Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia 30-vuotis lahjaksi miehelle?

Vierailija
24.11.2005 |

Mieheni täyttää parin viikon päästä 30 v, enkä millään keksi mitä kivaa voisin hänelle ostaa! Onko ehdotuksia, hinta ei saisi ylittää 300 euroa? Digivideokamerasta hän tykkäisi, mutta sellainenhan maksaa paljon enemmän...

Terv. Marika

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vikolla navigaattorin, on aivan onnesta äpönä :) maksoi kylläkin reilu 500 euroa mutta meillä maksaa itsensä takaisin kun mies on työssä jossa autoillaan päivät.

jos järjestät miehelle sellaisen puuha-päivän, voikohan moottoripyöriä vuokrata? varmaan tykkäis kun sais päivän päristellä ja sitten illalla vaikka keilaamaan, syömään ja ehkä baariin kavereiden kanssa? minun mies ainakin tykkäis mutta eihän he kaikki ole samanlaisia :)

hieronnasta tykkää miehetkin, lahjakortti hierontaan?

Vierailija
2/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötte hyvin ja nautitte, siinä on jo lahjaa paljon, sen lisäksi vaikka suklaata ja kirja tms. pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja kalliit lahjat on aina vähän vaikeita, jos ei ole ihan satavarma, että mies tykkää.

Vierailija
4/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vissiin huomattavasti köyhempänä järjestin todella hauskat ylläri juhlat! syötiin ja juotiin ja sit lähdettiin ravintolaan(jonne muuten päästään kerran vuodessa) lahjaksi annoi hänelle erästä hänen ihailemaansa mies näyttejijää ja kaikki hänen" tekemänsä" elokuvat...

Vierailija
5/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tandemhyppy jossa kokenut ohjaaja ohjaa eikä tarvitse itse repiä varjoa auki, minä ainakin uskaltaisin päästää ukkoni ammattilaisen käsiin ;D

en kylläkään tiedä paljon maksaa mutta vois olla todella unohtumaton elämys!

-2-

Vierailija
6/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin ajatuksesta. Miten osasit valita mallin kun noita näyttää olevan todella paljon erilaisia?

Vierailija
7/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lahjaksi annoi hänelle erästä hänen ihailemaansa mies näyttejijää ja kaikki hänen" tekemänsä" elokuvat...

Jos karsin kirjoitusvirheet, en siltikään ymmärrä. Annoit lahjaksi erästä hänen ihailemaansa miesnäyttelijää... ?? Miten toista ihmistä voi antaa lahjaksi..?

Vierailija
8/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai voi antaa toiselle lahjaksi jotain toista ihmistä.tässähän kerrottiin että elokuvan muodossa.voi myös cd:n muodossa ja kirjan...

Vierailija
9/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

navigaattorin ostaja täällä, hei.

teimme niinkin romanttisesti että mies kävi sen itse ostamassa, kun ymmärtää näistä vempeleistä jotain ja kauppias oli tuttu, sai alennusta :)

ajatus ei kärsinyt laisinkaan, oli silti todella onnellinen ja leikkii sillä vempeleellä kuin pikkupoika uudella pikkuautolla!

(meillä on rahat aika tiukassa ja haaveili siitä kauan)

Vierailija
10/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oliko mukana autonavigaattorit vai kädessä pidettävät, mutta enimmäkseen noissa taitaa olla eroa koossa - näytön koko on tietysti autolla matkatessa olennainen juttu.

Navigaattori oli hyvä ehdotus, jos sellaisen saa budjettiin mahtumaan. Jos asutte omakotitalossa, niin ehdotan hyvää akkuporaa (jollei miehelläsi vielä ole). AEG:llä on aika hyvä ' pikaistukka' -malli, yleensä Panasonicceja pidetään laadukkaina jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi