Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa tilanteessa olet ollut poliisin kanssa tekemisissä?

Vierailija
16.11.2014 |

Itse olin jokunen vuosi sitten pienehkössä kolarissa ja poliisi kävi paikalla selvittämässä tilannetta. Sitten on tietty puhallutettu ja kerran kysytty ajokortti näissä normi liikenteenvalvonnoissa. Ja kerran kysyttiin pollalta tietä hotellille.

Että ei sen ihmeempiä tapauksia mulla. Mites teillä?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeista ja näpistelystä ja alkoholista ja rattijuopumuksesta ja törkeä pahoin pitely

Vierailija
22/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tutut tunnistaa mut, vaan ei haittaa kun on hauska juttu (paitsi alku ei ole).

Poikaystävä oli krapulassa ja halusi hakea pizzaa. Minulla ei ole korttia joten en voi ajaa ja enää en muista, miksei sitä vaan tilattu. Minä olin ollut ihan selvinpäin, mutta tukka likaisena ja verkkareissa (ehta av-mamma siis, vaikken mamma ollutkaan silloin), enkä olisi halunnut sennäköisenä lähteä mihinkään.

No anyway, iltapäivällä poikaystävä uskaltautui rattiin ja haettiin pizzat. Poliisiauto lähti seuraamaan ja pysäytti meidät. Puhalluskokeen tekivät ja tulos oli siinä hilkulla, joten poikaystävä joutui lähtemään asemalle testiin.

Minä sitten kysyin, että miten pääsen kotiin. En huomannut mainita ettei minulla ole korttia. Toinen poliiseista sanoi "Niin, kun sinä et ole ajokunnossa". Menin ihan sanattomaksi. Häpesin niin sitä rönttöistä ulkomuotoani, kun ei poliisikaan huomaa että vesiselvä muija. En edes kehdannut pyytää kyytiä. Minä kävelin kotiin. Tästä jäi lentävä lause rasvatukkalookille:"ei ajokunnossa" XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarana kotona heitä ramppasi haeskelemassa esim. ampuma-aseita, isää putkaan tms. Aikuisiällä löytötavaraa viedessä, rikosilmoitusta tehdessä ja naapurin häiriköinnistä ilmoitettuani olen Kissalan poikien kanssa jutustellut. Kerran(!) tien päällä kysytty ajokorttia ja puhallutettu. Ulkomailla olen kysynyt tietä pariin kertaan. Hyvissä välilöissä. Ai juu kerran teini-ikäisenä mua luultiin joksikin kadonneeksi mimmiksi, kun kortteerasin kaverin luona vieraalla  paikkakunnalla. Frendi oli töissä ja minä heräsin vällyjen välistä, kun poliisit kopisteli makkarin ovesta sisään (utelias naapurin muija oli soitellut...) Ei siinä kummempaa, kiskasin esiin henkkarit, jotka olin reissailujen (mm. Neukkuihin) takia hommanut jo ala-ikäisenä, jotakuta muuta etsivät. Mistä tulikin mieleen, että kerran oon itekki soittanu Pojille vähän vast. tilanteessa. Fillaroin töistä kotiin ja tien laidassa liftasi hiukan oudon oloinen nuorehko nainen, jälkeenjäänyt kauniisti sanottuna. Houkuttelin sen kahville pihakeinuun ja livahdin puhelimeen (ei ollut kännyköitä kellään tuolloin). Tyyppi oli ilmoitettu kadonneeksi ja tultiin hakemaan saman tien.

Vierailija
24/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala! Ja ikää oli?

Vierailija
25/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:15"]Herranjumala! Ja ikää oli?
[/quote]

Siis tuolla jolla on törkeä pahoinpitely ja vaikka mitä

Vierailija
26/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisin koira puri minua- se lopetettiin- olin 10 v ja naapurissa kylässä ( olen nyt about 50 v...)

Vierailija
27/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta joutunut soittamaan asiakkaille ''kyytejä'', itse olen mennyt poliisikyydillä kotiin liiallisen humalatilan vuoksi. Toisen kerran meinasin joutua kun oksensin kadulla melkein poliisiauton kylkeen, mutta antoivat kuitenkin jatkaa matkaa kotiin omin jaloin.

Vierailija
28/85 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistöissä poliisi on yhteistyökumppani, yksi puhallutus, passeja, auton rekisteröintejä, pelannut säbää niitä vastaan monena vuonna, nuorena yksi kuulustelu, kaksi rikosilmoituksen tekoa.

Vierailija
29/85 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta useasti (olen työskennellyt myyjänä).

Vuosia sitten oli ex, joka oli väkivaltainen. Soitin poliisille, kun hakkasi ovea ja pelkäsin, että pääsee murtautumaan asuntoon. Ex myös pahoinpiteli ja kävin poliisilaitoksella kysymässä, voinko nostaa jotain syytettä.

Vierailija
30/85 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolari, toivuttuani sairaalassa hieman parempaan kuntoon kävivät poliisit kyselemässä tietoja

Vierailija
31/85 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumausainerikoksen kuulusteluissa

Vierailija
32/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
33/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokorttilupahakemuksia 4kpl: ABCD, passihakemus, puhallusratsioita muutama, kaikissa nollat, rikosilmoitus serkun pyynnosta, kun hanen hallussaan ollu mun omistama liittyma varastettiin ja siita oli soiteltu erilaisiin "palvelunumeroihin", yhdesti poliisi pysaytti, ku ajoin vahingossa polkupyoralla vain jalankulkijoille tarkoitettua tieta.. mobiili, siks nain putkeen kirjoitettu

Vierailija
34/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi maaliskuussa passia hakiessa.

Vierailija
35/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kovinkaan paljon ollu tekemisissä. Nuorena kun otti muilta juotavia pois ja kuulusteli vähän. Ja Iso-Britanniassa yritin saada taksia mutten onnistunut niin poliisi setä huikkasi minulle taksin ja sanoi "here you go, darling!" Hävetti..

Vierailija
36/85 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolarin jälkeen on tarvittu poliisia. Autooni törmättiin.

Pari kertaa olen nollat puhaltanut tien päällä.

Vierailija
37/85 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/85 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoliyhteydessä.

Vierailija
39/85 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime viikolla poliisin kanssa jutustin, kun pysäyttivät ratsiassa kaikki sitä tietä menneet autot. Asun ulkomailla enkä saanut mitään selvää poliisin puheesta, mutta aloin kaivella papereitani. Ennen kuin sain mitään esille, hän kysyi olenko käyttänyt huumeita tai alkoholia ja olin ihan pöyristynyt, että en todellakaan, jolloin vain viittasi minut menemään. Ei puhaltamista tai mitään. Ehkä höperö ymmärtämiseni vaikutti hänestä joltain pöhnältä, mutta kun kuuli ulkomaalaisaksenttini, ei jaksanut tahnata kanssani tai sitten he vain kysyivät kaikilta tämän kysymyksen. Ihmettelen vain, miten he luulevat juoppojen/narkkien tuollaiseen vastaavan; "Juu, puoli pulloa viinaa vedin just tuolla parkkipaikalla ennen kuin lähdin ajamaan..." Tuskin.

Vierailija
40/85 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up