Kyllä on musta mieli nyt. Käyttötilillä 17€ kuudeksi päiväksi.
Kommentit (6)
saat riittämään...jos asut helsingissä ja olet kotiäiti niin vie ihmeessä lapset puistoon ilmaiselle lounaalle! Ja jos sukulaisia kuten isovanhempia lähellä niin sovi jos voitte vaikka yhtenä päivänä tulla päivällis vieraiksi :) itse elelin opiskelijana pari kk sitten 2€/pv budjetilla välillä yksin välillä myös kaksi lasta piti ruokkia tuolla summalla..selvittiin!
käy ruokajonossa hakemassa makaroonia ym. ja tee vaikka makaronilaatikko josta riittää tuoksi 6pv! korvaa vaikka maito lihaliemellä..
mulla ei ole sitäkään. Kuitenkin pitäisi viiden hengen taloutta pyörittää. Me ei saada mitään tukiakaan.
Mee aurinkoon, se on ilmaista.
Ja pakastimessa mitään? Meillä oli kerran myös joku 20e viikoksi. 2lasta ja 2 aikuista. Viikon jälkeen oli iloisesti pakastin tyhjentynyt ja kaapeissa tilaa. Käytiin hakemassa kaupasta vain maitoa ja jotain välttämätöntä. Onneksi oli edellisellä viikolla ostettu vaipat ja vessapaperit. Tais olla euro jäljellä tilillä kun taas rahaa tuli. Kyllä sitä pärjää kun on vaan pärjättävä.
17€ ja 6 päivää uskoisin että menee varsinkin jos olet yksin eikä tarvitse mitään muuta välttämätöntä kuin ruoka.
Jos miunulla olisi tuo tilanne luulen että löytäisin pakastimesta aika hyvin ruokaa. Söisimme myös paljon raparperisoppaa ym. soppia + puuroa. Meillä raparperia kasvaa lähes jokaisen sukulaisen ja tuttavan pihalla ja varmasti kehtaisin pyytää. Olisi myös hyvä tilaisuus kokeilla nokkoskeiton reseptiä. :]
Kuivakaapin jauhotilanne tarkastamaan löytyisikö sämpylä värkit.
Ja minä kehtaisin ihan helposti kysellä tutuiltani jos siellä olisi jotain hommaa ruokapalkalla, tyyliin ikkunanpesua tms.
Jokatapauksessa, tsemppiä.
Kesäsesonki on taas yllättänyt julkisen sektorin.
Toivottavasti sulla on kaapissa valmiina jotain ruokia joista voit ammentaa sen kuusi päivää.