Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kohtuuhintaisen konjakin kehtaisi viedä lahjaksi?

Vierailija
02.07.2012 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu olemaan vaikka hine jolle viet sen.

Vierailija
2/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renault Carte Noir Extra on aivan viimeisen päälle mielikuvitukseton ja osaamattomuutenne paljastava valinta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen korjaa.

Vierailija
4/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuhintaista kun kysyttiin

Vierailija
5/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat eivät siihen taivu.



Vierailija
6/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat eivät siihen taivu.

t. kuutonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on aivan erinomainen konjakki eikä hinnalla pilattu.



X.O. pullo maksaa muistaakseni noin 20 euroa.



VSOP:n saa luonnollisestikin halvemmalla.

Vierailija
8/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puolet halvempaa ja paremman makuista yleensä. 20-30 eurolla saat vanhaa ja todella hyvää brandyä. Edes kalleimmat konjakit eivät todellakaan ole hintansa väärtejä (paitsi ehkä jollekkin tosi fanille).



Konjakista: Arabellot 0,7 maksaa jonku 20+ pehmeä ja helppo, jos siis meukow on liian kallis.

Halvemmat onkin sit jo pienempiä kokoja, voithan viedä sellaisenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta noita suomipullotuksia (Monopol, Renault), joita konjakkeja tuntevat eivät kovin arvosta

Vierailija
10/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torres 10 Gran Reserva Imperial Brandy on hyvä.

Hinta ehkä vähän yli 20 euroa.



Myös calvados tai grappa voisi olla hyvä vaihtoehto konjakille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakki on niin kulahtanut idea, ja (sori kaikki grapan ystävät) grappa = kuraa.

Vierailija
12/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa ostaa kuin suomipullotuksia tai vs:ää niin vie brandyä. Se on halvemmassa hintaluokassa paljon parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen Meukow vsop.

Vierailija
14/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku toisi minulle brandya lahjaksi, en tiedä itkisinkö vai nauraisinko.



Sininen Larsen on suosikkini. Pienin pullo ei ihan maltaita maksa. Mieluummiin pieni, kunnollinen konjakki kuin iso, kamala brandy.



Jaloviinasta en edes viitsi sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pullo on siis ostettu jo.



Kiitokset kaikille.

Vierailija
16/20 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait sitä saa  ostaa, tuo sun kommenttis paljasti tyhmyytesi.

Vierailija
17/20 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VSOP tason mehua kehtaa viedä merkistä riippumatta. Aika tökerö lahjansaaja joka sille irvistää. Olkoon ilman jos nikottelee, juot sitten itse.

Vierailija
18/20 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuuhintaista kun kysyttiin

Vierailija
19/20 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

konjakki on brandyn alalaji, hyvä brandy jopa peittoaa huonon konjakin.Maku asia toki on

Vierailija
20/20 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

janne hämäläinen kirjoitti:

konjakki on brandyn alalaji, hyvä brandy jopa peittoaa huonon konjakin.Maku asia toki on

Ei kun juuri päinvastoin, brandy on aivan kamalaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan