Mies, jota olen jonkun aikaa tapaillut on vaukuttanut tosi kivalta.. Nyt olen kuitenkin huomannut..
että etenkin puhelimessa puhuessa on usein vihainen jostain asiasta, ei siis minulle. Puhuu usein aika aggressiiviseen sävyyn, kiihtyy helposti. En tiedä, pitäisikö olla jotenkin huolissaan tai varuillaan asiasta. Kertooko hänestä jotain. Minä ainakin lyhyen tuntemisen aikana pidän helposti omat vihanpuuskani piilossa. Mitä mieltä?
Kommentit (8)
tiedät, että epäilen aiheesta? Kerro lisää kokemuksestasi? Mä huomaan usein, että en uskalla tai viitsi sanoa jotain, kun toinen on jotenkin niin kiihtynyt. Mulle ei ole suuttunut kyllä koskaan. Muutamia viikkoja ollaan vasta tunnettu. Mutta joku ulkopuolinen ihminen tai asia saa hänet kiihtymään, kiroaa ja saattaa pyytää multa sitten anteeksi. Ei mulla vaan koskaan hermo noin mene.. ap
jos se on luonteeltaan tuollainen, niin sun pitää miettiä, että jaksatko sitä vai et. Tietty voi olla joku tilapäinenkin häiriö, kuten masennus, kyseessä, jolloin sun pitää myös miettiä, jaksatko sitä vai et.
mä jaksan.. Mutta pelkään, että kun tässä vaiheessa menee hermot niin pienestä niin myöhemmin pahanee vaan.. ap
aggression kohteena kunhan ensi huuma hellittää. Pelkästään toisiin ihmisiin kohdistuva usein toistuva viha lietsoo negatiivistä ilmapiiriä se kun ei niitä asioiden hoitoa paranna yhtään.
Mä pidin aluksi mieheni kiivautta ihan kivana asiana, ajattelin että siinäpä tulinen ja kiihkeä mies. Se siis paisutteli aika pienistä asioista isoja, kiivastui tosi helposti nimenomaan muille ihmisille...
Myöhemmin suhteessa se huusi mulle. Kaikesta. Siltä puuttuu kunnioitus muita ihmisiä kohtaan ja siks se raivoo helposti.
Mä pidin aluksi mieheni kiivautta ihan kivana asiana, ajattelin että siinäpä tulinen ja kiihkeä mies. Se siis paisutteli aika pienistä asioista isoja, kiivastui tosi helposti nimenomaan muille ihmisille...
Myöhemmin suhteessa se huusi mulle. Kaikesta. Siltä puuttuu kunnioitus muita ihmisiä kohtaan ja siks se raivoo helposti.
Mä kanssa pidin tai pidän osittain vieläkin häntä ihanan kiihtyvänä ja tulisena. Mutta tulee välillä huono olo, kun hänen kanssaan puhuu puhelimessa. Syyttelee, kiroaa, saatana, vittu. Aina on joku pielessä jossain. Ja tämä on nimenomaan puhelimessa. Kun tavataan hän on ihan erilainen, sitä en ymmärrä. Silloin hän on hellä ja kiltti, ei puhu ikävistä asioista. En mä tiä.. ap
Samoin kävi minulle. Ihastuin netin kautta, puhelimessakin lutuseen mieheen ja nyt on selvinnyt hänestä yhtä ja toista. En tiedä miten pääsen pakoon kun hän kokeen "valinneensa" minut.
Tapailuvaiheessa alkoi kuitenkin ahdistaa kun mies hermostui aina silloin kun jotkut mielipiteeni tai mielenkiinnon kohteeni eivät olleet niitä samoja joita hän kertoi "ihannenaiselleen" kuvitelleensa. Hän myös pisteytti kaikkia sanomisiani ja kertoi mistä kulloinkin menetin pisteitä. Se oli todella outoa.
Hän alkoi puhua yhteenmuutosta neljänsillä treffeillä. Kieltäytyin ja mies raivostui avoimesti, kahvikuppi lensi lattialle. Sain lopulta itsarilla uhkailevan vainoajan perääni melkein vuoden ajaksi. Toivottavasti et joudu vastaavaan tilanteeseen.
Samoin kävi minulle. Ihastuin netin kautta, puhelimessakin lutuseen mieheen ja nyt on selvinnyt hänestä yhtä ja toista. En tiedä miten pääsen pakoon kun hän kokeen "valinneensa" minut.