Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjetön ongelma (mun päässä) suht tuoreessa suhteessa!!!

Vierailija
04.07.2012 |

Help! Nyt kaikki melkeen psykologit auttakaa naista hädässä! Mikä mua vaivaa?

Tässä oltu yhdessä ihanan miehen kanssa 3,5kk. Hyvin tiiviisti koko tämä aika. Nyt ahdistaa..tai ei kokoajan vaan joissain tilanteissa. Kun olemme erossa kaipaan häntä ja mietin kuinka kiva on illalla nähdä ja kuinka pussaan häntä yms...kun sitten nähdään, olen heti pahalla tuulella, ärsyttää koko ihminen ja kaipaan olla yksin.

Sama kuvio toistuu joka päivä! Tosin aina jotenkin pahempana! Kun olen miettinyt mitä kivaa voitaisiin tehdä - en haluakaan tehdä mitään, kun kaikki ärsyttää ja harmittaa. Omat tunteeni miestä kohtaa on todella ristiriitaiset!

Kun sitten saan olla illan yksin (mies omassa kotona), olen tyytyväinen. Vaikka sitten jo mietinkin kuinka kiva onkaan nähdä taas...

ja pyh.

Ihan aikuisia tässä ollaan, jotenkin se ahdistus tuntuu liittyvän minun kotiini! Ja siihen että ollaan siellä...

mmh..onko kellään mitään vastaavaa ollut tms????

Kiitos etukäteen!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kokoajan vaan ärsyttää.

Kyllä meillä on ihan hauskaa yhdessä, mutta mies on minuun verrattuna todella "jäykkä", sellainen mielestäni vähän turhan asiallinen.

Ja yrittää tässä suhteessa aivan liikaa..tuntuu että tässä tätä ääneen sanoessani, tajuan jo asian. En taida olla ihastunut häneen. :( Hyvä mies..huoh. Kaikenlaisia paskoja mullakin ollut, nyt olis hyvä mies, niin sitten minulla ei ole tunteita. Mahtavaa :(

Vierailija
22/22 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama juttu, ja ahdistus tuntuu liittyvän omaan kotiini..! Pitäiskö muuttaa... :D Vietättekö koskaan aikaa hänen luonaan? Entäs ulkona käyminen, miltä tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme