, lisää näitä juhlia, jossa ei tarvi koko ajan kytätä mitä 2 vilperttiä poikaa saa aikaiseksi vaan voi rauhassa keskittyä hääparin suuren päivän viettoon.
Kommentit (57)
Hyvällä syyllä saan soittaa äitini 400km:n päästä meille viikonlopuksi lasten kanssa jotta me pääsemme kahdestaan juhlimaan! Ja äiti tulee mielellään. Ihanaa, lisää näitä juhlia, jossa ei tarvi koko ajan kytätä mitä 2 vilperttiä poikaa saa aikaiseksi vaan voi rauhassa keskittyä hääparin suuren päivän viettoon.
Me jätetään useinkin lapset hoitoon, kun nuo häät on tylsiä juhlia lapsille (ja yleensä aikuisillekin ;)). Sukuhäihin on yleensä lapset otettava mukaan, kun siellä on kaikki suvun kakrut, mutta silloin se onkin ok, kun on kavereita :)
Siis miksi te ette mene niihin häihin vaan juhlitte kahdestaan?
tällainen kutsu, ja ihanaa päästä juhlimaan ihan vain kahdestaan. Uskomatonta on se, että tällä palstalla tämä aihe on aina raivoamisen paikka joillekin naisille.
Tulee vähän semmoinen olo, että ehkä ne voi sit tehdä sitä kotonaankin samantien ja muut vieraat voi juhlia YHDESSÄ.
AIVAN! tämmösten ihmisten kanssa ei voi edes keskustella kunnolla, kun näkee niin selvästi että ne eivät kuuntele vaan keskittyvät vaan lapsiinsa.
"kun me nin harvoin pääsemme yhdessä minnekään..."
Saimme lapsuudenystävältäni hääkutsun joka oli osoitettu vain minulle ja miehelleni. Vastasimme kutsuun ja ilmoitimme tulevamme mielellämme. Lapsille hankimme hoitajan kotiin.
Saimme morsiammelta hätääntyneen viestin jossa hän kertoi, että osa kutsutusta oli vastatessaan ilmoittanut mukaan lapsensa. Hän kertoi, että kutsut oli tarkoitettu vain aikuisilla ja että juhlapaikassa ei olisi tilaa lapsille. Lisäksi hän mainitsi, että ei edes tiennyt paljonko heidän kutusmillaan ihmisillä on lapsia ja minkä ikäisi nämä ovat.
Siis oikeasti he olivat kutsuneet häihinsä ihmisiä joiden lasten määrää he eivät tienneet. Eivät varmaan kovin lähisiä ihmisiä heille.
Jonkun täytyy todellakin painattaa siihen kutsuun, että vain aikuiset ja vasta sitten tajutaan jättää ne lapset kotiin?! Huomaa ap.n aloituksen riemusta ja ylipäänsä, että tekee tälläisestä aloituksen, kuinka aivottomia ihmisiä voi oikeasti olla. En todellakaan uskonut ennen tätä ap.n aloitusta, ettei kukaan voi jättää lapsia pois hääjuhlista silloin kun itse haluaa. Vasta tämän aloituksen myötä tajusin, että toiset eivät voi tehdä sitä, jos nimenomaan kutsussa ei niin lue??
Mikä hiertää ap:n aloituksessa? Etkö itse koskaan pääse miehesi kanssa kahdestaan mihinkään? Tai annas mä arvaan, sulla ei taida miestä ollakkaan ja se harmittaa. Anna ap:n ja muidenkin lapsettomista häistä pitävien juhlia ihan rauhassa. Se tuskin sulta on pois. Itse ainakin ilolla menisin, jos sellainen kutsu postiluukusta kolahtaisi.
Mikä hiertää ap:n aloituksessa? Etkö itse koskaan pääse miehesi kanssa kahdestaan mihinkään? Tai annas mä arvaan, sulla ei taida miestä ollakkaan ja se harmittaa. Anna ap:n ja muidenkin lapsettomista häistä pitävien juhlia ihan rauhassa. Se tuskin sulta on pois. Itse ainakin ilolla menisin, jos sellainen kutsu postiluukusta kolahtaisi.
Mä mielummin juhlin mieheni kanssa ihan muuta, kuin jonkun häitä. Tylsempiä juhlia saa hakea. Häät on vähän sellaista pakkopullaa.
Mielummin mä käyn ilman lapsia mieheni kanssa vaikkapa viikonloppureissun Roomassa, Lontoossa, Berliinissä.... Ihan missä vaan. Toki mä niihin lapsettomiin häihinkin saatan mennä, mutta ei tuollainen kutsu mikään valtaisa ilonaihe ole. Tylsät pirskeet ne häät on.
Mä haluaisin tietää, kuinka moni on ollut joskus hauskoissa häissä? Siis sellaisissa, että on oikeesti mukavampaa kuin jossain normijuhlissa tai reissussa miehen ja/tai kavereiden kanssa? :)
HÄNen juhliinsa ei päästä. Vaikka ei halua selittää, utelee se morsian syytä kuitenkin.
Vai että morsian haluaa AINA tietää miksi :D Ilmeisesti en morsian ollutkaan kun en ruvennut utelemaan että miksi jotkut eivät päässeet :D
Mä haluaisin tietää, kuinka moni on ollut joskus hauskoissa häissä? Siis sellaisissa, että on oikeesti mukavampaa kuin jossain normijuhlissa tai reissussa miehen ja/tai kavereiden kanssa? :)
Täällä! Oli ihan huippua ja häitä muistellaan vieläkin =)
Jonkun täytyy todellakin painattaa siihen kutsuun, että vain aikuiset ja vasta sitten tajutaan jättää ne lapset kotiin?! Huomaa ap.n aloituksen riemusta ja ylipäänsä, että tekee tälläisestä aloituksen, kuinka aivottomia ihmisiä voi oikeasti olla. En todellakaan uskonut ennen tätä ap.n aloitusta, ettei kukaan voi jättää lapsia pois hääjuhlista silloin kun itse haluaa. Vasta tämän aloituksen myötä tajusin, että toiset eivät voi tehdä sitä, jos nimenomaan kutsussa ei niin lue??
lue hitaasti viesti nro 4 tai pyydä vaikka äitiäsi lukemaan, jos itsellä rahkeet eivät riitä. Eikö ap sanonutkin että nyt hyvällä syyllä..
Ja jos minä lähden lapsettomiin häihin niin kivaahan se on jos siellä ei muidenkaan tenavat mellasta.
Mä mielummin juhlin mieheni kanssa ihan muuta, kuin jonkun häitä. Tylsempiä juhlia saa hakea. Häät on vähän sellaista pakkopullaa.Mielummin mä käyn ilman lapsia mieheni kanssa vaikkapa viikonloppureissun Roomassa, Lontoossa, Berliinissä.... Ihan missä vaan. Toki mä niihin lapsettomiin häihinkin saatan mennä, mutta ei tuollainen kutsu mikään valtaisa ilonaihe ole. Tylsät pirskeet ne häät on.
Vaikka ei miehen kanssa matkustamisessakaan mitään vikaa ole. Onko nämä jotenkin kaksi toisensa pois sulkevaa asiaa??
Lapsettomat häät ovat minun mielestäni ihan hyväksyttävät, jos hääpari tällaisia haluaa. Lapsettomissa häissä vieraat pystyvät keskittymään paremmin hääohjelmaan, ruokaan ja toisten ihmisten kanssa seurusteluun, kun ei tarvitse kokoajan juostsa Nico-Petterin ja Jessica-Alexandran perässä. Uskoisin, että myös hääpari haluaa seurustella vieraiden kanssa, vaihtaa kuulumisia jne, sen sijaan, että vieraat kokoajan vain holhoaisivat lapsiaan. Jos häät menevät vieraitten osalta kumppanin kanssa nyhjäämiseksi, on vika nyhjääjissä, ei hääparissa.
Jonkun täytyy KÄSKEÄ teitä jättämään lapset hoitoon ja menemään kaksistaan tuttujen häihin! Ette olisi ikimaailmassa keksineet sitä omasta päästä?
kivasta illasta aikuisporukalla? Häh, en ymmärrä näitä tiukkis kommentteja. Ja se, että muihinkin häihin voi jättää lapset ottamatta ei ole yhtään sama kuin häät kokonaan ilman lapsia, jos vien omani hoitoon ja lähden illan viettoon, en todellakaan halua ympärilleni silloin muita lapsiperheitä. Pitäkää hauskaa ja nauttikaa illasta ja tiukkikset koittakaa edes joskus vähän relata.
kun tajusitte että kutsu oli vaan teille ettekä alkanut kysellä voiko lapset ottaa mukaan. Lisää tuollaista asennetta maailmaan :). Vituttaa jo valmiiksi yksi pariskunta joille pitää laittaa kutsu meidän häihin, jotka varmasti ottaa lapset kysymättä mukaan vaikka kirjotettaisiin kutsuihin vain vanhempien nimet... Aaaaargh!!!
Häät on yli 300 km päässä eli pitäisi ottaa hotellihuone ja jäädä yöksi. Meillä on vain 1 auto, mies jäisi lasten kanssa ilman autoa käytännössä koko viikonlopuksi.
Kun soitin ja tarkensin, että vain minä, niin morsian selittin kutsuneensa vain tärkeimmät ihmiset. Silti vieraita oli yli 200. Kuulemma juhlat on kivammat, kun ei kaikki roiku puolisoissaan ja lapsissaan.
Mä sain kanssa kutsun samantyylisiin juhliin, huippuhomma mun mielestä. Ootan nyt oikeasti tosi kovasti noita häitä, täytyy myöntää, että paljon enemmän kuin jos ne olisivat olleet perus sukuhäät (sukulaisia toki suuri osa kutsutuista on, mutta ei lapsia yhtä vastasyntynyttä lukuunottamatta, joka väkisin tungettiin mukaan).
En usko, että ihmisestä jolle on kauhean suuri ongelma viettää viikonloppua erossa perheestään, olis siellä hääpaikallakaan ollut kauhean paljon seuraa muille vieraille tai iloa hääparillekaan. Musta tuntuis itsestä vähän tylsältä edes kutsua ihmistä, joka sit todennäköisesti vaan juttelee miehelleen tai juoksee lastensa perässä koko illan. Tulee vähän semmoinen olo, että ehkä ne voi sit tehdä sitä kotonaankin samantien ja muut vieraat voi juhlia YHDESSÄ.
[/quote]
Tulee vähän semmoinen olo, että ehkä ne voi sit tehdä sitä kotonaankin samantien ja muut vieraat voi juhlia YHDESSÄ.
[/quote]
AIVAN! tämmösten ihmisten kanssa ei voi edes keskustella kunnolla, kun näkee niin selvästi että ne eivät kuuntele vaan keskittyvät vaan lapsiinsa.
Jonkun täytyy KÄSKEÄ teitä jättämään lapset hoitoon ja menemään kaksistaan tuttujen häihin! Ette olisi ikimaailmassa keksineet sitä omasta päästä?