Mistä helposti 1000kcl?
Jokin helppo nopea maidoton tapa saada 1000 kilokaloria päivässä ekstraa? Olen lihotus kuurilla.
Kommentit (27)
Vegeleivoksia naamaan vaan. Ne kun ei ole yhtään sen kevyempiä kuin normi leivokset.
Vierailija kirjoitti:
Vegeleivoksia naamaan vaan. Ne kun ei ole yhtään sen kevyempiä kuin normi leivokset.
Haluaisin lihota ilman sokeria. Ap
Burger Kingistä mikä tahansa isompi burgeri = 800 - 1000 kcal. Siihen kun otat vielä ranskalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lihoa?
Koska olen liian laiha mielestäni. En vain saa syötyä päivässä tarpeeksi, se on fyysisesti minulle vaikeaa. Siksi olisi kiva löytää jokin lihottava helppo ateria tai välipala. Olen googlannut massanlisääjiäkin tämän takia mutta kaikissa on maitoa.
Joo alat käymään useasti viikossa syömässä roskaruokaa. Kyllä meinaan lihot.
Entinen opiskelukaveri alkoi käydä kolmesti viikossa vetämässä hamppariaterian, koska ei jaksanut kokata. Voin sanoa, että tuli tuhti nainen. Oli lopulta varmaan kokoa xxl.
Myös leivän puputtaminen lihottaa hyvin. Syöt päivässä tyyliin kuusi leipää rasvalla, kermajuustolla ja siihen vähän majoneesia päälle. Kyllä varmasti lihot! Toki epäterveellistähän tuo on syödä noita rasvamättöjä.
Miksi haluat olla läski? Näin suurella kalori ylijäämällä suurin osa siitä muuttuu rasvaksi, ei lihaksi. Ellei käytä steroideja.
Eiköhän nestemäimen rasva ole helpoin tapa.
Suklaata tai jäätelöä syömällä. Syö samantien yksi levy suklaata tai litra jäätelöä jälkiruokana.
Vierailija kirjoitti:
Makkarapaketti 👍
https://www.s-kaupat.fi/tuote/atria-wilhelm-perinteinen-400g/6407880080…
274kcal yksi makkara eli paketissa on 4kpl = 1096kcal
läskisoosi tai pari bigmäkkiä päivässä
Vierailija kirjoitti:
Suklaata tai jäätelöä syömällä. Syö samantien yksi levy suklaata tai litra jäätelöä jälkiruokana.
Ihan aikuisten oikeasti jäätelö on paras tapa rakentaa massaa, koska se ei herätä kylläisyyshormoneita. Eli vege Ben & Jerry's purkki naamaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lihota ilman sokeria. Ap
Sitten se sipsipussi tai pähkinäpussi taitaa olla ainoa vaihtoehto.
*kcal