Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oma raskaustesti (kuva)

Vierailija
02.07.2012 |

Elikkäs testailin tänään aamupäivästä ja ensimmäisillä minuuteilla ruudulla oli vain yks viiva ja no mähän pienoisen pettymyksen kourissa laitoin sen testin sitte vaan takas pakkaukseen ja laukkuun (ku en viittiny työmään roskikseen nakata).

Puolentunnin sisällä kävin uudestansa kattoos ja siihenhän olikin ilmestynyt toinen hailakka viiva viereen.. Luin kyllä käyttöohjeet ja niiden mukaan ei kannata tuloksiin luottaa kun testauksesta oli jo kulunut se n.puolituntia. Mutta ajattelinkin nyt kysyä teidän käyttäjäkokemuksia noista apteekin omista raskaustesteistä, onko jollain viiva vahvistunut testauksien myötä vai onko todellakin pysynyt negana?

Mä tein tuon testin nyt kp29/29 yleensä menkat alkaneet säännöllisesti aamulla, mutta ei oo tänään vielä alkanu ja raskausoireita on ollu n. viikon verran. Tiedä sitten oonko itse kuvitellut ne, mielestäni en :P

Tässä kuitenkin vielä kuva testistä:

[URL=http://aijaa.com/0015410466226][IMG]http://i10.aijaa.com/t/00154/104662…]

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu eikä näy menkkoja täälläkään. Ymmärsinkö oikein, että Aloittaja sinulla ei ole minkäänlaisia oireita? Vai ainoastaan tänään ei ole ehtinyt olemaan? Itselläni oli aikaisemmin jonkinlaisia tuntemuksia, mitkä voivat olla kuvitteellisiakin, mutta eilen ja tänään ei minkäänlaisia. Oman haamuni tein sunnuntaina :) Huomenna ajattelin minäkin testata toisen kerran.

Vierailija
2/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OhutViiva

Kyllä mulla alamahassa välillä jotain tuntunee, mutta eipä oikeastaan mitään merkkiä alkavista menkoista, nää kun tuntuu erilaisilta. Yleensä kivut kovemmat jos menkat alkavat. Menkat on nyt 3pv myöhässä ja viimeiset 4 kiertoa menty 29kp ja nyt tänään siis jo 32kp, ehkäpä joku rakentelee pesää tuonne masuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle, joka ihmetteli miksi jotkut ihmiset tuhlaavat enemmän rahaa apteekista löytyviin testeihin. Apteekin omaa ennen ostin PregCheck testin lähimarketista 3,95e. Testasin aivan liian aikaisin ensimmäisen liuskan, mikä oli negatiivinen katsoen mistä kulmasta tahansa. Toisen tein n. neljä päivää myöhemmin ja siinä huomasin melkein näkymättömän värillisen viivan, minkä luokittelin negatiiviseksi. Se oli nähtävissä ainoastaan kääntelemällä ja silmiä siristelemällä, joten luulin, että omassa päässäni sen viivan vain kuvittelen :D Muilla palstoilla ihmiset suosittelivat Apteekin omaa ja säästin hieman rahaakin, kun ostin 2kpl pakkauksen.

Vierailija
4/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli apteekin malla heti 2 selkeää punaista viivaa. Sitten alkoi vuoto seur. päivänä ja tehtiin hormonikoe labrassa ja rakausarvo 2 eli ei ollenkaan eli en ollut lainkaan raskaana vaikka heti pärähti kaksi viivaa. Tai ainakin th:n mukaan radkaushormoni ei laskisi noin nopeasti. Itse olin raskaudesta varma oireineen päivineen mutta hormonikoe väitti toista.

Ilman sitä testiviiva ei värjäydy punaiseksi. Koska nykyään halutaan testata niin aikaisin, ovat testit todella herkkiä ja näyttävät positiivista alhaisestakin raskaushormonimäärästä. Et varmaan ole ollutkaan oikeasti raskaana, mutta munasolu on saattanut hedelmöittyä ja yrittänyt kiinnittyä, siinä kuitenkaan onnistumatta. Tuolloin elimistösi on ehtinyt erittää hormonia sen verran, että testi on näyttånyt positiivista. Kuitenkin monin verroin vähemmän kuin silloin, kun oikeasti olet raskaana. Testi ei siis ole viallinen, vaan turhan herkkä. Se taas ei ole testin vika, vaan meidän kuluttajien, jotka halutaan malttalttamattomina testata mahdollisimman aikaisin.

Vierailija
5/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin tulla sanomaan, ettei ole mitään menkkaoireita.. Heti pian sen jälkeen alkoi juilintaa ja äsken vessassa käydessäni tuli pyyhkiessä verta paperiin :(

Vierailija
6/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja

Toivottavasti siellä asukki jo olelisi! :D

Vierailija
7/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida asuilla, menkat alkoi :(

Vierailija
8/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja

Monille on tapahtunut samoin kuin sinulle tuon veren suhteen, mutta ei kuitenkaan ole välttämättä tarkoittanut mitään! Määrä kuitenkin on niin vähäinen, että luultavasti ei tarvitse asiaa pahemmin huolehtia :) Jos olen ymmärtänyt oikein, niin kesken mennessä veren mukana tulisi tulla hyytymiä. Tämän siis muilta palstoilta opittuani.

Mutta eihän tässä tilanteessa valitettavasti voi kuin odotella ja nähdä mitä tapahtuu. Toivotaan parasta! :)

Vierailija
9/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, mutta kyllä mä aika varma oon että pieni ei vain jaksanut tarrata kiinni ja tää meni kesken nyt. :/

Vierailija
10/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen kovin pahoillani :( Niin toivoin, että olisit ollut raskaana, omankin tulokseni vuoksi. Jaksamisia sinne suuntaan.

Vierailija
11/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. No toivotaan, että teille kumminkin olisi tulossa vauva! :) Ei tämä maailma onneksi tähän kaadu, ollaan molemmat miehen kanssa alle 25v ja periaatteessa ei olla vielä aloitettu edes yrittämistä, mutta olisi tämä ollut kumminkin toivottu tapaus jos olisi ollut tullakseen.. :)

Vierailija
12/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja

Monille on tapahtunut samoin kuin sinulle tuon veren suhteen, mutta ei kuitenkaan ole välttämättä tarkoittanut mitään! Määrä kuitenkin on niin vähäinen, että luultavasti ei tarvitse asiaa pahemmin huolehtia :) Jos olen ymmärtänyt oikein, niin kesken mennessä veren mukana tulisi tulla hyytymiä. Tämän siis muilta palstoilta opittuani.

Mutta eihän tässä tilanteessa valitettavasti voi kuin odotella ja nähdä mitä tapahtuu. Toivotaan parasta! :)

Jos vuoto alkaa vain muutama päivä siitä, kun menkat normaalisti olisi pitänyt alkaa, ei se yleensä eroa mitenkään normaalista menkoista.

Se on totta, että raskaudesta huolimatta voi tulla vuotoa. Itse en esikoista odottaessa ensin edes epäillyt raskautta, kun menkat alkoivat normaalisti. Vasta sitten, kun ne seuraavana päivänä yhtäkkiä tyrehtyivät.

Vierailija
13/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivotuksesta! Samoissa ikäluokissa täälläkin pyöritään ja vauveliini olisi melkoinen yllätys, iloinen sellainen :) Suunnitelmissa meillä oli alkaa yrittäminen 2~3 vuoden jälkeen, mutta saa nyt nähdä mitä tapahtuu :)

Ja kiitos informaatiosta hyytymien suhteen edelliselle!

Vierailija
14/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut tuolla testillä roskishaamun enkä todellakaan ollut raskaana. Mulle oli laitettu hormonikierukka muutama kk aiemmin, yhtäkkiä menkat jäi kokonaan pois jatestasin kun rinnat oli niin arat ja muitakin hassuja tuntemuksia. Testiajan jälkeen testiin tuli haalea viiva (josta myös pakkausohjeessa manitaan). Ei mulle mitään vuotoja tullut sen jälkeenkään ja olokin tasottui normaaliksi, oli vain kyse hormonikierukan aiheuttamista oireista.

Vierailija
15/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OhutViiva

Meillä suunnitelmissa ensivuonna varmaan toukokuun paikkeilla alkaa yrittämään esikoista. :) Ilmoittelehan tänne jos viitsit, että kuinka teidän kävi ! :)

Vierailija
16/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja

Mukavaa, että teillä on jo nuinkin tarkka ajankohta suunniteltuna! Tosin ei kai tuo haittaisi teitä, jos se vauveli jo aikaisemmin alkaisi merkkejä näyttämään ;D Minäpä tulen sitten myöhemmin kertomaan mitä omalla kohdallani tapahtui, tosin ukkeli uskoo että kyllä ne minun kuukautiset vielä kohta tulee..

Vierailija
17/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttais alkuvuoden talvivauva, eli jos heti huhti-toukokuus tärppäis niin se olis mahdollista ;D Ei meillä nytkään oo mitään ehkäisykeinoa sen kummemmin, mutta kyllä me nyt vähä ollaan kateltu, ettei ihan tärppipäivinä kumminkaan harrastella. Meillä kun alkaa ens keväänä ok-talon rakennusprojekti niin sais sit vaavi tulla uuteen taloon! :) Täs nykyses kämpäs on niin pienet tilatki, että olis kyllä saanut uudestaan järkeillä asioita jos olisinkin raskaana ollut :)

Vierailija
18/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee testin kuivuttua esiin, jonka nyt itsekin näit. Jos olisit raskaana, se viiva tulisi heti kun se vertailuviivakin ilmestyy.

Vierailija
19/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin että odtat ihan rauhassa pari päivää, ja haet uuden, ja katot sitä tarkasti että milloin se toinen viiva sinne ilmestyy=)

Vierailija
20/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olet! Ei haaleakaan viiva ilmesty ilman raskaushormoonia. :)

Mulla pari "roskishaamua" tuolla nukkua tuhisee ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme