Miksi olen aina ihastunut johonkin vieraaseen mieheen?
Mua inhotaa, kun aina ihastun johonkin tuttuun/työkaveriin ja energia menee hänestä haaveiluun. Haluaisin, ettei näitä tunteita olisi vaan saisin kohdistettua kaiken seksuaalienergian omaan mieheen, joka oikeasti on aivan namu. Olen jo vuosikausia paininut saman asian kanssa ja ottaa päähän. Nytkin mielessä pyörii jopa kaksi miestä, toinen mua 10 v. nuorempi ja toinen 10v. vanhempi, jotka ovat puolisoni kanssa yhteisiä tuttuja. He vierailevat meillä usein ja tehdään asioita yhdessä (molemmat sinkkuja). Asiaa ei helpota yhtään, että toinen heistä on pari kertaa ohimennen vitsinä heittänyt mieheni kuulleen, että "jos eroat ikinä X:stä niin mennään naimisiin". valtava unelmointirumbahan siitä liikkeelle lähtee, vaikka oikeasti minua ei saisi miehestäni eroamaan kirveelläkään.
Naimisissa ollaan oltu 15 v, yhdessä 17 vuotta ja aina ollut tällaista. pieni ihastus ja flirtti ei pahaa tee, mutta tämä kyllä vie liikaa energiaa.
Kommentit (4)
Todella epäromanttista ja epäeroottista kun puoliso on jatkuvasti ihastunut muihin!
Ei siis hauskaa vaihtelua ja ihastumisen huumaa, vaan ihan pitkäaikainen vaimo, joka on kuullut kaikki toisen jutut sataan kertaan ja jolle seksi ko. miehen kanssa on jo läpikotaisin tuttua.
nelonen on aivan oikeassa, koen sen itsekin, että on epäeroottistä ja epä-kaikkea olla ihastunut ja se vaivaakin minua valtavasti. Pelkään, että mieheni kyllästyy, vaikka olen mielestäni pitänyt tämä omia salaisuuksinani. Mutta esim. seksielämä on taatusti vuosien saatossa kärsinyt. Tiedän, etten kenenkään kanssa jaksaisi elää, en välttämättä edes harrastaisi seksiä kertaakaan, vaikkia voisin, mutta ihastuminen on kyllä kuin huume.
Ja kiitos asiallisista vastauksista.
...mutta mikä lääkkeeksi?