Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on tarjolla lapsettomia lomalentoja lapsikammoisille! xD

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että omaa ja kaverin lasta sietää ihan eritavalla, kuin lentokoneessa matkasta nauttimassa, ja vieressä huutaa kamala rääkyvä varis perheineen. Joten ei se kovin mieluissa ole, vai olettaako joku näin?! :)

Muuten ihminen on empatiakyvytön, mt-ongelmainen lapsenvihaaja, jonka pitäisi muuttaa keskelle metsää mökkiin eikä ikinä liikkua ihmisten ilmoilla, kun "normaalit elämisen äänet" häiritsevät.

Tällaiseen ajatusmaailmaan olen täällä törmännyt useasti.

Vierailija
22/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä, teen vapaaehtoistyötä lasten parissa, meillä on tukilapsia kerran kuussa viikonloppuisin ja päälle vielä omat 3 lasta.

Kun matkustan yksin (harvoin), on mukavaa päästä kokonaan pois (varsinkin tuttujen lasten) parista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähtisin miehen kanssa kahdestaan matkalle. Olin tässä eräänä päivänä vaatekaupassa, jossa yksi muksu huusi kurkku suorana eikä vanhemmat vieneet lasta pois kaupasta. Minun oli pakko siis lähteä ja jättää mahdolliset ostokset tekemättä kirkuvan lapsen takia.

Vierailija
24/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että omaa ja kaverin lasta sietää ihan eritavalla, kuin lentokoneessa matkasta nauttimassa, ja vieressä huutaa kamala rääkyvä varis perheineen. Joten ei se kovin mieluissa ole, vai olettaako joku näin?! :)

Oletko se sama tyyppi, jonka on otettava "lomatunnelmankin takia ne muutamat"?

Eipä tarvii ikinä miettiä, miksi ei ole tullut koskaan kokeiltua lomalentoja.

Vierailija
25/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, näitä itsekeskeisiä idioottivanhempia on yhä enemmän. Muista viis, kunhan oma tarve on tyydytetty.

Sama ilmiö on ollut nähtävissä mielestäni myös lentokoneessa. Jos ennen oli lennolla kaksikymmentä lasta, yksi kiukutteli. Nykyään siellä on pahimmillaan päällä joukkokirkkuminen ja äidit lukee tyytyväisenä Gloriaa.

Vierailija
26/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, näitä itsekeskeisiä idioottivanhempia on yhä enemmän. Muista viis, kunhan oma tarve on tyydytetty.

Sama ilmiö on ollut nähtävissä mielestäni myös lentokoneessa. Jos ennen oli lennolla kaksikymmentä lasta, yksi kiukutteli. Nykyään siellä on pahimmillaan päällä joukkokirkkuminen ja äidit lukee tyytyväisenä Gloriaa.

Vanhempani matkustelevat paljon, eli lentokoneessa on saanut istua jopa 12 tuntia ja kyllä meille ainakin opetettiin ihan normaalit käytöstavat. En muista, että esimerkiksi 12 vuotta nuorempi siskonikaan olisi ikinä lentokoneessa/junassa/bussissa riehunut ylettömän paljon. Jotain tavallista pientä narinaa tylsistymisestä, mutta sekin meni ohi kunhan antoi värityskirjan tai keksi muuta puuhaa.

Vierailija
27/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan känniläisiä ja koneessa heistä on enemmän häiriötä kuin parista melskaavasta lapsesta. Lapset voi "torjua" korvatulpilla, sulkemalla silmät jne. mutta känni-ääliö voi ruveta väkivaltaiseksi, sotkea vessan, oksentaa syliisi jne.

Vierailija
28/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin lapsiperheiltä pois, että järjestetään lentoja, joilla lapsista pitämättömät saavat matkustaa rauhassa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän