Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen ei saa syödä, jos on nälkä?

Vierailija
02.07.2012 |

Tuli mieleen tuosta alemmasta aloituksesta eräs vanhempi juttu..

Oltiin kaveriporukalla laivalla ja lähdettiin syömään iltapalaa. Tytöt nyt otti mitä otti, en kiinnittänyt huomiota ja mä otin salaatin ja vielä katkarapuleivän + limua.

Ne katseet, jotka kohtasin pöydässä ja sen vittuilun. "ai, sulla on nälkä?!" ja sitten pyörittelivät silmiä. Kyllä mulla oli nälkä ja vielä kun olin sanonut sen aiemminkin. Ihan hoikka likka olin silloin (nyt on ehkä se viitisen kiloa lisää). Veli oli tuolla reissulla ja se kettuilee vieläkin.. Aikuinen nainen syö enemmän kuin hevonen ja moni mieskin tulee kateelliseksi.

Samaan kohtaan tuon tuosta esim työpaikkaruokalassa. Jos mulla on nälkä, niin kyllä syön. Nälkä vaan vituttaa ja tekee kiukkuiseksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden on omaa syömistään tarkkailtava koko ajan, koska ovat ylipainoisia tai muuten laihduttavat. Ei normaali ihminen huomioi toisten syömisiä sen kummemmin, vain ne, joille annoskoko ja syöminen on noussut perustarvetta suuremmaksi jutuksi.

Itse syön terveellisesti, useimmiten annoksestani on suurin osa salaattia. Annos voi siis näyttää suurelta, vaikka sisältäisikin suht vähän energiaa. Poikkeuksetta ne on niitä ikuisia laihduttajia, jotka joskus kommentoivat, että huhhuh minkä kokonen annos. Ja itse sit vetävät vaivihkaa tämän tästä keksin, suklaan, pullan tms. suuhunsa.

Vierailija
2/3 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin usein enemmän kuin raavaat miehet. Ja olin siis vähän reilu 50-kiloinen. Se ruokamäärä oli jo niin silminpistävää, että sain kuulla siitä aika usein. Mutta todellisuudessa tutummat eivät tuota montaa kertaa jaksaneet päivitellä, kun se oli jo niin jokapäiväistä, että se nyt vain oli normaalia, että minä söin kuin hevonen.

Siltä nälvimiseltä menee terä siinä vaiheessa ja se vaihtuu hämmenykseen (miehillä hämmennyksen sekaiseen kunnioitukseen) kun pieni ja hentoinen nainen vetää ensin salaatit sekä pari pizzaa ja hetken kuluttua ilmoittaa, että voisi syödä jotain pientä kahvin kanssa. Se alkaa olemaan ihmisistä jo niin koomista, ettei sille enää voi edes nälviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun perheessä, suvussa tasi kaveripiirissä koskaan noin käyttäydytäå.

ihan kaikki meistä syö kun nälkä on... yks kaveri on sellanen et siit tulee hyvin kiukkunen ja ikävää seuraa nälkäsenä. sille tietää kaveritki huomauttaa jos hän kovin kiukkunen on, et söisi jotain. siis jos tiedetää et ei oo syöny oikee mitää vaikka. nälkä tekee kiukkuseks monet.

harva silti on ylipainonen.