Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän vaivaa? Auttakaa!!

04.07.2012 |

Hei!

Sain tosiaan keskenmenon 5.4., rv 9. Sen jälkeen tehtiin lääkkeellinen tyhjennys siinä onnistumatta ja seuraavana päivänä kaavittiin... Siitä noin 5 viikon päästä 12.5 tuli ekat kuukautiset mutta SEN JÄLKEEN NIITÄ EI OLEKAAN ENÄÄN NÄKYNYT??!! Raskaustestin olen tehnyt ja se on negatiivinen, ehkäisyä ei olla käytetty koska toiveessa olis ensimmäinen lapsi. Raskaus oireita ei myöskään ole..

Mutta mistähän johtuu etten ole saanut kuukautisiani 2 kuukauteen??

Onko kenellekään ollut vastaavaa?? Aina ennen suht normaali kierto.

Lääkäriin kun soitin sanoi vaan että odottaa että kyllä ne sieltä tulevat..Niin mutta milloin?? Nyt vielä kun olisi suunnitelmat avoinna, työpaikan vaihto viikonloppuna, niin olis kiva tietää mikä mua vaivaa..

T.JiiKoo

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuulostaa siltä, että kiertosi on mennyt tuosta keskenmenosta sekaisin. Sinuna tekisin uuden raskaustestin vielä ja jos se on negatiivinen, soittaisin uudelleen lääkäriin. Jos lääkärisi on alan asiantuntija, hän kirjoittaa sinulle kyllä esimerkiksi teroluteja kierron takaisin saamiseksi ja/tai ultraa. Tai sitten pyydät lähetteen naistenpolille tms. Tuollainen kierron poisjäänti ei kuitenkaan ole normaalia.

Voimia!!!

Vierailija
2/2 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt se sit selvis.. Tänään tein uuden raskaustestin niin sieltähän tupsahti positiivinen tulos. Nytpä on sit vaikea arvioida viikkoja.. Toivottavasti olen parantunut kaavinnasta.. :) T.JiiKoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla