Miksi suomessa on niin surkeat uuden vuoden juhlat?
Telkkarista tulee jotain vanhaa ultra braata ja neloselta tulee joku ohjelma jossa lavalle nousee Erika vikman ja ares. Ylestä tulee joku kuumaa ja Bess varmaan esiintyvät jossain koulun juhlasalissa. Oon katsonut youtubesta muiden maiden juhlia niin on isot ilotulituksent jotka kestää kaksi tuntia kuten Sydneyssä.
Kommentit (19)
Ei ole kaikilla, sulla vaan. Osanottoni.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei kutsuta upeisiin uudenvuoden juhliin koska olet tyhmä tylsä ja vámmaínen. Maa on täynnä upeita uudenvuoden juhlia.
Sun juhlat on tylsiä.
Miksi kukaan aikuinen juhlii ylipäätään mitään juhlia? Itselleni nämä "juhlapyhät" ovat samanlaisia arkipäiviä kuin muutkin.
Pitää olla kännissä tänään ja minä olen.
Tuu meille pyykkään ja siivoon oksennusta, siinä sulle juhlaa.
T. 2/4 oksentaa
Rakettien ampuminen on maailman älyvapainta toimintaa heti formulakisojen jälkeen
Erika Vikman oli todella nolo. Brotherus hyvä.
Miksipä et itse järjestäisi haluamasilaiset juhlat? No, vuoden päästä sitten.
Mitä ihmeen juhlimista tuossa on, vuosi kun vuosi ihan sama.
Itse en löydä juhlamieltä koskaan kalenterista katsomalla. Juhlan pitää tuntua juhlalta, vaikka olisi mikä päivä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en löydä juhlamieltä koskaan kalenterista katsomalla. Juhlan pitää tuntua juhlalta, vaikka olisi mikä päivä hyvänsä.
Niin, minullakin on joka ikinen päivä yhtä juhlaa.
Ei mulla muuta.
Suomessa kaikki on pientä ja tylsää..
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaikki on pientä ja tylsää..
Siitä vain itse järjestämään, jos tykkää.
Oletko koskaan ollut Suomessa vuoden vaihteessa? Jos olisit, niin tietäisit, että täällä on siihen aikaan kylmää ja pimeää toisin kuin etelämpänä.
Aina samat uutisotsikotkin. Talven tultua liukas keli tai lumi yllättää autoilijat. Uudenvuoden ja vapun jälkeen on roskaa ainakin helsingissä ja taas kohuotsikot. Joka vuosi. Etc.
Meillä oli mahtavat juhlat. Lasten setä käymässä ja hyvää ruokaa, raketteja ja yhdessä oloa!!
Samat väsyneet euroviisuhumpat ja drag queenit esiintymässä.
Sinua ei kutsuta upeisiin uudenvuoden juhliin koska olet tyhmä tylsä ja vámmaínen. Maa on täynnä upeita uudenvuoden juhlia.