Antaako teidän kaikkien miehet suuseksiä?
Mua harmittaa kauheasti, ettei mun mies (suhde kestänyt 18v) ole kertaakaan antanut, aluksi ei tykännyt edes koskea... Ei ole koskaan pyytänyt itsekään, mutta annan ehkä pari kertaa kuussa.
Onko muita, joiden miehet ovat eritekammoisia tms. joita ei vain todellakaan suuseksi kiinnosta antavana osapuolena, pikemminkin tuntuu heistä ällöttävältä ajatustkin pistää suu lähelle paikkoja, joista tulee pissaa, kakkaa, limaa, verta jne...
Kommentit (11)
ei sen kyllä kuuluisi haista tai maistua virtsalle ja hielle! Jos siis hygieniasta pidetään yhtään huolta ja käydään päivittäin suihkussa.
Ei mun mies ainakaan haise tai maistu pahalle vaikka ei olis just ennen seksia peseytynyt.
Kyllähän suustakin voi tulla verta, oksennusta, kuolaa, räkää (nenästä), proppuja jne.. Mitenkäs sit suuteleminen tollasen eritekammoisen kanssa sujuu :)
Kyllä meillä mies antaa suuseksiä, siihen asti että tulen. On sanonut monesti että tykkää paljon nuolla naista ja kiihottaa kaikki se miten märkä nainen on ja kun huokailee ja vähän tukistelen hiuksistakin miestä jne pientä kivaa ;) Minäkin tykkään antaa hälle suuseksiä.
miten pieni muna miehelläsi on jos hän kusee karvoihin kuin naiset?
suurin osa miehistä kiihotu nähdessään naisen nauttivan ja helpoin tapa on nuoleminen.
Karvoitus vain on alapäässä sen verran runsas ettei peruspesut aina riitä. Saunan jälkeen on aina paras tulos, jolloin ei haise tai maistu ollenkaan pahalle, mutta kun ei saunassakaan halua kolme kertaa viikossa käydä.
Karvoitus vain on alapäässä sen verran runsas ettei peruspesut aina riitä. Saunan jälkeen on aina paras tulos, jolloin ei haise tai maistu ollenkaan pahalle, mutta kun ei saunassakaan halua kolme kertaa viikossa käydä.
tässä kohtaa voisi olla ihan aiheellista siistiä sitä miehen pusikkoa. Vaikka ei niiden karvojen SILRIKÄÄN kuulu haista kuselle...
tässä kohtaa voisi olla ihan aiheellista siistiä sitä miehen pusikkoa. Vaikka ei niiden karvojen SILRIKÄÄN kuulu haista kuselle...
Hän on muuten kultainen ja rakas mies, mutta karvojen ajamisessa jääräpäinen.. Tiedä sitten miksi se virtsa haisee niin vahvasti, vai olenko itse vain liian herkkä sille hajulle..?
tässä kohtaa voisi olla ihan aiheellista siistiä sitä miehen pusikkoa.
en ainakaan kuvittelisi tuon aiheen liittyvän olennaiseksi osaksi hedelmällistä keskustelua vauvapalstalla.
Hän on muuten kultainen ja rakas mies, mutta karvojen ajamisessa jääräpäinen.. Tiedä sitten miksi se virtsa haisee niin vahvasti, vai olenko itse vain liian herkkä sille hajulle..?
En ole eläessäni saanut suuseksiä.
En voisi kuvitella millaista olisi ilman sitä.
Minä taas harvoin tykkään ottaa mieheltä suihin, se virtsan ja hien haju jää pesunkin jälkeenkin karvoihin niin, etten vain pysty siihen. Siksi ihmettelenkin miten mieheni suuseksiin pystyy, mutta onneksi pystyy. :)