Voisitko seistä lentokoneen käytävällä vessajonossa suoraan eteenpäin?
Käytäväpaikalla istuvana en halua persettäsi naamaani. Älä myöskään ota tukea selkänojista ja vedä samalla hiuksistani. Lentokone ei huoju ja vaapu, eikä siellä ole sen huterampi kävellä kuin kadullakaan. (Jos lentokone huojuu, turvavyö palaa ja silloin istut penkissäsi.) Kiitos!
Kommentit (30)
Ihmeellinen nipottaja. Tämä on kyllä vakava ongelma! :O
Kuinka samat ihmiset juoksevat monta kertaa vessassa vaikka 4h lennolla??? Ja koneen noustua sekä turvavyön valon sammutttua heti vessaan, en ymmärrä!!! Eikö vois käydä kentällä vessassa ennen koneeseen nousua!!!Aikaa olisi kyllä kun kentällä tarvii olla niin aikaisin ennen koneen lähtöä.
voi esim. jännittää tms. ja vatsa on sen takia sekasin, tai saattaa olla joku ärtynyt suoli jne. Mä en ymmärrä miten kukaan edes kiinnittää tommoseen huomiota.
mikä on käytävällä vessan oven lähellä? Varaa hyvä ihminen ikkunapaikka jostain keskeltä niin ei jonottajat häiritse.
Sama mitä tapahtuu, mutta mä katselen vaan pilviä kunnes rynnin ehkä itse työntämään pyllyni jonkun naamalle sinne käytävälle.
suomalaiset muijat puolustavat itselleen keskimäänsä oikeutta tunkea perseensä toisen ihmisen naamaan. Asian voisi ratkaista kääntymällä hiukan, itse asiassa siihen suuntaan, johon on menossa, mutta ei - on pakko saada kääntää takalistonsa toisten naamaan. Ovatko he mielenvikaisia vai mistä ihmeestä on kyse?
Minä lennän vähintään kerran kuussa ja kumma kyllä en rekisteröi edes vessassakävijöitä, istumapaikasta riippumatta
suomalaiset muijat puolustavat itselleen keskimäänsä oikeutta tunkea perseensä toisen ihmisen naamaan. Asian voisi ratkaista kääntymällä hiukan, itse asiassa siihen suuntaan, johon on menossa, mutta ei - on pakko saada kääntää takalistonsa toisten naamaan. Ovatko he mielenvikaisia vai mistä ihmeestä on kyse?
Mä en nyt kyllä yhtään ymmärrä! Siis mitenkä niin ei ole oikeutta työntää persettä toisten naamaan? Luulin että se on vähän niin kuin jokamiehen oikeus, mutta ilmeisesti olen sitten vaan tietämätön. :(
Ei sinä tarvitse jonkun naamastaan tarkan alkaa urputtaa.
Mä en nyt kyllä yhtään ymmärrä! Siis mitenkä niin ei ole oikeutta työntää persettä toisten naamaan? Luulin että se on vähän niin kuin jokamiehen oikeus, mutta ilmeisesti olen sitten vaan tietämätön. :(
kun seison siinä jonossa ja vessassa jo käynyt henkilö haluaa ohitseni takaisin omalle paikalleen. Saako siinä tilanteessa kääntyä sivuttain silläkin uhalla, että hanurini tulee naamaasi? Vai haluatko naamaasi mielummin tussupuoleni? Sama, jos käytävällä ohittaa jonkun, tai esim juomakärryt tulee vastaan, saako silloin kääntyä sivuttain?
Minäkin lähden ylihuomenna reissuun ja ihan vaan kyselen, jotta osaan sitten mennä oikein.
lisäksi kone heiluu, todellakin. Kipu vaikka päiväntasaajan tienoilla minkä tahansa yhtiön kyytiin ja lupaan, että jopa A380 heiluu ukkosmyrskyssä, mutta turvavyön merkkivaloja ei sytytetä toisin kuin meillä.
Joskus tropiikissa on tullut turbulenssi kesken kaiken kirkkaalla säällä ja lentoemänniltä on menny kahvit kattoa myöten ja tavaraa on lennellyt. Ja ei mitään turvavyön merkkivaloa ihan eurooppalaisen yhtiön kyydissä.
Kuulostaa että olet kerran lentänyt osloon työmatkalle, kittilään hulluun poroon ja perheen kanssa phuketiin. Kannattaa pysyä kotosalla.
lisäksi kone heiluu, todellakin. Kipu vaikka päiväntasaajan tienoilla minkä tahansa yhtiön kyytiin ja lupaan, että jopa A380 heiluu ukkosmyrskyssä, mutta turvavyön merkkivaloja ei sytytetä toisin kuin meillä. Joskus tropiikissa on tullut turbulenssi kesken kaiken kirkkaalla säällä ja lentoemänniltä on menny kahvit kattoa myöten ja tavaraa on lennellyt. Ja ei mitään turvavyön merkkivaloa ihan eurooppalaisen yhtiön kyydissä. Kuulostaa että olet kerran lentänyt osloon työmatkalle, kittilään hulluun poroon ja perheen kanssa phuketiin. Kannattaa pysyä kotosalla.
Ei sinä tarvitse jonkun naamastaan tarkan alkaa urputtaa.
Ja siitä kyllä lähden että kun lennot ostan, on mun persekin tervetullut sinne eikä sitä tarvitsisi syrjiä noin. :(
edes kerran ennen kun tulet neuvomaan.
(tiedoksi, kyllä se kone huojuu ja heiluu)
kone saa heilua aika paljonkin, ennenkuin turvavyövalo syttyy. Toisekseen voisitko pitää ne hiuksesi kiinni koneessa, ärsyttää kun esim. jonossa pehkosi tulee naamaani. Ja jos ihan kauheasti ärsyttää, voisitko ensi kerralla ottaa ikkunapaikan?
eivät ilmaise aiettaan mitenkään, yhtäkkiä vain pomppavat pystyyn ja survoutuvat ylitsesi.
Kuinka samat ihmiset juoksevat monta kertaa vessassa vaikka 4h lennolla??? Ja koneen noustua sekä turvavyön valon sammutttua heti vessaan, en ymmärrä!!! Eikö vois käydä kentällä vessassa ennen koneeseen nousua!!!Aikaa olisi kyllä kun kentällä tarvii olla niin aikaisin ennen koneen lähtöä.
Riippuu ihan siitä kenen perse on naamassa kiinni.
Itse työnnän sitä persettä naamalle ja samalla pieren kuin konetykki.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2012 klo 01:57"]Käytäväpaikalla istuvana en halua persettäsi naamaani. Älä myöskään ota tukea selkänojista ja vedä samalla hiuksistani. Lentokone ei huoju ja vaapu, eikä siellä ole sen huterampi kävellä kuin kadullakaan. (Jos lentokone huojuu, turvavyö palaa ja silloin istut penkissäsi.) Kiitos!
[/quote]
Istu sormi ojossa kukaan ei kehtaa siihen työntää pyllyä.
Minulla on sellainen vaiva, että kun olen vähänkin jännittynyt tai innoissani tms, tulee pisuhätä vahän väliä. Varsinkin koneessa minua nolottaa mennä usein vessaan. En uskalla juoda mitään ennen enkä lennon aikana, vaikka veden juomista kovasti suosillaan.
Olen pahoillani, että olen sinulle häiriöksi, mutta vaivani on todellinen.