Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko todella vain hätävara?!

Vierailija
02.07.2012 |

Huoh. Olen tässä illan pähkäillyt ja pohtinut syntyjä syviä niin sanotusti. Olen 9-v pojan totaaliyh; mies jätti raskausaikana eikä ole kertaakaan lastaan halunnut nähdä.

Olen 6 vuotta "tapaillut" erästä miestä aika säännöllisesti, 1-3 krt viikossa ollaan nähty. On käynyt ihan kahvilla monesti vaan, ja sängyssä alkuaikoina oltiin viikottain, nyt ehkä kerran per 2 kk. Yöksi ei ole koskaan jäänyt, lähtenyt aina viimeistään siinä 02 maissa. Kerran ollaan pojan kanssa oltu hänen luonaan yötä.

Kyse onkin nyt siitä että olenko jonkinlainen hätävaran hätävara parempaa, sitä oikeaa odotellessa ?! Oltiin pari viikkoa sitten 2 pv "lomalla" n 400 km päässä kun poika kummeillaan yön. Vastasi puhelimeensa valitusti, ja aina sanoi olevansa yksin reissussa. VAlokuviakin otettiin matkalla, antoi muistikortin mulle kopioitavaksi; siinä pari kuvaa myös minusta. POjan kanssa kun käytiin hänen luonaan kahvilla, poika katsoi hänen koneeltaan ne matkakuvat, ja mun kuvat oli niistä poistettu. Myös puhelimessa nimeni on miehen nimellä. Asutaan 30 km etäisyydellä ja koskaan ei käydä esim kaupungilla yhdessä. "Ettei vaan kukaan näe ja yhdistä "....

Aiemmin tällaiset yksityiskohdat eivät minua vaivanneet, mutta olen ilmeisesti kiintynyt liikaa sillä nyt vaan itkettää...

Kyseinen mies on eronnut tuolloin 6 sitten, hänen lapsensakaan (21 v) ei ilmeisesti tiedä minusta. (joo, taidan olla vähän tyhmä). Eli on niinsanotusti vapaa mies. Kotonaankaan ei merkkiä naisesta. NYt on kyllä alkanut pitää puhelintaan äänettömällä eikä laita sitä enää pöydälle.

Itse olen akateemisesti koulutettu, 171 cm /59 kg, ihan ok näköinen, ulkoilen ja urheilen. Narsistisen miesystäväni (poikani isä) jälkeen olen ehkä ollut varautunut enkä kaivannutkaan juuri enempää, mutta nyt on ollu ilmassa niinsanotusti välimatkan ottoa... Olenkohan tulossa hulluksi tai vaihdevuosiin neljässäkympissä ?!?

Mitä tehdä ?!? Tunteistani en osaa puhua, enkä nostaa kissaa pöydälle... Tämä mies on todella toinen vasta kenen kanssa olen edes sängyssä ollut. Taidan olla vähän kokematon kuitenkin, vaikka yh:ita munahaukoiksi tituleerataan. Ystävätkin kaikkosivat minimiin raskauteni aikana. Minussako vika ...taitaa olla...

Tulipahan tilitys :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua? Siis miksei kukaan saa yhdeistää teitä yhteen?

Hyvin omituiselta kuulostaa kaiken kaikkiaan....

Vierailija
2/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko se horo joka blogissa itkee jonkun äijän perään ja käy panettamassa itseään? Mummon Reginoissa oli samanlaisia tarinoita. Me nauretaan sitä horoa. Sen kakarat säälittää, vaikka idiootteja nekin varmaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkavaa käytöstä, että sinua piilotellaan. Ei tuollaista atrvitse hyväksyä noin pitkän seurustelun jälkeen, alkuvaiheessa on vielä ymmärrettävää. Outo mies. Sinä vaikutat kunnolliselta, ansaitsisit parempaa.

Vierailija
4/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) mies on varattu; jos ei kerran naimisissa niin ainakin seurustelee

2) jos on vapaa, niin sinä et ole sellainen nainen jonka kanssa haluaa seurustella ja ryhtyä parisuhteeseen.

Ikäviä vaihtoehtoja molemmat. Minä tilanteessasi nyt pistäisin pelin poikki. Tuo ei ole ole hyväksi omalle itsetunnollesi eikä myöskään lapsellesi esimerkiksi ihmissuhteesta!

Vierailija
5/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapaili exäänsä ja yhtä toista naista samalla. Pystyi vedättämään toista vuotta ennenkuin tuurilla onnistuin narauttamaan, eikä jälki ollut kaunista. Mies oli sitä mieltä että ei hän tehnyt mitään väärin.

Näitä löytyy.

Jätä se mies. Löydät varmasti fiksuna naisena ennemmin tai myöhemmin sinua arvostavan miehen. Älä tyydy tuollaiseksi kynnysmatoksi. Mieti millaisen esimerkin lapsesikin saa parisuhteesta (jos tuota nyt suhteeksi voi kutsua).

Tsemppiä! Tiedän että tuntuu kurjalta, mutta se tunne menee kyllä ohi. Vaikka nyt ei varmaan siltä tunnu.

Vierailija
6/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen että hän häpeää sua. Koska miksi hän muuten hei haloo 6 VUOTTA sua "piilottelisi". En muutenkaan ymmärrä miten et voi muka keskustella hänen kanssaan tuosta kun olette noin kauan pyörineet yhdessä.

Vierailija
7/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla naamaltasi kuin petolinnun perse, vaikka mitat viittaisivatkin hoikkaan ihmiseen. Huono itsetunto? Nyt monoa tuollaiselle jässikälle ja parempaa tilalle! Ja muista, että koulutus, ulkonäkö tai mikään ei vaikuta jos itse suostuu kynnysmatoksi..

Vierailija
8/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuon tekstin kirjoittaminen ja lukeminen selkeytti tilannekuvaa, ap! Huomaathan itsekin, että mies ei kunnioita sinua vaan piilottelee sinua ja sinulta!

Lähde tuosta "suhteesta"!

Vierailija
9/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että hän on enää kanssasi myötätunnosta/säälistä, olethan lapsesi kanssa "yksin" ja kuitenkin mies on lapsenkin jo vuosia tuntenut. Eli jotenkin ei halua järkyttää teitä katkaisemalla välit yhtäkkiä ja kokonaan. Selvää on se, ettei sinua jostain syystä halua. Syy voi olla toinen suhde tai ehkä hän on mielummin sinkku ja tapailee muitakin naisia "kevyesti", ei halua sitoutua. Itse en tuollaista suhdetta missään nimessä jatkaisi, ellei nimenomaan oltaisi sovittu, että nämä on säännöt. Nöyryttävää, kun toinen ei edes halua näyttäytyä kaupungilla yhdessä.

Vierailija
10/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla naamaltasi kuin petolinnun perse, vaikka mitat viittaisivatkin hoikkaan ihmiseen. Huono itsetunto? Nyt monoa tuollaiselle jässikälle ja parempaa tilalle! Ja muista, että koulutus, ulkonäkö tai mikään ei vaikuta jos itse suostuu kynnysmatoksi..

Vierailija
11/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa väistämättömältä.

Itse en ainakaan tahtoisi miestä, joka käyttäytyy tuolla tavalla!

Vierailija
12/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti hassua aina todistella olevansa "hoikka ja akateeminen", vaikka sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten naiivi tai ihmissuhteissa vietävissä oleva on.

Vierailija
13/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niinsanotusti hyvä tyyppi mutta et tyttöystäväainesta. Jostain syystä ei vain loksahda. Mutta koska hänellä ei ole muitakaan virityksiä, niin panee sua. Miehellä kun ei monesti se välittäminen ole seksin saralla tärkeää. Ei sitten kuitenkaan halua, että teitä aletaan ajatella parina, ja siksi käyttäytyy noin.

Tuli vaan mieleeni, sillä tunsin piston sydämessäni sillä kohtelin hieman tuolla tavoin muinoin yhtä miestä. Hävettää vieläkin.

Vierailija
14/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kenenkään kohdella sinua noin nöyryyttävästi ja alentavasti. Et todellakaan ansaistse sitä. KIrjoituksestasi huokuu, että sinulla on huono itsetunto, pelkäät riitoja että uskalla selvittää asiaa vaan roikut ennemmin huonossa "suhteessa". Kerran se kirpaisee! NYt otat asian puheeksi miehen kanssa, olet sen velkaa itsellesi ja lapsellesi! Toimi, ap!!! Heti!!

Vierailija
15/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko hätävara oikea ilmaisu, mutta mies välttää tarkasti sitoutumasta sinuun ja kertomasta sinusta kenellekään. Joko miehellä on toinen nainen tai hän odottaa löytävänsä sellaisen. Pitää etäisyyttä sinuun, esim. ei jää yöksi eikä jätä todisteita sukulaisten ja ystävien (tai muiden naisten) nähtäväksi. Älä hämmästy, jos suhde päättyy. Toisaalta tuo voi olla vain jääräpäisyyttä eikä mies koskaan löydä korvaavaa naista. Kannattaako siinä toivossa jäädä roikkumaan? Minusta sinä saat ilman tunnontuskia etsiä uutta ja pitää sillä välin tuota miestä hätävarana. t: eräs mies

Vierailija
16/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan huutaa neon väreissä, (niin näkyvää on) että tuo mies on varattu!!

tsemiä.

Vierailija
17/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätävara tuskin oikea termi, mutta näyttää pahasti sitöä että et todellakaan merkitse miehelle yhtään mitään. Valitettavasti.

Vierailija
18/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen koti on? Ei merkkejä naisesta - Sijoitusasunto jota sanoo vaimolleen vuokraavansa? Selittäisi miksi saat tulla asuntoon mutta et esiintyä kumppanina kaupungilla

Vierailija
19/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi muuta sanoa. Ei se mies ainakaan susta kiinnostunut ole. Saa seksiä ehkä ja jos on muuten tylsää niin paremman puutteessa tapaa suakin...

Vierailija
20/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä vie sulta mahollisuuden tavata parempi, susta oikeasti kiinnostunut mies.

Tuo mies ei susta välitä.