Landelle pitäis lähteä vaikkei yhtään kiinnosta
Mitä siellä vois tehdä ettei tylsistyis kuoliaaksi? En ole yhtään mökki- enkä maalaiselämäihminen.
Kommentit (36)
Meillä mies saa hoitaa mökkeilyt lapsen kanssa kaksin (menevät usein miehen vanhempien kanssa). Inhoan mökin tuoksua, ötököitä, kunnon suihkun puutetta, b-luokan sänkyä... Juu, kiitos ei.
+ ulko vessa, ei peilejä ja miten tiskataan.
En lähde mökille minäkään.
Mitä siellä vois tehdä ettei tylsistyis kuoliaaksi? En ole yhtään mökki- enkä maalaiselämäihminen.
On kaupunki asunto jossa ihana piha. Mies jotenkin mököttää ,kun en jaksa aina lähteä.
Mulle maalle/mökille joutuminen tuntuisi rangaistukselta.
Ylihuomenna olen luvannut lähteä, monen vuoden tauon jälkeen. Plääh.
Aivan kuin teillä olisi jotain järkevää tekemistä kaupungissa
Kylläpä on mukavaa olla maalainen just nyt..=)
Jos seuranasi olisi mies, johon olisit juuri rakastunut korviasi myöten, olisiko reissu houkuttelevampi? Mitä tekisit siellä silloin? Istuisit luonnon keskellä ja hymyilisit vaikka muurahaiset söisivät sinua. Linnunlaulu kuulostaisi hurmaavalta, niityllä kirmailu olisi ihanaa. Saunan lämmittäminen yhdessä polttaisi sinut rakkaudesta karrelle.
Kysymys on siis asenteestasi, ei siitä että se paikka olisi yhtään tylsä.
Ihan samalla tavalla sitä mökille haluavaa vois käskeä muuttamaan asennettaan niin että hän viihtyisi kotona!
Siis teidät, jotka olette pakolla menossa?
Joku orjapiiskuri ukkona?
Kaikki ei tykkää samoista asioista kuin te, niin uskomatonta kuin se onkin!
Kovasti joka vuosi on minua toivonut mökille lähtemään ja vihdoin sitten lupauduin. Ihan vaan siksi että rakastan miestäni ja tahdon tehdän hänelle mieliksi. 8
Eristetään lapset ja vaimo ystävistä ja sosiaalisista suhteista ja pakotetaan alkeellisiin olosuhteisiin itikoiden syötäväksi. No, pakko taipua nyt parin päivän keikkaan että mies pysyy tyytyväisenä.
Kovasti joka vuosi on minua toivonut mökille lähtemään ja vihdoin sitten lupauduin. Ihan vaan siksi että rakastan miestäni ja tahdon tehdän hänelle mieliksi. 8
Voin tavata ystäviä, olla lasten kanssa maauimalassa tai rannalla niin että meille kaikille on leikki/juttuseuraa, voin käydä kuntosalilla, voidaan käydä torilla, kaupungilla, museoissa, leffassa, shoppailemassa alemyynneissä, kirjastossa, voidaan tehdä rauhassa kotihommia, kutsua ystäviä kylään jne. jne. jne. Maalla ei voi juuri muuta tehdä kuin saunoa ja katsoa telkkaria. Lukeminen on mahdollista ehkä sitten kun nuorin on niin vanha että antaa mun lukea rauhassa.
Anna kun arvaan että te ootte niitä samoja jotka palstalla säälittelee kerrostaloasujia.
Voin tavata ystäviä, olla lasten kanssa maauimalassa tai rannalla niin että meille kaikille on leikki/juttuseuraa, voin käydä kuntosalilla, voidaan käydä torilla, kaupungilla, museoissa, leffassa, shoppailemassa alemyynneissä, kirjastossa, voidaan tehdä rauhassa kotihommia, kutsua ystäviä kylään jne. .
Kaupungissa teen noita. Maalla taas kutsutaan myös ystäviä, grillataan, saunotaan, uidaan, soudetaan, käydään sienessä,ja marjassa (ensi viikolla jo varmaan pääsee mansikkaan), vietetään puutarhajuhlia, tehdään pihatöitä, laitetaan puutarhaa, käydään pitkillä iltakävelyillä rakkaan kanssa, istutaan takkatulen ääressä tai laavulla.
Huomenna mennään taas:)
ÄLÄ LÄHDE! Ei sinne maalle kukaan pakota. En minäkään menisi, jos asuisin kaupungissa. Satun vaan asumaan maalla ja tylsät kaupunkilaiset änkeävät tänne joka kesä mölyämään. Parempi olisikin, että pysyisivät siellä kaupungissa. Minäkin pysyn täällä maalla, kun tänne nyt olen joutunut.
Anna kun arvaan että te ootte niitä samoja jotka palstalla säälittelee kerrostaloasujia.
Jos seuranasi olisi mies, johon olisit juuri rakastunut korviasi myöten, olisiko reissu houkuttelevampi? Mitä tekisit siellä silloin? Istuisit luonnon keskellä ja hymyilisit vaikka muurahaiset söisivät sinua. Linnunlaulu kuulostaisi hurmaavalta, niityllä kirmailu olisi ihanaa. Saunan lämmittäminen yhdessä polttaisi sinut rakkaudesta karrelle.
Kysymys on siis asenteestasi, ei siitä että se paikka olisi yhtään tylsä.