Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT loppuviikkoon 47***

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

WBM: olen niin iloinen puolestasi, kun olet jo ehtinyt olla näillä kulmilla niin pitkään ja nyt toivoa siirtymisestä exien puolelle on! Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Sanikos se kyseli hiivasta ja raskautumisesta? Sellaista tietoa mulla on asiasta, että hiivaa kuulemma esiintyy usein jopa raskausoireena. Eräs kaverini hoiteli kierron loppupuolella viime kesänä pahaksi äitynyttä hiivaansa ja kuinka ollakaan, testasi samassa kierrossa plussaa. Tietääkseni hiivalla ei ole mitään vaikutuksia hedelmöittymiskykyyn. Mulla on muuten lääkärin määräämiä, suun kautta otettavia hiivalääkkeitä, joiden varoitustekstissä sanottiin, että ehkäisystä pitää huolehtia 7 vuorokautta ennen ja jälkeen tabletin oton, sillä ne voi aiheuttaa epämuodostumia. Eli olkaahan varovaisia tablettien kanssa! Emätinpuikot on kuitenkin vaarattomia, eli niitä vaan sitten. Hiiva sinänsä on tosi kiusallinen vaiva, joten toivottavasti pääset siitä pian eroon!

Nonna: voihan se olla, että sun nega vielä kääntyy plussaksi. Mutta tiedän ton tunteen, mikä tulee, kun on testannut negan, kyllä sitä itsensä ja kehonsa tuntee, kun on jo niin monta kiertoa ehtinyt tarkkailemaan oireitaan. Tosiaan, mielestäni teillä on kaikki edellytykset niihin hoitoihin, joten vaadi - siis todellakin vaadi! - että ottavat teidät tutkimuksiin. Usein vaatimalla saa asiansa läpi terveydenhuollossa, vaikka se niin ikävä keino onkin. Mieheni on mm. päässyt paljon nopeammin leikkaukseen, kun älysi vaatia hoitoon pääsyä, eikä vaan tyytynyt odottamaan kutsua.

Omanapa elelee tällä hetkellä ilmeisesti ovisaikoja, tosin tikkuihin on taas tullut parina päivänä vaan niitä hailakoita viivoja. Että josko vihdoinkin kokisin ihan oikean oviksen, olis sekin jotain. Nyt menossa kp 13. Fiilis on tällä hetkellä mukavan positiivinen, mutta tiedän kyllä, että maailma tästä synkistyy, kun täti kurvaa paikalle viimeistään siinä kp 29. Toivon, että ei, mutta vähän tässä on tullut skeptiseksi, kun niin usein on joutunut pettymään...

Toivotaan lisää plussauutisia tähän pinoon!

Vierailija
42/46 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada pitkästä aikaa plussauutisia. Nyt kaikki ulokkeet pystyyn, että vauvanalut pysyvät matkassa :)

Ihanaa, kun satoi lunta - tuntuu että mielikin on valoisampi. Tyttö on innoissaan tekemässä lumitöitä ja tietty pulkka on kaivettu esiin. Toivotaan, että lumi myös pysyisi maassa...

Omanaparintamalla ei toistaiseksi mitään raportoitavaa. Kpt joko 12 tai 14 riippuen mistä vuodon alkaminen lasketaan. Ovistuntemuksia ei vielä ole, mutta edellisessä kierrossahan ovulaatio tuli vasta kp22. Saa nähdä, pitenikö kierrot kertaheitolla. Mies on ensi viikolla kolme päivää reissussa, joten oikeastaan toivon, että ovis ei tule ihan vielä.

Nyt pitäisi ryhtyä tekemään vähän töitä. Terkkuja kaikille haahuille,

KK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole vielä nega muuttunut plussaksi eikä käynyt niin nytkään. Vuoto alkoi viime yönä kamalien kramppien kanssa. Nyt tiedän, miltä synnytyssupistukset tuntuvat. Mulla oli jo selkä valmiiksi kipeä ja heräsin viiden aikaan siihen, että häntäluuhun sattui, vatsa oli kuin tulessa ja kun painoin käden vatsalleni tunsin aivan selvästi kun se supisteli. Hain heti buranaa, mutta melkein 30 min sain odotella sen vaikutusta.

Eilen illalla oli ihan kamalat fiilikset. Kaveri, joka sai esikoisensa vähän sen jälkeen kun me ruvettiin yrittämään, ilmoitti olevansa raskaana viikolla 16 ja että tulokkaita on kaksi. Tietty mä olin onnellinen heidän puolestaan eikä se ole meiltä pois, mutta oma tilanne tuntui niin epätoivoiselta.

Kiitos kun olitte käyneet tsemppaamassa mua. Mä en enää usko luomuna raskautumiseen, sillä tässäkin kierrossa ovistestien mukaan ihan oikeaan aikaan puuhailtiin eikä silti saatu tuloksia aikaan. Jossain on siis jotain vikaa. Melike ehdotti, et menisin terkkarilääkärille uudelleen arviointiin; Mä en tiedä mitä se voi tehdä enemmän kuin Ulander joka sanoi, et jos se lähettää mut nyt kättärille tutkimuksiin, se lähete tulee bumerangina takaisin, koska keskenmenon jälkeisestä yrityksen aloittamisesta ei ole vielä vuotta. Uskon, et terkkarilääkärin lähetteelle kävis aivan samoin. Toisaalta maaliskuuhun on pitkä aika...mut pitkät on kuulemma terkkarin jonotkin. Saattaa olla et ihan yhtä pitkälle menis ennenkuin saatais sinne aika. Hyvä tilanne täällä Helsingissä.

Olo on tosi negatiivinen, mut ehkä tää tästä. Jouluvaloja laittelin just tänään. Tuntuu kummalta viettää joulua ekaa kertaa miehen kanssa kahden. Mun vanhemmat kun ei halua lähteä kotoa mihinkään, mun veli menee tyttöystävänsä vanhempien luokse ja miehen isä on ilmoittanut, ettei vietä joulua. Eka joulu ilman anoppia ja hassu olo siitä, miten viime jouluna oli vielä raskaana. Tässä sitä nyt ollaan...

Teen siis virallisesti paluun listalle. Stressitön kierto ei ainakaan meille tuonut tuloksia.

Nonna

Vierailija
44/46 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ei voi olla koskaan liikaa matkassa:) Varmempi olo tästä raskaudesta.. jatkuvaa jomotusta kun ei ole! Edellisessä jomotti masua lakkaamatta ja oireet hävis yhtäkkiä! Nyt oireet vaan vahvenee:)

Kuitenkin se pelko on mukana koko ajan! Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti.. Niin ja onnittelut wbm :)

Vierailija
45/46 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tarkoituksella vähentänyt syksyn aikana kahvin juomista, n. 2-3 kpp päivässä, mutta tänään olen juonut koko viikon edestä :) satuimme käymään kylässä ja siellä ei kieltäydytty kupillisesta eikä toisestakaan :) kamalan isot kupit vielä! Huh..

Nonna, ei kyllä kuulosta hyvältä, että teillä ei muka olisi oikeutta tutkimuksiin vielä? Kuulostaa lähinnä naurettavalta. Kun me pyysimme tutkimuksiin pääsyä, toki siinä katsottiin alkaneet raskaudet, mutta myös yrittämisen kesto.. harmillista, jos täytyy odottaa se vuosi! Voimia!!

Kerttukasperille tsempit ovisaikaan!

Kiitos netelle ja vm1974 onnitteluista sekä niameylle! Oletko sinä nette jo noin pitkällä raskaudessa?? Nopeasti tämä aika menee, eikö vain?

Paitsi omalla kohdalla se tuntuu menevän nyt hitaasti. Niamey, kiva kun sinulla on hyvät fiilikset tämän raskauden suhteen. Minä mietin yhä, onko tämä todellistakaan. Pelottaa, kun ei oikein ole oireitakaan ja se viiva siinä aconin testissä oli haaleampi kuin se testiviiva. Mutta noita aconeita ei olla taidettu kehua oikein missään, mikä on kummallista, luulisi sen olevan hyvä testi kun on niin herkkä.. Muistan testanneeni ensimmäisen plussan prisman halpistestillä ja siihen pamahti vahvat viivat kerralla, mutta noilla aconeilla en ole saanut täysin vahvoja koskaan.. no en ole testannutkaan kovin usein plussaa ja silloinkin olen yrittänyt uskoa kerralla olevani raskaana.. mutta silti.

Kiitos kaikille vielä kannustuksesta!!

wbm

Vierailija
46/46 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna, johan on kökkö, että teitä noin koetellaan. Ettei sitä kaivattua plussaa tule millään. Ja ette pääse tutkimuksiinkaan. Olisko mitään tahoa vielä, johon voisit ottaa yhteyttä ja VAATIA jotain tutkimuksia!? Jos vielä kuitenkin yrittäsi uudelleen kysellä jostain! Tsemppiä.

Oma napa: öö....ei niin mitään. Tai no.... kummallista selkäjomottelua taas välillä. :( Blääh. Kiertopäivät on jotain väliltä 15-20, ei jaksa laskee.

Sitä tässä tänään aloin miettimään, että uskallanko heittää ranttaliksi tulevana lauantaina vai.....on ukon työpaikan pikkujoulut. Silloin olis mulla menossa loppukierto, mutta menkkojen pitäis alkaa vasta varmaan 5pv sen pikkujoulun jälkeen. Hmmmm.... Aconila varmaan jo jotain näkis tullon pjoulupäivänä, MUTTA en halua tällä kertaa tosiaankaan testata ennenkuin menkat on REILUSTI myöhässä JOS myöhässä nyt edes tulevatkaan olemaan. Esikoista kun yritettiin, elelin ihan normaalisti opiskelijaelämää ja plussaan saakka tuli kekkereissä käytyä. Kuopusta kun yritettiin, niin en tiennyt raskaudesta vielä rv6 ja silloin tuli juotua synttäreiden kunniaksi reilu puol pulloo punaviiniä yms. Terve poika syntyi. MUTTA...eipä sitä tosiaankaan uskalla enää noin huoletonta elämää viettää. Huh. ja Kääk. Ehkä pitäis silti vaan uskaltaa elää huoletonta elämää...tai siis ei huoletonta, mutta aivan tavallista elämää.

-Porkkana-