Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkavereiden valtavat lounasannokset!

Vierailija
02.07.2012 |

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu. Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit. Pärjään niillä hienosti koko työpäivän. Kotona olen tietysti syönyt aamupalan.

Työkaverit vetävät valtavia mikroaterioita. Yleensä joku pasta- tai riisipoha, raskas kastike lihoineen. Lautanen kukkuroillaan. Päälle pari leipää lisukkeineen, lasi maitoa (mihin aikuinen tarvitsee maitoa??) ja jälkkäriksi riisifrutti tai pullaa kahvin kanssa. Suklaapatukat menevät siinä sivussa. en jaksa käsittää. Miksi pitää syödä sellainen määrä energiaa? Ja vielä se maito ja leipä, joista sitä tulee aika paljon. Ruokajuomaksi mehu, jossa energiaa vaikka muille jakaa.

Sitten ihmetellään, kun väsyttää ja on heti uusi nälkä, kun verensokeri heittää.

Syödäänkö vain syömisen vuoksi? Työkavereiden painosta ei varmaan tarvitse sanoa mitään.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noi marketeissa myytävät on enimmäkseen sellaisia, että niistä jää nälkäiseksi.

Vierailija
2/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noi marketeissa myytävät on enimmäkseen sellaisia, että niistä jää nälkäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nähnyt, että laittavat useampia lautaselle. Ja nälkä jää siksi, kun ovat pelkkää höttöä ja lisäainetta. Ei oikeaa ruokaa nähnytkään.

Vierailija
4/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyttäät muiden syömisiä?

Nehän ei kuulu sulle pätkääkään.

GET A LIFE!

Vierailija
5/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömässä, syön omassa työhuoneessani. Ylipainoa kyllä on, mutta en syö riisiä, suklaata, pullaa enkä käytä kermaa (!) . Kuulepas Ap, anna muiden syödä ihan rauhassa ;)

Vierailija
6/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikuinen tarvitsee KERMAA?!!! Ja yksi manteli/pähkinä jugurtin sekaan, aika ankeaa. Ja se jugurttikin, mihin sit tarvitset?!?!?!?!!!! Salaatti... Oletko jänis kenties?!?!?!?!!!

Vierailija
7/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä, kuinka joku voi sanoa perus-mikroaterioita suuriksi. Liikun, mutta en erittäin paljon kuitenkaan. Joka toinen päivä hikiliikuntaa. Syön normaalisti 4 kertaa päivässä.

Eikä tulisi mieleenkään pärjätä millään mikroaterialla ja pullalla lounaalta päivälliselle. Syön lihapitoisen kunnon aterian, rahkaa/raejuustoa, lisukkeena joko pastaa tai riisiä tai leipää.

Aina siellä taukohuoneessa on joku laihaläski, joka kituutta pelkällä vedellä ja salaatinlehdillä, mutta tuollaisella ravinnolla pysyy vain ja ainoastaan laihaläskinä.

Olen normaalipainoinen kaikilla mittareilla ja mielestäni kaikkien ihmisten tulisi syödä kunnollista ruokaa. Lihavuuden syy on ruoan heikkolaatuisuudessa eli siinä, että ravintoarvot ovat päin persettä. Lisäksi on syötävä tarpeeksi usein, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä.

Vierailija
8/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt hyvät karppaajat tajuta ettei kaikki muutkin karppaa...

Mitä se ap sun napas kaivelee jos muut syö miten syö vai onko sun tapa sen ainoa oikea?

Vierailija
9/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömässä, syön omassa työhuoneessani. Ylipainoa kyllä on, mutta en syö riisiä, suklaata, pullaa enkä käytä kermaa (!) . Kuulepas Ap, anna muiden syödä ihan rauhassa ;)

Sillä on karppien perussairaus, valikoiva amnesia (tietoisesti unohtanut että ennen karppaustaivaan aukeamista söi itsekin pullaa) ja ylemmyydentunne.

Vierailija
10/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit.

(mihin aikuinen tarvitsee maitoa??)

Hassua että sä et hyväksy työkavereiden maidonjuontia, mutta itse juot kahvin kermalla...

No ehkä ne tykkää maidosta? Mutta toki tuli selväksi että sä olet niin paljon parempi ihminen ja työntekijä kuin muut, onnittelut siitä!

Vierailija
11/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ihan reilun annoksen henkilöstöravintolassa joka päivä, vvälillä suklaata ja pullaa ja olen hoikka vaikka teenkin kevyttä istumatyötä. Ja syön sen takia että tarvitsen energiaa, vaativa ajatustyö kuluttaa sitä energiaa myös.

Vierailija
12/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaan kotoa jotain eilistä, jo rasian koko kertoo aterian määrän.

Olin nuorena töissä lounasruokalan kassalla, linjastosta sai itse ottaa ruokaa miten tykkäs. Voi valtava mitä annoksia ihmiset ottavat, lautanen on ainan kukkuralleen (kyseessä ihan normaalikokonen lounaslautanen). Maito, leivät ja jälkkäri tietysti mukana. HUH!

Mietin monta kertaa, että nämä (naiset, etenkin) eivät varmaankaan tee kotona illalla ruokaa.?.

Minäkään en puhu painosta mitään...

Vierailija
13/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ap kuulut "niihin".

Olen luullut sitä urbaanilegendaksi, että "niitä" on.

Vierailija
14/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. en karppaa

2. syön pullaa muutaman kerran viikossa, mutta en lounaalla

3. syön kotona ihan ruokaa, mutta en koe tarvitsevani päivällä runsaan aamupalan jälkeen klo 11 mitään kertomaani raskaampaa

4. halusin tietää, miksi istumatyötä tekevä haluaa syödä metsurin annoksen, mutta kukaan ei sitä minulle kerro. Kuten arvasinkin, minut haukutaan maan rakoon, eikä edes yritetä kertoa, miksi pitäisi syödä noin paljon. Tai tiedänhän vastauksen: huvikseen. Mitään muuta syytä siihen ei voi olla.

Vierailija
15/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun töissä aina tankkaan mahd paljon, että ei tarvi illalla syödä niin paljon. Otan lautaselle paljon ruokaa, leipää lisukkeeksi ja vielä MAITOA (HYI KAMALA SENTÄÄN!!!!) Joo ja olen normaalipainoinen. Sulla taitaa olla joku ongelma ruuan kanssa, ku täytyy noin antaumuksella kytätä muiden ruokia :D

Vierailija
16/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ravitsemuksellisesti, kun ne piti aloituksessa rinnastaa? Miksi ap:n jogurtti on jotenkin hyvä juttu, mut lasi maitoa paha?

Vierailija
17/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimistolla työkaverini syövät yleensä salaatin, mikroaterian, täytetyn patongin taikka työpaikkaravintolan lounaan. Ja myöhemmin iltapäivällä välipalaksi hedelmän. Mehuja, lisukeleipiä, risifrutteja tai suklaapatukoita en ole nähnyt kenelläkään.

Mihin ihminen muuten tarvitsee kermaa kun sitä pitää kahviin lisätä?

Vierailija
18/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa syödä työnantajan piikkiin. Ja todellakin, syödään koko rahan edestä. Sitten nuokutaan loppupäivä ja mietitään, mitä ruokaa tekisi illaksi kotona!

Vierailija
19/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vituttaa se jatkuva jeesustelu mun syömisistä. En ole itseni mielestä tilivelvollinen sinunkaltaisille, miksi syön mitäkin ja kuinka paljon.

Viime viikon treenit oli 138km juoksu,137km pyöräilyä ja uinnit päälle. Ei onnistuisi kevyellä salaatilla ja turkkilaisella jogurtilla.

Ärsyttää sinunkaltaiset ämmät, jotka siunailee, että "voi kamala kun syöt niin paljon, minä natustan vain tässä salaattia. Mihin ihmeeseen sulla uppoaa tuo ruoka ja pullaakin otat, en minä vain pysty. Ja tässä karppaan ja sinä vain väännä yök-hiilareita"

Jos keskisttyisit vain niihin omiin salaatinlehtiin ja jättäisit toisten syömiset rauhaan.

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu. Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit. Pärjään niillä hienosti koko työpäivän. Kotona olen tietysti syönyt aamupalan.

Työkaverit vetävät valtavia mikroaterioita. Yleensä joku pasta- tai riisipoha, raskas kastike lihoineen. Lautanen kukkuroillaan. Päälle pari leipää lisukkeineen, lasi maitoa (mihin aikuinen tarvitsee maitoa??) ja jälkkäriksi riisifrutti tai pullaa kahvin kanssa. Suklaapatukat menevät siinä sivussa. en jaksa käsittää. Miksi pitää syödä sellainen määrä energiaa? Ja vielä se maito ja leipä, joista sitä tulee aika paljon. Ruokajuomaksi mehu, jossa energiaa vaikka muille jakaa.

Sitten ihmetellään, kun väsyttää ja on heti uusi nälkä, kun verensokeri heittää.

Syödäänkö vain syömisen vuoksi? Työkavereiden painosta ei varmaan tarvitse sanoa mitään.

Vierailija
20/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvasin otsikosta, että turpiin tulee! :D

ei lihaville naisille saa sanoa, että on katsonut niiden lautasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi