Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Landelle pitäis lähteä vaikkei yhtään kiinnosta

Vierailija
02.07.2012 |

Mitä siellä vois tehdä ettei tylsistyis kuoliaaksi? En ole yhtään mökki- enkä maalaiselämäihminen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan että te ootte niitä samoja jotka palstalla säälittelee kerrostaloasujia.

Mutta turha sitten vinkua, jos itse tekee päätöksen miellyttää toista. Silloin sitten keksitään se kiva juttu siellä olemisesta, eikä mennä pitkin hampain.

Missä tahansa olemisesta voi löytää hyvät puolet (kuulema jopa keskitysleirillä olivat niitä onnistuneet löytämään)

Vierailija
22/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tavata ystäviä, olla lasten kanssa maauimalassa tai rannalla niin että meille kaikille on leikki/juttuseuraa, voin käydä kuntosalilla, voidaan käydä torilla, kaupungilla, museoissa, leffassa, shoppailemassa alemyynneissä, kirjastossa, voidaan tehdä rauhassa kotihommia, kutsua ystäviä kylään jne. .

Kaupungissa teen noita. Maalla taas kutsutaan myös ystäviä, grillataan, saunotaan, uidaan, soudetaan, käydään sienessä,ja marjassa (ensi viikolla jo varmaan pääsee mansikkaan), vietetään puutarhajuhlia, tehdään pihatöitä, laitetaan puutarhaa, käydään pitkillä iltakävelyillä rakkaan kanssa, istutaan takkatulen ääressä tai laavulla.

Huomenna mennään taas:)

Totta kai ihmiset arvostaa eri asioita, mutta jostain syystä se pätee ainoastaan noin päin, meidän kaupungissa viihtyvien vain pitäisi arvostaa teidän mökillä tai maalla viihtyvien mieltymyksiä. Me ei kerta kaikkiaan voida tästä kaupunkilaiskesästä nauttia, vähintään ollaan kateellisia ja valehdellaan koska oikeasti haluttais mökillä olla mutta ei ole rahaa.

Palstatotuus ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen on mahdollista ehkä sitten kun nuorin on niin vanha että antaa mun lukea rauhassa.

Mitä se sun mies tekee siellä yleensä? Anna sille nuorimmainen mukaan jalkaan roikkumaan ja katso, onko sen mielestä mökillä enää kivaa, kun kaikkea vahdittavaa on miljoona kertaa enemmän kuin kaupungissa.

Sillä välin voit itse keskittyä vaikka siihen lukemiseen tai muihin täällä ehdotettuihin aktiviteetteihin. Voihan olla, että alatkin viihtyä, miehesi taas haaveilee jo kotiinpääsystä!

Vierailija
24/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset hakee piilomerkityksiä kaikesta;)

Vierailija
25/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan että te ootte niitä samoja jotka palstalla säälittelee kerrostaloasujia.

Mutta turha sitten vinkua, jos itse tekee päätöksen miellyttää toista. Silloin sitten keksitään se kiva juttu siellä olemisesta, eikä mennä pitkin hampain.

Missä tahansa olemisesta voi löytää hyvät puolet (kuulema jopa keskitysleirillä olivat niitä onnistuneet löytämään)

En ole valittanut mökille lähtemisestä, koska en sellaiselle lähtisi. Onneksi mieskään ei niin tekisi joten ei tarvitse väkisin miellyttää :) mulle se varmaan keskitysleiriltä tuntuisikin.

Vierailija
26/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole sieniä, ei mansikoita eikä mustikoitakaan poimittavaksi vielä. Järvestä ei nouse kalaa. Mökille ei voi kutsua ketään, ei ole majoitustilaa. Grilliäkään ei ole. Uida ja saunoa voi, ja sitä nyt sit varmaan pari vrk teenkin...

Vierailija
27/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tavata ystäviä, olla lasten kanssa maauimalassa tai rannalla niin että meille kaikille on leikki/juttuseuraa, voin käydä kuntosalilla, voidaan käydä torilla, kaupungilla, museoissa, leffassa, shoppailemassa alemyynneissä, kirjastossa, voidaan tehdä rauhassa kotihommia, kutsua ystäviä kylään jne. .

Kaupungissa teen noita. Maalla taas kutsutaan myös ystäviä, grillataan, saunotaan, uidaan, soudetaan, käydään sienessä,ja marjassa (ensi viikolla jo varmaan pääsee mansikkaan), vietetään puutarhajuhlia, tehdään pihatöitä, laitetaan puutarhaa, käydään pitkillä iltakävelyillä rakkaan kanssa, istutaan takkatulen ääressä tai laavulla.

Totta kai ihmiset arvostaa eri asioita, mutta jostain syystä se pätee ainoastaan noin päin, meidän kaupungissa viihtyvien vain pitäisi arvostaa teidän mökillä tai maalla viihtyvien mieltymyksiä. Me ei kerta kaikkiaan voida tästä kaupunkilaiskesästä nauttia, vähintään ollaan kateellisia ja valehdellaan koska oikeasti haluttais mökillä olla mutta ei ole rahaa.

Palstatotuus ;)

Älä nyt, kyllä minä tunnen monta täyskaupunkilaista, jotka eivät maalle suostuisi menemään. Ja miksi ihmeessä pitäisi? Oikeasti maalla ei ole mitään kivaa, meillä lapsetkin ovat heti muuttaneet pois kun vain ovat kyenneet (16 vuotiaana muualle opiskelemaan). Miehen kanssa ollaan suositeltu, että älkää nyt tänne jääkö. Täällä ei ole työpaikkoja, ei huvituksia, ei muuta kuin ötököitä ja huonoja liikenneyhteyksiä. Olisin itse mielelläni kaupunkilainen, jos vain siihen olisi mahdollisuus. Maalaiset ovat juntteja, pukeutuvat huonosti ja täällä haisee sonta.

Vierailija
28/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole sieniä, ei mansikoita eikä mustikoitakaan poimittavaksi vielä. Järvestä ei nouse kalaa. Mökille ei voi kutsua ketään, ei ole majoitustilaa. Grilliäkään ei ole. Uida ja saunoa voi, ja sitä nyt sit varmaan pari vrk teenkin...

Ja varmasti siihen on syy, että tuollainen mökki teille on hankittu:)

Vierailija
29/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valittanut mökille lähtemisestä, koska en sellaiselle lähtisi. Onneksi mieskään ei niin tekisi joten ei tarvitse väkisin miellyttää :) mulle se varmaan keskitysleiriltä tuntuisikin.

Vierailija
30/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä palstamammoja nyt mökkeilyssä ahistaa.

No tietenkin se, että ei pääse AV:lle päivittämään jokahetken tuntoja, eikä voi kysyä keneltäkään, että pitääkö jättää mies, ku se sano silleen ja katto tälleen.

Kaiken kukkuraksi joi vielä pullon olutta, vaikka lapsi oli paikalla.

Huuh lääh huoh hik

Vierailija
31/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatotuus ;)

Älä nyt, kyllä minä tunnen monta täyskaupunkilaista, jotka eivät maalle suostuisi menemään. Ja miksi ihmeessä pitäisi? Oikeasti maalla ei ole mitään kivaa, meillä lapsetkin ovat heti muuttaneet pois kun vain ovat kyenneet (16 vuotiaana muualle opiskelemaan). Miehen kanssa ollaan suositeltu, että älkää nyt tänne jääkö. Täällä ei ole työpaikkoja, ei huvituksia, ei muuta kuin ötököitä ja huonoja liikenneyhteyksiä. Olisin itse mielelläni kaupunkilainen, jos vain siihen olisi mahdollisuus. Maalaiset ovat juntteja, pukeutuvat huonosti ja täällä haisee sonta.

Vierailija
32/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä palstamammoja nyt mökkeilyssä ahistaa.

No tietenkin se, että ei pääse AV:lle päivittämään jokahetken tuntoja, eikä voi kysyä keneltäkään, että pitääkö jättää mies, ku se sano silleen ja katto tälleen.

Kaiken kukkuraksi joi vielä pullon olutta, vaikka lapsi oli paikalla.

Huuh lääh huoh hik

Siinä tämä puhelin laiturinnokassa pelittäisi kuin tässä sohvallakin, mutta onneksi ei ole tarvetta.

Vierailija
33/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi lainata, kun tulee tehtyä virheitä, mutta sitten naiset tekee vielä enempi tulkintoja ja rivien välistä lukemista.

Vierailija
34/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas kerran maalla. Mies tykkää niin hulluna, etten henno kieltää, ja "sittenhän ehditään taas olla koko talvi kaupungissa" -> noin KUUKAUSI (sic!) ollaan joka kesä maalla kotipitäjässä. Mikä tarkoittaa sitä, että en näe miestä kuukauteen kuin vilaukselta, koska hän on kalalla tai enon pakettiauton hihnaa korjaamassa tms. Ja minä laitan ruokaa anopin kanssa.

Onneksi lomaa on jäljellä enää 3 viikkoa ja 5 päivää.

Vierailija
35/36 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauaksi ihminen vielä pääsee luonnosta.

Vierailija
36/36 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauaksi ihminen vielä pääsee luonnosta.

Olen tässäkin ketjussa vastustanut kynsin hampain kauheaa mökkikökötystä ja kaupunkilaiselämä -kesineen on mulle ainoa oikealta tuntuva vaihtoehto.

Silti tykkään kulkea luonnossa, vaeltaminen on kivaa enkä kuolisi metsässäkään avuttomuuteen. Mutta yöksi haluan jonnekin, missä on juokseva vesi ja puhelimessa kuuluvuutta :)