Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---Torstaita Kesäkertut!---

24.11.2005 |

Ja pinoon järjesty!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä jo miettivät töissä kertomista tai ovat jo kertoneet töissä raskaudestaan.

Itse ajattelin kyllä odottaa hieman pidempään vielä, oikeastaan niin pitkälle kun vaan voi. Eli jossain siinä välimaastossa kun alkaa jo selkeästi näkyä ja tietenkin ennen sitä virallista aikaa kun on pakko kertoa. Jossain niillä main ajattelin että vois tiputtaa pommin ja kertoa että jäänkin sitten pois ennen kesähässäkkää.

Muutenkin, keskenmenon kokeneena niin en halua kertoa myöskään kellekään muulle kertoa. Edellisellä kerralla raskaudestani kerroin vaan kahdelle ihmiselle miehen lisäksi. Ja olin tosi onnellinen että ei tarvinnut jälkeenpäin enää asiaa jäädä vatvoamaan kenenkään kanssa, jonka kanssa asiaa en olis halunut jakaa.

Eli myös esikoisellekin kerrotaan vasta tosi myöhään, ja tuleville isovanhemmille oikeastaan vasta kun lapsi on syntynyt, jos vaan onnistuu.

Terveyskeskuksen ultraan pääsen 7.12. ja jossain vaiheessa pitäisi myös päästä sinne np-ultraan. Saas nähdä ehdinkö siihen vielä mukaan, kun tämän raskauden alkamisajankohta on hieman hämärän peitossa, kun ei tullut enää kuukautisia keskenmenon jälkeen.

Mahaakin alkaa olla vähitellen, mutta vielä pystyn sen hyvin peittämään.

Toivon vaan että tilanne nyt pikku hiljaa selkeytyisi ja saisin tietää että olenko edes raskaana ja millä viikoilla olen.

Vierailija
22/22 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään takana np-ultra ja kyllä on niin merkillinen tunne ollut sen jälkeen. Ei sitä voi sanoin kuvailla, miltä tuntuu nähdä sisällään oma pikkuinen. Ensin se siellä nukkui mutta käänsi kohta selän, pyörähti mahalleen ja takaisin selällään. Välillä potki jaloilla ja huitoi käsillä. Niskaturvotus ok ja sydän sykki vinhasti. Oisin voinu katella sitä vaikka koko illan..

(Lääkäri kysyi ensin, että monta toivoisit hänen täältä löytävän. Vastattiin miehen kanssa nauraen, että toivottavasti siellä on vain yksi..)

Nyt on hirveän helpottunut olo vaikka mitään ongelmia ei ole ollut tähänkään saakka. Nyt tuntuu koko juttu tosi todelliselta ja mieskin on monta kertaa illan aikana ihmetellyt ääneen näkemäänsä. Mies päätti eilen vauvan tekonimenkin ja siitä tuli sitten Nyytti.

Lysti maksoi kelakorvausten jälkeen yksityisellä n.70e mutta oli kyllä joka sentin arvoista. Yksityisen puolen lääkärit on aivan ihania ja siellä puolella kyllä palvellaan tosi henkilökohtaisesti ja käynnistä jäi kaikinpuolin tosi hyvä mieli. Uskon siis, että varmasti voi sisarukset ottaa mukaan ja lääkäri huomioi nekin hienosti.

Sorry, kun minun pää on niin tyhjä kaikesta muusta, etten yhtään muista mistä täällä on tänään keskusteltu. Oliko jollakin täällä epävarmoja fiiliksiä, että kaikki ei olis kunnossa? Lähetän hirveästi peukkuja, että asiat menis hyvin.

Nyt pitäs lähteä saunomaan.

Nearoosa ja Nyytti 12+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla