Voisitko seistä lentokoneen käytävällä vessajonossa suoraan eteenpäin?
Käytäväpaikalla istuvana en halua persettäsi naamaani. Älä myöskään ota tukea selkänojista ja vedä samalla hiuksistani. Lentokone ei huoju ja vaapu, eikä siellä ole sen huterampi kävellä kuin kadullakaan. (Jos lentokone huojuu, turvavyö palaa ja silloin istut penkissäsi.) Kiitos!
Kommentit (30)
Taa ketju :D Kiitos ap:lle nauruista! Voisin tahan jopa nain teinisti heittaa, etta LOL!
VANHA KETJU
.
Ei kaikilla ole vessahätä. Osalla on hermostuneisuus, adhd tai pelkää infarktia.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:03"]
VANHA KETJU . Ei kaikilla ole vessahätä. Osalla on hermostuneisuus, adhd tai pelkää infarktia.
[/quote]
Mitä sitten vaikka on VANHA KETJU? Eikö asia enää ole ajankohtainen?
Kyllä voin, en ollut tullut ajatelleeksi tuota asiaa noin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:39"]
Kyllä voin, en ollut tullut ajatelleeksi tuota asiaa noin.
[/quote]
Monelle ihmiselle on moni asia "no kun en mä oo aatellu"
Ap, vastaus kysymykseesi: En voi. Seison siinä tasan niin kuin haluan.
Mä oon sen verran lihava että mun on pakko kulkea koneessa poikittain. Ei ole mun syy että koneet on rakennettu kokoa anorektikoille.
Voisitteko pissakakkajännääjät pitää vaippoja lennoilla, ällöttää perseen tai lemahtavan etupyllyn tarjoajat koneessa. Ja tosiaan samat ihmiset ramppaa siellä non-stop lennon ajan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:57"]
Voisitteko pissakakkajännääjät pitää vaippoja lennoilla, ällöttää perseen tai lemahtavan etupyllyn tarjoajat koneessa. Ja tosiaan samat ihmiset ramppaa siellä non-stop lennon ajan.
[/quote]
Mä en ole koskaan tuntenu kenenkään etu- tai takapyllyn hajua vaikka niitä on nenän eteen tarjottukin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:45"]
Itse työnnän sitä persettä naamalle ja samalla pieren kuin konetykki.
[/quote]
Mulla sama paskahädässä. Tulee pahanhajuisia pikkupieruja vahingossa.