Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Napinaa miehen tavasta pestä pyykkiä!

Vierailija
03.07.2012 |

Tässä täysin turhanpäiväinen valitus, olkaa hyvät. Siis. Mies pesi vaihteeksi pyykkiä, useimmiten meillä pesen pyykit minä mutta mieskin toisinaan. Meillä käytettiin ennen huuhteluainetta, koska vanha pesukone ei tainnut olla kovin puhdas ja jätti helposti sellaisen tunkkaisen hajun. Uuden koneen - ja raskauden - myötä olen luopunut huuhteluaineen käytöstä, koska se on ihan turhaa ja raskauden takia se hajukin on alkanut lähinnä oksettaa. No, mies pisti vaihteeksi sitten koneeseen "ihan vähän vaan" huuhteluainetta, ja kas, koko kämppä lemuaa kun pyykit kuivavat tuolla olohuoneessa. Olen pyytänyt häntä olemaan käyttämättä sitä, mutta mitä vielä... Kun "se tuoksuu niin hyvältä".

Toinen rasittava asia on se, ettei mies ikinä vaivaudu pistämään vaatteiden vetoketjuja kiinni. Kaikki vaatteet menevät koneeseen myös luonnollisesti sellaisessa mytyssä kuin ne ovat korissa olleet. Aaaargh!

Terveisin pirttihirmu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensimmäinen ongelma on ratkaistu. Jälkimmäiseen tehoaa vain opastus ja toisto :)

Vierailija
2/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asias ratkaistu niin, että minä lähinnä pesen pyykkiä. Mies kyllä ripustelee niitä sitten kuivumaan.

Mies pesee itse lähinnä työvaatteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensimmäinen ongelma on ratkaistu. Jälkimmäiseen tehoaa vain opastus ja toisto :)

just piilottamassa sen pullon pesukoneen viereen.. :D Mies ei tule ikinä sieltä löytämään. Säästän sen kuitenkin varoiksi, jos vaikka joskus on joku ihmeen haiseva vaate tms. Vetoketjuista ynnä muista olen sanonut sen sata kertaa, eipä näytä menevän perille.

Mua alkoi jo naurattaa tuo oma aloitukseni kun kirjoitin sitä, ihanan terapoiva tämä palsta :D

Vierailija
4/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun mies pesee kaikki missä sattuu lämpötiloissa ja minkä väristen kanssa tahansa, lopputuloksena on harmaata :( Yleensä vielä koneessa on tyyliin kymmenestä sukkaparista vain toinen (koska sinne koneeseen on tungettu mitä sattuu), joten kaikki sukat ovat eri värisiä. Ja kaikkeen, myös elastaanipyykkiin laitetaan huuhteluainetta, aina ja paljon. Siis koko korkillinen tiivistettä, minkä seurauksena huuhteluainelokero on parin pesun jälkeen tukossa.

Vierailija
5/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vain vajaan neljänneksen annostuksesta. enkä itsekään kyllä koskaan sulje vetoketjuja ja nappeja.

Vierailija
6/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun mies pesee kaikki missä sattuu lämpötiloissa ja minkä väristen kanssa tahansa, lopputuloksena on harmaata :( Yleensä vielä koneessa on tyyliin kymmenestä sukkaparista vain toinen (koska sinne koneeseen on tungettu mitä sattuu), joten kaikki sukat ovat eri värisiä. Ja kaikkeen, myös elastaanipyykkiin laitetaan huuhteluainetta, aina ja paljon. Siis koko korkillinen tiivistettä, minkä seurauksena huuhteluainelokero on parin pesun jälkeen tukossa.

Mies siis pesi tänään lakanoita ja siellä seassa oli ihan normipyykkiä, eli lakanat pyörivät iloisesti 40 asteessa... Sanoin hänelle, että ne vois tietty pestä kuudessakympissäkin, mutta se on kuulemma ihan turhaa. Krääh :D

Vierailija
7/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hallitsee kyllä pesun,mutta kuivumaan laittaa mytyssä ja rypyssä,eli ei oikaise pyykkejä ja tämän takia paidat ja kaikki rypyssä. Lisäksi mytyssä olecat vaatteet ei kuivu niin nopeasti kui oikaistut. Meillä siis kuljetaan tämän takia ryppyisissä vaatteissa ja usein joudun aamulla oikaisemaan pyykkejä.

Vierailija
8/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä marinat. Mies sitä ja tätä. Pesin tänään kahdeksan koneelista lomapyykkiä. Viimeiset juuri katosivat puhtaina ja kuivina kaappeihin. En luottaisi naiseen hetkeäkään tällaisessa avaruusajan tehtävässä, väärin menee aina.