***HAAHUT loppuviikkoon 47***
Kommentit (46)
Sormi on onneksi jo aika paljon parempi - onneksi. Pitää vaan koko ajan varoa sitä, kun tuota tyttöä joutuu vielä niin paljon nostelemaan...
En osaa kuvitellakaan, millaista olisi yrittää olla sovittuun aikaan jossakin, kun lapsia on neljä! Välillä tuntuu, että yhdenkin kanssa on tekemistä. Meillä ainakin pikkuneiti onnistuu aina juuri ennen lähtöä tekemään kakan vaippaan :/. Siinä sitten onkin vaihtamista, mutta vähitellen olen onneksi oppinut varaamaan riittävästi aikaa pukemiseen... Yleensä ainakin ollaan oltu ajoissa sovituissa tapaamisissa. Ihmeen paljon tuo lähteminen vie aikaa jo yhdenkin lapsen kanssa.
Meillä tyttö haluaa nykyään kävellä itse kaupassa. Onneksi toistaiseksi on kulkenut reippaasti kärryn vierellä ja tutkinut kärrystä antamiani tavaroita tai yrittänyt rapsutella hedelmätiskien reunoista väärin liimattuja hintatarroja ;-).
Juu, Idolsia olen seurannut korvat höröllä... Minäkin olin pettynyt siihen Katrin esitykseen. Sillä tytöllä olisi kyllä potentiaalia vaikka mihin. Toivottavasti saa petrattua seuraavaan finaaliin. Ilkka on jännä tapaus... Sählää vähän turhan paljon, mutta sitten kun on sopiva biisi, on tosi hyvä. Tosiaan viimeksi oli jo enempi laulamista kuin sähläämistä. Kaverin pitäisi vähän rauhoittua. Ehkä sopisi paremmin stand-up-koomikoksi tai vastaavaksi ;-). Pete oli viimeksi tosi hyvä! Aiemmilla kerroilla ollut vähän vaisu. Osaa laulaa tosi puhtaasti ja pojasta voisi kyllä tullakin laulaja. Henna on tosi herttainen ja osaa kyllä laulaa puhtaasti, mutta räväkkyyttä kaipaisin lisää. Varmasti saamme kuulla tytöstä tulevaisuudessa, mutta todennäköisesti jokunen vuosi myöhemmin olisi hänen aikansa. Agnes on aivan huippuhyvä esiintyjä ja laulaja, mutta musaskaala on ehkä vähän kapea. Vetää tosi hyvin rockia ja vastaavaa, mutta miten muun musiikkityylin laita? Muistuttaa tyyliltään Hanna Pakarista. Voisi tosiaan olla voittaja-ainesta. Varma ja hyvä esiintyjä. Mäkin yllätyin tosi paljon, että Roni tippui. Lauloi tosi hyvin ja viimeinen esityskin oli hyvä, vaikkei Ronin ominta tyyliä ollutkaan... Harmi, että tippui. Kieltämättä Jone on tuomareista paras - omalla karulla tavallaan. Osaa kyllä tehtävänsä tosi hyvin ja sanoo asioista juuri niin kuin ne ovat pilke silmäkulmassa, vaikkei kaikki varmasti sitä ymmärräkään ;-). Mullakaan ei ole mitään ykkössuosikkia, mutta yleensä mielipiteeni on hieman muuttunut erilaisten esityksien jälkeen... Siellä on monta hyvää tyyppiä.
Mä aloitin joulusiivouksen kerrankin hyvissä ajoin... Päätin, että nyt en juuri ennen joulua stressaa sekä siivoamisesta että leipomisesta ja ruuan laitosta. Sain jo yläkerran kylppärin siivottua ja keittiökin on melkein valmis. Alakerran takkahuoneessa teimme pieniä muutoksia, joten siinä riitti tekemistä, kun sinne tuotiin kirjahylly... Jos tosiaan nyt saisi suurimmat siivoukset tehtyä, niin sitten ennen joulua voisi siivota ihan vaan normaalisti...
Täällä muuten sataa parhaillaan lunta. Josko se talvi vihdoinkin tulisi tänne Suomeen!
Nyt mentävä jatkamaan siivousta... Meillä on iso ruokapöytä, jonka pinnasta ehkä yksi kymmenesosa ei ole kaikenlaisen roinan peitossa...
Maria, auton hajoaminen on vihon viimeinen juttu. Meillä on aina ollut vanha auto. Nyt on siis kolmas henkilöauto menossa tässä perheessä (lava-autoja eli yrityksen autoja löytyy useampi, yksi niistä jopa aika uusi). Ensin oli neliovinen, sitten tuli viiden hengen farkku ja nyt on 7-hengen farkku. Hyvin on nämä autot meillä kestäneet, yhden ainoan kerran olen jäänyt tienpäälle. Se sattui nyt syksyllä, kun olin viemässä tyttöjä ratsastamaan. Just käännyttiin 5-tielle, kun auto yhtäkkiä sammui just siinä risteyksessä, mutta onneksi se liukui vielä sen verran, että pääsin bussipysäkille. Olis ollut aika karmeeta jäädä keskelle risteystä, jossa on 80 km:n rajoitus eikä edes näkyväisyyttä pitkälle toiseen suuntaan. No, hälytin miehen ja appiukon apuun ja me vaan lasten kanssa hypättiin appiukon autoon ja jatkettiin matkaa tallille, miehet jäivät järkkäämään auton hinausta ;-). Vieläkin 4-vuotias tyttömme sanoo, kun ollaan lähdössä jonnekin, että häntä pelottaa, että auto sammuu. Mies sai onneksi itse paikannettua vian (olikohan se polttoainepumppu, joka oli rikki) ja vaihtoi uuden pumpun tilalle.
Maria, toivottavasti alakuloisuutesi menee pian ohi!!!
Masunasu, muistan kyllä hyvin, kun nuo neljä olivat pieniä ja kovalla tohinalla oltiin aamutuimaan lähdössä mummolaan (mies tietenkin töissä, kuten tavallista). Just kun olin saanut kaikki puettua, pienimmästä alkoi haista kakka, joten ei muuta kuin " pakkausta" purkamaan ;-). Ja itellä tietysti hirveä hiki, kun leivinuunia oli lämmitetty. Monesti pitkin itseltä _vähentää_ vaatteita samalla kun lapsille alkoi lisätä ;-).
Eilen laitoin tyttöjä kerhoon ja ajattelin, että kerrankin ollaan ajoissa. No, eikö sitten kun katselin jokaiselle omat kenkänsä, niin kuopuksen toista kenkää ei löytynytkään mistään. Lopulta se kyllä sitten löytyi, mutta kerkesin kyllä jo kierroksia ottaa, kun kiire alkoi jo painaa päälle. Pitäis aina muistaa noissa lähtötohinoissa, että tuollaisia yllätyksiä meillä voi tulla. Tytöt on kyllä hakoja hävittämään omia kamppeitaan ja sitten toisaalta käy myös niin, että syytän heti tyttöjä jos jotain ei löydy, vaikka ko. vaatekappale olisikin loppujen lopuksi omilla jäljilläni.
Nyt kun tässä on ollut tätä tohinaa yllin kyllin ja tytötkin välillä tosi villillä päällä, olen harrastanut käänteisajattelutaktiikkaa tai miksi sitä sanois. Eli olen ajatellut, että IHANAA kun meillä ei ookaan nyt vauvaa. Ihan vakavissanikin olen ajatellut, että onneksi nuo tytöt ehtivät kasvaa vähän isommiksi, niin saan nauttia mahdollisesta vauvastani rauhallisemmissa olosuhteissa. Siis toivon mukaan tytöt pikku hiljaa rauhoittuvat ja alkavat itse pitää myös vähän järjestystä yllä omassa huoneessaan. Pojasta on ainakin kehkeytynyt siisteydestä tykkäävä kaveri, voi kun tytöistäkin!
Mä olen kans ajatellut, että Idolsin Agnes muistuttaa vähän ehkä liikaakin Hanna Pakarista. Toivoisin, että Idolsin voittaisi tällä kertaa vähän eri tyyppinen laulaja. Saa nyt sit nähdä, voihan mielipiteeni vielä muuttuakin. Mikähän se seuraavan finaalin teema olikaan?
Masunasu, kiva kuulla, että muillakin on sama juttu, että ruokapöytä on " roinan" peitossa. Tässä yks päivä kun raivasin pöydän, niin 4-vuotias tyttö tuli ihan ihmettelemään ja sanoikin asiasta jotain. En nyt muista enää niitä sanoja, mutta ilmeisesti hänen mielestään oli aika erikoista, että pöytä oli tyhjä... ;-)
Mut nyt jatkamaan hommia. Kannoin just petivaatteet sisälle. Voi kun meilläkin alkais sataa lunta! Maa on ihan musta. Räystäitten alla vaan on enää lunta :-(.
ONNEA WBM!!! Kyllä tämän plussan on nyt oltava sitä kestävää laatua. Isot peukutukset täältäkin.
Töötsi pahoittelut minunkin puolestani ja tervetuloa joukkoon. Hassua etten edes huomannut sitä ä-kirjainten puuttumista ennen kuin sen mainitsit...
Oma napa: kp2! Juuri kun pääsin valittamasta että täti on taas jäänyt johonkin hukuksiin niin hänpä kurvasi paikalle heti seuraavana päivänä. Ilmeisesti kovasti pomppivainen ratsastustunti teki tehtävänsä. ;o)
Masunasu ja neronja ehdotitte yksityislääkärille menoa, olen kyllä itsekin miettinyt sitä (kovastikin) mutta tällä hetkellä ei rahatilanne oikein riitä mihinkään ylimääräiseen. :o( Pakko vaan odotella. Vuoden alusta menen taas töihin ja jos silloinkaan ei vielä ole sairaalasta kuulunut mitään niin sitten kyllä marssin yksityiselle. Tai sitten menen jo joulukuussa ja maksan Visalla niin lasku tulee vasta tammikuussa.... tämä onkin harkinnan arvoinen ajatus. Taidan ensin kuitenkin soittaa sinne naistentautien polille ja kysäistä onko minulle tulossa aikaa ollenkaan lähiaikoina.
onpahan ihmeellistä kun ollaan miehen kanssa kotona illalla! Ilmeisen väsynyt mies, juuri ja juuri silmät pysyy auki kun yrittää seurata jotain tv-ohjelmaa. On ollut yövuorossa koko viikon ja unet ovat jääneet 3-4 h päivä. Minä en kyllä jaksais ja näyttää tuo mieskin viimein luovuttavan ja pitää vapaaillan.
marialle jaksuhaleja!
itse olen lähinnä aika hämmästynyt.. en vielä pysty kaikkea pukemaan sanoiksi. Paljon ajatuksia on kyllä pääni läpi virrannut...kaksi keskenmenoa ovat jättäneet jäljet, joten hämmästyksen lisäksi olen hieman peloissani.. saako sitä sanaa käyttää?
Mutta minua oikeasti pelottaa. En uskalla edes toivoa, kun sitten tuntuu, että asia alkaa olla todellinen. Niin kauan kuin en ajattele asiaa, olen vain, elämä jatkuu niin kuin ennenkin.
En tiedä saatteko selvää tästä. On tämä niin erilaista, niin raadollista odottamista, kuin silloin ensimmäisen testin jälkeen. Voi että sitä silloin mietti jo äitiyslomat ja kaikki mielessään.. on tämä ihmeellistä :)
Olette ajatuksissani kaikki, kiitos kannustavista sanoistanne!
Nyt mun on pakko käyttää tilaisuus hyödyksi ja mennä tuon miehen kainaloon sohvalle. On tämä aika luksus ilta kun ollaan kotona!
Neronjalle lämmin halaus ja ihan kaikille " voikaa hyvin" t. wbm
Rosmariinille peukutuksia uuteen kiertoon!
tuo oli kyllä tän päivän paras uutinen!! tarrasukkia!
se yksi viikkopino kuullostaa ihan hyvältä. olen itsekin tarkoituksella vähentänyt täällä palstalla heilumista, kun muuten karkaa taas mopo, ja ajatukset pyörivät liian paljon vauva-teeman ympärillä. olis ihan järkevää keskittyä olemassa olevaan muksuun, huilata itsekin pojan päikkäreiden aikana, tai lukea jotain kirjaa, tai peräti siivota ja pitää pää kylmänä hormonihoitojen ja inssien aikana..
vaikka harvakseltaan kirjoittelen, niin jotakuinkin joka(tai -toinen) päivä käyn kyllä katselemassa teidän kuulumisia. ei täältä oikein poiskaan osaa olla, kun ei ole sellaista tuttavaverkostoa, jonka kanssa viitsisi näistä asioista jatkuvasti jauhaa. sitä paitsi, kaikki pitää monesti selittää juurtajaksain, sarjassamme, ei, hedelmöitys ei tapahdu kohdussa vaan munanjohtimessa, ei, ovulaatio ei aina ole keskellä kiertoa, se kun riippuu kierron pituudesta, ja ei, irroituspiikki ei ole sama asia kuin punktio.. iui ja ivf on ihan eri juttuja.. jne..
oma tilanne on siinä mallissa, että inssistä on nyt perjantaina viikko mennyt. oireita ei, mutta ei kai vielä pitäisikään. ..jotenkin ottaa päähän valmiiksi.. mutta katsotaan nyt mitä ens viikko tuo tullessaan.
höyhensaarille!
-ennis-pp8 kp..en edes muista, jotain 24 kai
Täällä sitä tuijotellaan kahta viivaa testissä :) Hui.. Raskaana siis ollaan! En malttanut odottaa huomis aamuun:) On aivan epätodellinen olotila.. Toivotaan että pikkunen pysyy tällä kertaa matkassa loppuun asti:)
Toivon todellakin, että teidän plussanne kestävät loppuun saakka.
Tänä aamuna testasin kun oireita on vaikka muille jakaa taas...ja nega pamahti. Laskin kp:t ja 31/27-34, joten se siitä taas sitten. Ei tule meille elovaavia, tuskin syyskuista, lokakuista tai mitään muutakaan. Mitä sitä pitää oikein tehdä, et joku hoitava tahokin kiinnostuisi meistä? Nyt yritystä jo yli 2 vuotta täynnä ja edellisestä plussastakin yli vuosi. Keskenmenostakin tulee vuosi jouluna. Mut ei ainakaan tartte jouluna miettiä, mitä saa ja mitä ei saa syödä.
Lumi tuli, talvi on vihdoin täällä. Edes jotain positiivista tässä päivässä. Muuten on aika synkkää, kun totesin, ettei mun työpaikkakaan ole mua varten (jos on ylipäätänsä ketään varten). Mä en halua valehdella vanhemmille, jotta mun pomo sais lisää rahaa.
Nonna *apeana*
Paljon paljon onnea wbm ja Niamey_85!! Ja roppakaupalla vauvaliimaa! Toki wbm saat käyttää pelko sanaa, se on varmasti varjostamassa onneasi ensimmäiset viikot ja tottakai saat siitä puhua. Toivottavasti pelkosi on kuitenkin aiheeton ja saisitta oman nyytin, olet sen kyllä kaiken koetelemuksiesi jälkeen ansainnut! Niin kuin tietysti myös Niamey ja kaikki muutkin.
Maria ja Nonna virtuaalihaleja teille! Luulisi kyllä Nonna, että pääsisittä jo hoitoihin.. Jaksamista!
Töötsi (muistinkohan oikein?): pahoittelut keskenmenosta. Tervetuloa sakkiimme! (Minäkään en huomannut ä pisteiden puuttumista ennen kuin kerroit siitä.)
Oma napa: kp 14/24-28. Eilen bongasin eka kertaa limatulpan eli ovis kai on joko parhaillaan tai sit lähellä.. Illalla/yöllä sit laitettiin siemeniä menemään, jos vaikka alkaisivat kasvaa.. ;) Musta vaan tuntuu, että mulla vois olla hiivaa.. :( Osiossa tyhmät kysymykset: onko kellään tietoa, että jos on hiiva niin onko ylipäätään mahdollista sillon raskautua tai voiko sillä olla muuta vaikutusta mahdolliseen raskautumiseen?
Tsemppiä kaikille ja hyvät viikonlopun jatkot teille!
mulle sopii kans viikkopino. Se on sinullekin helpompaa (varsinkin näin joulunalla) kuin ei tarvi päivitellä kuin kerran viikossa.
Ihailen kyllä sua kun oot alkanut jo joulusiivojen tekemisen! Itsekin siitä haaveilen, mutta taitaapi jäädä jälleen pelkäksi haaveeks ja vasta juuri joulunalla yritän saada paikkoja jonkinlaiseen kuntoon (ja kaapit yms jää jälleen siivoamatta).. ;)
Anteeksi, kun tunkeudun tänne teidän pinoonne.. Mutta, täällähän on aivan mielettömän hienoja uutisia. :) Oli ihan pakko tulla toivottamaan wbm:lle onnea plussasta! :) Huomasin, ettet kaipaa hehkutusta, mutta en meinaa pysyä nahoissani, niin ihanalta tämä uutinen tuntuu. :)) Kunpa tämä kolmas kerta toden sanoisi! Pidän kovasti peukkuja ja tervetuloa tuonne alakertaan sitten kun sinusta siltä tuntuu.
Kaikille muillekin haahuille oikein paljon tsemppiä ja jaksuja! Kunpa jokainen teistä saisi sen plussansa pian. :) bd
-Ex-haahu Pilkku & Ramses 39+3-
Ensinnäkin Niameylle onnittelut plussasta! Toivottavasti tämä plussa kestää ja tuloksena nyytti syliin!!!
Nonna, olen tosi pahoillani negastasi. Tuli mieleen, että missä vaiheessa testasit plussan edellisessä raskaudessasi? Mietin, että voisko se plussa kuitenkin vielä tulla. Taisit kertoa käyneesi Ulanderilla (olen lukenut hänestä juttuja, muuten en häntä tiedä). Entäpä jos kokeilisit jotain toista gyneä. Mä en voi ymmärtää, miksi teitä ei aleta jo huomioida ja panna pyörät pyörimään <:-(. Todella harmittaa puolestasi. Voimia sinulle ystäväiseni!
Wbm, tämä on juuri se paikka, jossa voi peloistaan puhua. Jos täällä tai ex-haahuissa niistä ei voi puhua, niin missä sitten. Minustakin tuntuu, että on onnellisempaa olla ei-raskaana kuin raskaana (vaikka me kaikki kuitenkin siitä raskaudesta kuumeisesti haaveillaan). Kun kaksi viivaa ilmestyy testiin, niin kaikki aivan kuin pysähtyy ja sitä vaan jähmettyy pelosta. Ennen sitä vaan hymyili onnellisena, kun sai kaksi viivaa ja ajatteli: Ihanaa, mä oon raskaana! Nyt sitä ajatteleekin: APUA, mä oon raskaana! Tällaiset on ainakin omat fiilikseni. Miikukohan se puhui siitä, että jos olis sellainen pilleri joka vaivuttais uneen ensimmäisiksi viikoiksi ja heräisi vasta (olikos se) rv14 ja vauveli vaan masussa kasvaisi. Voisin kyllä harkita ottavani tuollaisen pillerin, jos vaan tarjolla olis. En tiedä sit, kuka meidän lapset hoitais sillä aikaa ;-). Mutta ei se auta kuin tuulta päin. Mun pitäis oikeastaan yrittää nyt olla onnellinen siitä, että mä en ookaan raskaana eikä tarvii pelätä ja jännittää. En tiedä ymmärtääkö kukaan...
Jeps, mutta nyt pyykkikonetta pyörittämään. Mukavaa viikonloppua kaikille haahuille!
Varovainen onnitteluhali täältä!! En ole nyt pariin viikkoon ehtinyt seurata kaikkien kuulumisia, joten en yhtään tiedä mikä kp tai rv sulla on menossa ja koska testasit, mutta tuhannesti onnea silti!! Tulehan sitten tuonne " alakertaan" kun olet siihen valmis!! :) Kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia salamatkustajalle!! Oletko alkuraskauden ultraan menossa?
Halein, Mellu rv22+5
Vielä terrorisoin pinoanne...
Kyllä on kurjaa kun teitä ei jo oteta vakavasti!! Miksiköhän ihmeessä? Mietin tässä ihan sellaista vaihtoehtoa, että mitä jos menisit (vai oletko jo käynyt?) ihan omalle terkkalääkärille ja kertoisit asiasta, niin hän voisi laittaa lähetteen eteenpäin? Mulle ainakin aina teroitettiin sitä, että yritystä pitää olla vuosi ennen lähetteen saamista tutkimuksiin ja vaikka olisi keskenmenoja tuon vuoden aikana, ei se muuta mitään... Näin ainakin Jorvissa!! Meillehän se vuosi olisi tullut juuri täyteen kun raskauduinkin kolmatta kertaa... Toinen vaihtoehto olisi mennä esim. Felicitakseen (on myös lapsettomuusklinikka) sille kuuluisalle tohtori Kurjelle (vai onko heillä joku parempikin lääkäri juuri erikoistunut lapsettomuuteen...? Mutta tuo Kurki on ainakin Naikkarin lääkäreitä) ja kertoa hänelle asista, niin hän voi laittaa lähetteen itselleen Naikkarille... Näin ainakin toimittiin yhden ystäväni kohdalla!! Olen todella pahoillani negastasi, mutta niinkun Neronja jo tossa kyseli, niin vieläkö se voisi plussaksi muuttua? Olet kyllä aika sitkeä, täytyy sanoa, sillä en tiedä olisinko itse jaksanut vastaavaa tilannetta, vaan vaatinut hoitoa jo aikaisemmin!! Kovasti tsemitystä ja jaksamista sinulle!!
TSEMIÄ MYÖS KAIKILLE MUILLEKIN HAAHUILLE!!
Mellu (taas)
Ihania kuulumisia, onnea oikein paljon! Ja niitä tarrasukkia ja muita paljon pienelle mukaan, täällä on peukut ja varpaat pystyssä että kaikki sujuu hyvin!
Neronjalle myös halauksia!
-Kiana ja Luukas tasan 2kk
Onnittelut Nimeylle plussasta! (menikö nimi oikein?)
Meilläkin hajosi eilen auto! Kyllä ottaa päähän. Maksaa taas 300-400 ¿ ja 2 vk jono korjaamolle. Kyllä mun vanha pikku fiat vm-89 on sittenkin parempi, kuin nuo uudet, jota ei voi korjauttaa muualla kuin merkkikorjaamolla ja osat maksaa hunajaa! Mistähän rahat revitään, kun joulu ja opintolainan lyhennykset ym. vähän huono ajankohta, ei voi muuta sanoa. Onneksi pääsin töihin työkaverin kyydillä. viikonloppuisin bussit kulkee huonosti. Huominen työvuorokin piti vaihtaa iltaan, kun aamulla ei tule busseja :(
Ihminen on kyllä tyhmä. Taas kiusasin itseäni ovulaatiolaskurilla ja sitten vielä, että jos nyt tärppää, niin koska olisi laskettuaika....
kp9
Onnea kovasti niamey_85 plussasta! Toivottavasti pienokainen pysyy kyydissä loppuun asti!
Lauris: nuo auton hajoamiset ovat kyllä pirullisia. Varsinkin nyt kun meilläkään ei ole enää kuin yksi auto. Jos ei muita hyviä puolia vanhoissa autoissa ole, niin ainakin se, että niille pystyy sentään jotakin itsekin (siis lähinnä mies ;)) tekemään. Nyt saatiin se meidän auto jo työnnettyä talliinkin, jos vaikka mies ehtisi tekemään viikonlopun aikana sille jotain. Oli siinäkin kyllä projekti, kun tallin eteen on tehty terassi (meillä erillinen autokatos, jossa autoa siis norm. pidetään), joka siis piti purkaa sekä purkaa tallista kaapistot ja pyörät ja mopot siirtää puuvajaan... No ehkä tämä tästä...
Nyt menen oottamaan saunan lämpiämistä ja laittamaan tuon kouhuviini pullon (sellainen pieni) kylmään, jos vaikka siitä repisi vähän piristystä. Mies lupasi vielä saunassa hieroa hartioita...
tilannetietoja; auto kuulemma nyt käy ja kukkuu! Saa nähdä kuinka kauan... Ai, minäkö pessimistinen ;)...
tuntuipa todella mukavalta kun kävitte moikkaamassa! Kiitos teillekin kannustuksesta ja tuesta, ihania ootte! (halauksia!!)
Kiva maria kun auto taas pelittää!
Enni-maijalle peukutuksia, toivotaan, että inssi olisi ollut onnekas. Jännittävät päivät tiedossa..
Onnea Niamey (olikohan nikki oikein), toivotaan, että tämä olisi kestävää, meillä molemmilla (halaus)
Nonna saa erityisen ison ja lämpimän rutistuksen ja neronjakos se kirjoitti, että aina testit ei näytä välttämättä heti. Tiedän kuitenkin sen tunteen, kun nega pamahtaa ruutuun : ( Ota ihmeessä yhteyttä toiseen lääkäriin, ihan oman mielenrauhasi takia. Lähtee asiat eteenpäin ja ainahan sitä voi luomuna jatkaa samalla? Voimia oikein hirmuisen paljon!!
Sanilla taisi olla ovis käsillä, joten touhuiluun voimia ja onnea..
Kyllä tämä aika on mennyt nopeasti, kianallakin on jo pieni taapero ja kohta pilkulla ja melikellä! Hurjasti teille onnea, olette kaikki taapertaneet jo pitkän matkan! Itse ei uskalla edes ajatella, että olisi joskus vastaavassa tilanteessa.
Halauksia kaikille ja jos en tässä muistanut kommentoida kaikkien kuulumisiin, niin pannaan se väsymyksen ja huonon muistin piikkiin :) jookos?
Anyway, melkoinen tunnemylly on pyörinyt tänään. Aivan kuin seuraisin itseäni sivusta :) ilmeisesti jotakin hormonaalista tapahtuu.. kait.
T. wbm
laihistiimi: olen ollut älyttömän huono osallistumaan laihistiimiin, anteeksi! Nyt toistaiseksi siis poistun, mutta haluan kuitenkin kertoa, että painoa lähti 1,2 kg joista on osa jo tullut takaisin..eli +-0 :)
Mutta eipä tällä elämänrytmillä voinut oikeasti muuta tehdä :) kuin mässyttää roskaruokaa ja namuja.. mutta siitä pidin kiinni, ettei jokapäivä namuja!
Oli pakko tulla tänne onnittelemaan, kun tuolla ex-haahuissa oli puhetta, että täällä on ihania uutisia!
wbm; Pakko vähän hehkuttaa, kun olen niin onnellinen, kun luin ex-haahuissa, että olet plussannut! Paljon Onnea ja toivottavasti tämä olis nyt se plussa, josta sen nyytin vihdoin saisitte. Suojelusenkeleitä odotustaipaleelle!
Onnittelut myös muille plussanneille ja iloista joulun odotusta kaikille haahuille!
T:Nette 24+4
Heti, kun aloin taas olla jo vähän paremmassa vireessä, asiat alkavat mennä päin mäntyä. Nyt hajosi sitten auto, kun olin hakemassa lapsia eskarista ja koulusta. Sinne se nyt romu sitten jäi sinne koulun pihaan. Toivottavasti saadaan vielä tänään haettua se tuohon pihaan mätänemään. Onneksi se on sentään sen verran vanhempaa mallia (vm 88), että saa ehkä itsekin vielä korjattua. Rahaa ei vaan nyt hirveästi olisi laittaa siihen, kun täytyisi kohta puoliin vielä tilata lisää öljyä taloon...
Toivottavasti teillä muilla olisi vähän iloisempia asioita kerrottavana, jos omakin mieli tästä taas piristyisi!