Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty juoksemaan koska mahareppu heiluu,ja tissit samoin.Mikä avuksi?

Vierailija
19.08.2012 |

Vaikka mulla on kahdet ihan ok urheilurintsikat,juoksussa ei tunnu toimivan.Ja samoin tuo maha,tosi ikävältä tuntuu kun se heiluu ylös alas :( Pitääkö mun joku korsetti laittaa vai mikä auttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ylipainoa niin alat juosta vasta kun olet laihtunut.

Vierailija
2/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kävelenkin mutta juoksu on myös kivaa.

Muita ehdotuksia? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon alushousut...siis mallia urheilu myös eli ovat tarpeeksi napakat ja istuvat.

Sitten tiukka toppi niin pysyy tisut ja maha kuosissa.

Vierailija
4/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellaiset liivihousut, niin ei varmasti heilu. Ja urheluliikkeestä kunnolliset rintsikat, niin ei varmasti rintavarustuskaan häiritse.

Vierailija
6/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ylipainoinen ja noin paljon heiluu? Ettei se olisi lähinnä korvien välissä?

Itselläni BMI yli 30 (syömiset päin persettä). Kävin juuri äsken hölkkäämässä. Triumphin triaction-liivit ja ihan tavispikkarit, eikä kyllä hölly ja heilu niin että se hölkkäämistä estäisi.

Anteeksi. Luulin että minulla on vääristynyt ruuminkuva ja huono itsetunto. Olin ehkä väärässä.

Vierailija
7/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maastojuoksussa kylläkin.Niin,raskaudet ovat jättäneet maharepun joka on kaikkea muuta kuin kiinteä eikä tissitkään pienimmästä päästä ole.

Siis mitä helvettiä sä selität jostain ruumiinkuvista ja itsetunnoista,minä hain tässä apua aktiivisen urheiluun,en muuta.Ihme porukkaa taas liikkeellä.ap

Vierailija
8/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuo sama ongelma mahan kanssa. Olen 169 cm ja painan 67 kg, eli en mikään tikku. Tissit on kyllä mallia lauta, joten se ei aiheuta ongelmaa, mutta juostessa tuntuu mahan liikkuminen inhottvalta. Ja maha ei ole mikää tursakeläski, mutta kyllä puristamalla saa läskiä sormien väliin ainakin 5 cm. Viime lenkilä mietin just, että pitääkö vaikka jotain Lidlin muotoilevia aluspaitoja käydä juoksupaidaksi ostamassa (tai paidan alle), että maha ei heilu

Vierailija
9/9 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ylipainoinen ja noin paljon heiluu? Ettei se olisi lähinnä korvien välissä?

Itselläni BMI yli 30 (syömiset päin persettä). Kävin juuri äsken hölkkäämässä. Triumphin triaction-liivit ja ihan tavispikkarit, eikä kyllä hölly ja heilu niin että se hölkkäämistä estäisi.

Anteeksi. Luulin että minulla on vääristynyt ruuminkuva ja huono itsetunto. Olin ehkä väärässä.

Mullakin bmi 20,5 mutta raskaudesta jäi sellainen etureppu, että ilman hyviä housuja vatsa hyllyy ärsyttävästi menevissä jumpissa tai juostessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi