Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloa remontoineet

Vierailija
02.07.2012 |

Mitähän maksaa suunnilleen sauna & kylppäriremontti 30v vanhaan taloon? Ja paljonkohan maksaisi laminaattilattian laitto 130 m2 taloon? Kellään mitään hajua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kylppäri- että saunaremppaan sellainen 30 000e, siis kun teetättää. jos ylläreitä tulee, yleensä vanhoissa taloissa on (kiva kiva) niin helposti menee 10 000e jos toinenkin.

Laminaatti... 10 - 50e/m2. Millaista haluaa. ammattimies maksaa vähintään 50e tunti kun laittaa.

Kallista on. Tietty saahan kotitalousvähennykset!!

Vierailija
2/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäriremonttia kun ei tiedä yhtään taustoja ja mitä paikalla on nyt. Riippuu myös teetkö itse vai teetätkö. Mutta sanoisin keskikokoisen kylppäriremontin vesieristeistä valmiisiin pintoihin olevan noin 10 000e kaikkineen. Uudet altaat, kaapit, pöntöt, kohtuulliset laatat jne.

Laminaattiin voi laskea noin 7-10e per neliö kaikkineen. Tietysti tässäkin hintaa nostaa materiaalivalinnat ja teetetty työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-87 valmistunut talo. Kylppäri-saunaremontti ja kustannusarvio n. 12000€ (itse tehtynä). Pergon laminaatti maksoi n. 23€/m2. Helppo laittaa itse!

Vierailija
4/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäriremonttia kun ei tiedä yhtään taustoja ja mitä paikalla on nyt. Riippuu myös teetkö itse vai teetätkö. Mutta sanoisin keskikokoisen kylppäriremontin vesieristeistä valmiisiin pintoihin olevan noin 10 000e kaikkineen. Uudet altaat, kaapit, pöntöt, kohtuulliset laatat jne.

Laminaattiin voi laskea noin 7-10e per neliö kaikkineen. Tietysti tässäkin hintaa nostaa materiaalivalinnat ja teetetty työ.

Sitä en huomannutkaan. Ja nämä minun arvioni olivat siis itse tehtyinä ja ei halvimmalla mutta ei kalleimmallakaan vaihtoehdoilla.

Vierailija
5/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja kylpyhuone. Itse purettiin, mutta muuten homman hoiti ammattilaiset hintana 6000 euroa. Materiaalit siihen päälle.

Laminaatin pystyy tumpelompikin laittamaan itse.

Vierailija
6/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaatit tosiaan mies varmaan voisi laittaa, mut kylppärille se ei varmaan osaa mitään tehdä...