Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkin nolottaa alapäänkarvoitus synnytyksen aikana.

Vierailija
03.07.2012 |

Synnytys käynnistettiin heti kun raskausmyrkytys huomattiin polilla. Alapäänkarvoitus oli todella villi. Sellaisia suoria 10cm pitkiä karvoja koko systeemi täynnä. Olin ajatellut siivota alapääni lähempänä laskettua-aikaa mutta kun tuo lapsi syntyikin sitten ylättäin aikaisemmin. Varmaan näytti että vauva syntyy peruukki päässä.

Minua nolottaa vieläkin vaikka synnytyksestä on jo muutama kuukausi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ennen oli ihan tavallista ajella ja antaa peräruiske kun niiden ajateltiin jotenkin olevan synnytystä helpottavia toimenpiteitä, muuta niistä on jo aikaa sitten luovuttu kun on todettu ettei ne vaikuta synnytykseen.

Vierailija
2/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten ne kätilöt kahvipöydässä sitä naureskelevat, ehkä joku ehti napata kuvankin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauoilla ei mitään muuta tehdäkään kuin naureskellaan sinun puskallesi.

T: kätilö

Vierailija
4/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika! Voin vakuuttaa, pienet on murheesi. Se synnytys nyt koskaan taida mitään kaunista katseltavaa olla. Jos ne karvat olisi synnytystä häirinnyt niin olisi ne näppärästi saatu pois edestä.

Oliko sulla sen synnytyksen aikanakin tuollaiset ajatukset mielessä? :DDD

Vierailija
5/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanteesta neuvolassa, varmasti ohjaavat sinut neuvolapsykologin puheille ja saat lähetteen jonnekin asiantuntevalle terapeutille.

Kai lähetit anteeksipyyntökortin synnärin henkilökunnalle?

Vierailija
6/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmeen kuukauteen ja sitä ennen vain kyynärsauvojen kanssa. Siinä kunnossa en tosiaankaan pystynyt alakertaa parturoimaan. Ihan herttaisen yhdentekevää, oliko kätilöstä pehkoni kamala vai ihan kamala, koska siellä synnärillä oli tarkoitus saada vauva ulos ja mieluiten niin, että sekä äiti ja vauva jäävät eloon. Ei siellä karvoja mitata.

Vierailija
7/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne näki sun pimpin, ja sit vielä se että arvasivat sun harrastaneen seksiä kun kerran olit synnyttämässä? :((((((((((

Vierailija
8/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kätilöitä? Miehes on varmaan joutunu sitä puskaa kattelemaan jo jonkin aikaa, miksi et miehen takia sitä siistinyt jo aiemmin? Miksi sillä on väliä, mitä kätilöt ajattelee, mutta ei sillä mitä oma miehesi ajattelee?

Vierailija
9/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys oli helppo ja kivuton.

No voi hyvänen aika! Voin vakuuttaa, pienet on murheesi. Se synnytys nyt koskaan taida mitään kaunista katseltavaa olla. Jos ne karvat olisi synnytystä häirinnyt niin olisi ne näppärästi saatu pois edestä.

Oliko sulla sen synnytyksen aikanakin tuollaiset ajatukset mielessä? :DDD

Vierailija
10/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa vuodelevossa ja en kyllä tosiaan kauneimmillani.

Kyseessä oli vähän harvinaisempi riskiraskaus, ja ultrissa yms. oli mukana aina läjä lääkäriopiskelijopita, kun kyseessä oli opetussairaala.

Ihan hienoa oli esitellä karvaisia sääriä ja alapäätä laumalle nuoria miehiä...

Vierailija
11/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa vuodelevossa ja en kyllä tosiaan kauneimmillani.

Kyseessä oli vähän harvinaisempi riskiraskaus, ja ultrissa yms. oli mukana aina läjä lääkäriopiskelijopita, kun kyseessä oli opetussairaala.

Ihan hienoa oli esitellä karvaisia sääriä ja alapäätä laumalle nuoria miehiä...

naisen säärikarvoja tai alapääkarvoja, niin toivon että olet tosissasi kun sanot että oli hienoa näitä karvoja heille esitellä.

Vierailija
12/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillekin kätilöt mielellään naureskelevat. Kahvitauolla on ihan vakiintuneena tapana vertailla kenen synnyttäjällä on ollut lerpattavimmat häppärit ja paljonko tikkejä on laitettu, että on saatu emätin jotenkin kursittua kasaan miehen mieleiseksi.

Vierailija
13/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kyllä aina menny ihan luonnollisessa tilassa synnytykseen. En oo menny esittelemään karvojani vaan synnyttämään. Ja ajatteles, yhden kerran mulla tuli kakkaakin synnyttäessä, vaikka olin saanut peräruiskeenkin.. mitähän se kätilö ja paikalla ollu opiskelija ajattelivat... hohhoh.. ne on kaiken nähny. Nykyään vaan ihmisruumiin normaaleista jutuista on tehty jotain kummituksia ja mikään ei sais näyttää luonnolliselta. Kaiken pitää olla siistittyä ja laitettua.. Muistitkos muuten meikata synntytykseen?

Vierailija
14/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli niin yllätyksenä tämä synnytys.

mä oon kyllä aina menny ihan luonnollisessa tilassa synnytykseen. En oo menny esittelemään karvojani vaan synnyttämään. Ja ajatteles, yhden kerran mulla tuli kakkaakin synnyttäessä, vaikka olin saanut peräruiskeenkin.. mitähän se kätilö ja paikalla ollu opiskelija ajattelivat... hohhoh.. ne on kaiken nähny. Nykyään vaan ihmisruumiin normaaleista jutuista on tehty jotain kummituksia ja mikään ei sais näyttää luonnolliselta. Kaiken pitää olla siistittyä ja laitettua.. Muistitkos muuten meikata synntytykseen?

Vierailija
15/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ekasta alatiesynnytyksestä on jo niin kauan, etten muista. Toka olikin sektio ja silloin raakattiin tuosta päältä/ylhäältä pikkasen.

Vierailija
16/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ekasta alatiesynnytyksestä on jo niin kauan, etten muista. Toka olikin sektio ja silloin raakattiin tuosta päältä/ylhäältä pikkasen.

jos ei tarvii leikellä tms.

Vierailija
17/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärillä. Mut ne 70-luvun pehkot oli varmaan puskaisempia kuin nykyajan kiitoradat tms.

Vierailija
18/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarvii leikellä tms.

vielä naistenklinikalla poisteltiin karvoja mutta vain emättimen seutuvilta

Vierailija
19/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärillä. Mut ne 70-luvun pehkot oli varmaan puskaisempia kuin nykyajan kiitoradat tms.

mulla ei kyllä oo ajeltu karvoja, tai siis ekassa synnytyksessä, ku tehtiin eppari, mutta vaan haavan kohdalta, enkä oo vuosikausiin siistiny mitenkään alapäätä. että se siitä. Ei oo kiitorataa, eikä posliinia.

Vierailija
20/20 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka kamalaa oli se kutina ja pistely kun karvat alkoi kasvaa.

Mitä sillä on väliä jos osalla on kiitorata, osalla on ihan luonnon muovaama pehko silti tallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan