Minkä kohtuuhintaisen konjakin kehtaisi viedä lahjaksi?
Kommentit (20)
Renault Carte Noir Extra on aivan viimeisen päälle mielikuvitukseton ja osaamattomuutenne paljastava valinta!
rahat eivät siihen taivu.
t. kuutonen
... on aivan erinomainen konjakki eikä hinnalla pilattu.
X.O. pullo maksaa muistaakseni noin 20 euroa.
VSOP:n saa luonnollisestikin halvemmalla.
on puolet halvempaa ja paremman makuista yleensä. 20-30 eurolla saat vanhaa ja todella hyvää brandyä. Edes kalleimmat konjakit eivät todellakaan ole hintansa väärtejä (paitsi ehkä jollekkin tosi fanille).
Konjakista: Arabellot 0,7 maksaa jonku 20+ pehmeä ja helppo, jos siis meukow on liian kallis.
Halvemmat onkin sit jo pienempiä kokoja, voithan viedä sellaisenkin?
Älä osta noita suomipullotuksia (Monopol, Renault), joita konjakkeja tuntevat eivät kovin arvosta
Torres 10 Gran Reserva Imperial Brandy on hyvä.
Hinta ehkä vähän yli 20 euroa.
Myös calvados tai grappa voisi olla hyvä vaihtoehto konjakille.
Konjakki on niin kulahtanut idea, ja (sori kaikki grapan ystävät) grappa = kuraa.
ei ole varaa ostaa kuin suomipullotuksia tai vs:ää niin vie brandyä. Se on halvemmassa hintaluokassa paljon parempaa.
joku toisi minulle brandya lahjaksi, en tiedä itkisinkö vai nauraisinko.
Sininen Larsen on suosikkini. Pienin pullo ei ihan maltaita maksa. Mieluummiin pieni, kunnollinen konjakki kuin iso, kamala brandy.
Jaloviinasta en edes viitsi sanoa mitään.
ja pullo on siis ostettu jo.
Kiitokset kaikille.
kait sitä saa ostaa, tuo sun kommenttis paljasti tyhmyytesi.
VSOP tason mehua kehtaa viedä merkistä riippumatta. Aika tökerö lahjansaaja joka sille irvistää. Olkoon ilman jos nikottelee, juot sitten itse.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuhintaista kun kysyttiin
konjakki on brandyn alalaji, hyvä brandy jopa peittoaa huonon konjakin.Maku asia toki on
janne hämäläinen kirjoitti:
konjakki on brandyn alalaji, hyvä brandy jopa peittoaa huonon konjakin.Maku asia toki on
Ei kun juuri päinvastoin, brandy on aivan kamalaa.
Jos sattuu olemaan vaikka hine jolle viet sen.