Nykyajan miehet pakenevat jos tulee vahinkoauva
Onko tämä nykyajan trendi jotenkin hyväksyttävää, miehet haluavat kyllä seksiä, mutta vauvaa ei siitä saa syntyä. Kortsua eivät kuitenkaan halua käyttää vaan jättävät ehkäisyn naisen harteille. Jos ei nimenomaan halua lasta niin käyttäkööt sitten kortsua aina ja kaikissa tilanteissa.
Nytkin on julkisuudessa kaksi tapausta jossa miehet vaan menevät karkuun ja pakenevat ja ovat kylmiä ja tunteettomia raskaana oleville naisilleen jos vauva ei ole suunniteltu. Esim Martina ja Stefu, Tauski ja Henna.
Kommentit (39)
Joku Tauskihan onkin hyvä mittari nykymiehelle. :D Mä tulin vahingossa paxux kuukauden seukkailun jälkeen ja mentiin naimisiin heti np-ultran jälkeen. Ehkä mun mies onkin nykyajan malli ja Tauski edustaa vielä sitä mennyttä maailmaa?
joku pakenee Martinaa ja Hennaa..........
Ihmettelen ylipäätään kukan noita haluaa panna.
Ihmettelen kyllä sitäkin kuka haluaa Tauskin panevan itseään.
jos mies vetäisi ilman, joten miksi joku antaa niin tehdä?
Ehkäsy on molempien asia yhteisellä vastuulla, vauvan saaminen on henkilökohtaisempi ja on aina isä/äiti.
Kyllä mieskin saa päättää alkaako isäksi mutta varmasti näitä välinpitämättömiä on sukupuolesta riippumatta.
Jos tietosesti ollaan ilman ehkäsyä tai tietää ettei ehkäsy mahdollisesti toimi niin silloin se ei ole mikään vahinkovauva.
On se edlleen sen Stefanin kanssa...
Nykyään aviottomat lapset vain eivät ole yhtä suuri häpeä kuin ennen. Mietipä mikä oli tilanne kun seksuaalivalistus oli nollissa, tytöt hädin tuskin tiesivät edes kuukautisista ennen kuin osuivat omalle kohdalle, e-pillereitä ei ollut, kortongit olivat apteekkitavaraa jos niitä ylipäänsä oli saatavilla... Luuletkos että miehillä silloin oli mielessä isyys ja vastuu kun paljaalla panivat?
Hei!
Kyllä se niin on, että jos nainen kertoo syövänsä pillereitä, niin kyllä siihen pitää voida suhteessa ollessaan luottaa.
Kun sitten käy "muka" vahinko, niin nämä kusipää naiset vuodattavat krokotiilin kyyneleitä, kun mies ei kanna vastuuta. Naisella ei ole vastuuta lainkaan?
Miehen kannattaisi käyttää tuplakumia, kun on tämmöisiä mielenterveysongelmaisia naisia liikkeellä :). Oikeasti, tämmöiset "isät" pitäisi vapauttaa elausvastuusta kokonaan.
miestään kertomalla, että syö pilleritä ja sitten ei syö? Oikeasti, valoittakaa mulle. Tiedän yhden surullisen tapauksen, missä nainen yritti saada vauvalla miehen itselleen. Siis kertomalla ehkäisystä, mitä ei sitten lopulta ollut.
Näitä on toki paljon enemmän kuin tämä minun tietämäni tapaus.
Hei!
Kyllä se niin on, että jos nainen kertoo syövänsä pillereitä, niin kyllä siihen pitää voida suhteessa ollessaan luottaa.
Kun sitten käy "muka" vahinko, niin nämä kusipää naiset vuodattavat krokotiilin kyyneleitä, kun mies ei kanna vastuuta. Naisella ei ole vastuuta lainkaan?
Miehen kannattaisi käyttää tuplakumia, kun on tämmöisiä mielenterveysongelmaisia naisia liikkeellä :). Oikeasti, tämmöiset "isät" pitäisi vapauttaa elausvastuusta kokonaan.
Siis yhteiskunnan eli meidän muiden pitäisi maksaa, kun isi vain sanoo, että luuli mamman syövän pillereitä. Just joo.
Ei oikeutta elatusmaksuun eikä Kelan apuun, koska on tehnyt petoksen. Yritysmaailmassa tämmöisestä saisi syytteen, petoksesta.
Oikeastikko olet sitä mieltä, että naiset saavat tehdä mitä vaan ja miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kantaa vastuu. Vaikka vastuusta on puhuttu ja toinen on kertonut, että syö pillereitä? Eli miehen pitäisi joka päivä valvoa, että toinen nielee sen pillerin vai? Oikeasti!
Ei oikeutta elatusmaksuun eikä Kelan apuun, koska on tehnyt petoksen. Yritysmaailmassa tämmöisestä saisi syytteen, petoksesta.
Oikeastikko olet sitä mieltä, että naiset saavat tehdä mitä vaan ja miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kantaa vastuu. Vaikka vastuusta on puhuttu ja toinen on kertonut, että syö pillereitä? Eli miehen pitäisi joka päivä valvoa, että toinen nielee sen pillerin vai? Oikeasti!
Älä laita sanoja suuhuni. Jos ei halua lasta, käyttää kumia tai panee kakkoseen. Isukki ei voi paeta vastuutaan sanomalla, että "luuli sen syövän pillereitä". Lapsi on sitä paitsi tilanteeseen viaton eikä sen elatusta voi pienentää siksi, että isi "luuli sen syövän pillereitä".
Jos käytetty ehkäisy pettää, niin silloin olen sitä mieltä, että miehen tarvii kantaa vastuu. Mutta kun on kyse selkeästä huijauksesta, niin naisen pitäisi kantaa se vastuu ja ihan itse.
Laki tosin menee tässä naisen puolelle. Tai oikeammin lapsen edun puolelle. Mutta onko se koskaan lapset etu, jos oma äiti on näin kipeä?
En hyväksy millään muotoa. Ja olen nainen.
että ne elarit menee sen äidin taskuun? Ne rahat on sille lapselle!!
Ettei vaan itselläsi tuhisisi vahinkokäärö kehdossa. Todella kipeä tapaus olet.
kunnon vanhemmilla.
Mutta kunnon vanhemmat eivät kuseta ehkäisyllä, ikinä!!
Jos käytetty ehkäisy pettää, niin silloin olen sitä mieltä, että miehen tarvii kantaa vastuu. Mutta kun on kyse selkeästä huijauksesta, niin naisen pitäisi kantaa se vastuu ja ihan itse.
Laki tosin menee tässä naisen puolelle. Tai oikeammin lapsen edun puolelle. Mutta onko se koskaan lapset etu, jos oma äiti on näin kipeä?
En hyväksy millään muotoa. Ja olen nainen.
Ja mitähän kaikki isukit sanoisivat siellä oikeudessa, jossa huijausta käsiteltäisiin? :D Tuolla systeemillä vastuuta ei tarvitsisi kantaa ja yhteiskunta (= me muut) vain maksaisi kun urpot ei piittaisi nykyisen vertaa ehkäisystä tai vielä parempi - kostettaisiin viattomalle lapselle vähentämällä sen elatukseen tarkoitettua rahaa! Ihmettelen lähinnä kuka tuollaisille äidinnussijoille edes antaa pillua...
Itse olet! :D :D :D
ei taida olla edes aivoja vitun kirjoitustaidoton paska.
en sen perusteella yleistäisi, että koko miessukupuoli toimii niin.
Paha päivä tänään?
Semmoista se on, kun joutuu päivittäin elämään syyllisyyden kanssa. Lapseni on isätön ja minä olen uupunut. Ja kuka olotilani aiheutti? MINÄ itse. :)
Hauskaa elämää sinulle!
mieti kuinka monta miljoonaa isätöntä lasta sota jätti =)