Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeasti olen kusessa

Vierailija
02.07.2012 |

ilmeisemmin mulla on joku mt-ongelma, koska olen viimeisen kuuakuden aikana ottanut lopputilin kahdesta duunista.

Nyt kolmas paikka menossa ja mietin parhaillaan loparien ottamista, tosin olen parhaillaan sairauslomalla heinäkuun loppuun saakka eli ei taida olla viisasta ottaa lopareita juuri nyt?

Kaikkea tätä sekasotkua pahentaa, se että olen psykiatrisessa sairaalassa tutkimusjaksolla =(

Olen jo täällä ollessani uutta duunia etsinyt ja alustavasti haastattelusta sopinutkin.. mutta nyt olisi siis edessä tilanne, että joutuisin kertomaan tästä selvittämättömästä mt-ongelmasta. Eläkkeelle en pääse, mutta onko minusta enää työelämään palaavaksi henkilöksi? Edessä tulee olemaan pitkä sairausloma sekä ilmeisemmin pitkäaikaistyöttömyys.

Jottei itseään liian helpolla päästä, on tässä vielä alla ihan helvetillinen velkataakka.

Kuka tai mikä on se taho, joka auttaa mua? itse en enää keksi mitään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrista apua vai taloudellista apua vai velkaneuvontaa vai jotain muuta? Ajanvaraus sosiaalityöntekijälle voisi kai olla paikallaan.

Vierailija
2/2 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse luotat toipumiseen, niin kaikki menee hyvin. Olet fiksu tyyppi, joka tarvitsee nyt itseluottamusta, oikeanlaista terapiaa ja lääkitystä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi