Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en pidä pukkuvauva-ajasta. muita?

Vierailija
03.07.2012 |

Esikoinen on nyt 1,5 v ja odotan toista. Esikoisen vauva-aika oli raskasta mutta sen kesti kun oli pakko. Taaperon kanssa on jo niin helppoa kun osaa ilmaista itseään, ymmärtää puhetta yms. En vain pidä vauvoista niin kovasti, taidampa olla kamala ihminen. Tokihan sitä lastaan rakastaa yli kaiken mutta itse olen saanut "yhteyden" esikoiseen vasta nyt kun voimme oikeasti touhuta yhdessä. Tuleva vauva-aika ei pelota, sillä kait siitä selviää samalla tavalla kuin esikoisestakin. onneksi vauvoista kasvaa nopeasti taaperoita. Vauvat on vaan niin tylsiä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten yhtäkkiä vuoden iässä ne oppii kävelemään, puhumaan, syömään itse, leikkimään... kaiken lähes yhdellä kertaa. Sitten ne on suloisia touhuavia mini-ihmisiä :-)

Vierailija
2/5 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat omat huusivat yhteen menoon alun 6 kk.

Ei paljon jäänyt kauniita muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania, varsinkin vastasyntyneet. Musta taas taaperot on rasittavia. Kestän vauvan itkun ja heräilyt hyvin mutta taaperon kiljunta ja heräämiset ottaa päähän.

Vierailija
4/5 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvan suht paikallaan pysymisen, niin siinä olisi täydellinen tilanne. Molemmissa siis hyvät ja huonot puolensa..

Vierailija
5/5 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoista ja ne ovat ihania, mutta omakin oli itkevä ja vaativa. Joten oli onnea, kun hän alkoi nukkua, kävellä, puhua...Aina vaan parani aika hänen kanssaan. Nyt ´jo 19 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme