voiko vanhemmalla naisella olla mahdollisuuksia?
Siis voiko vanhemmalla naisella olla mahdollisuuksia
olla kiinnostava esim. kolmikymppisen miehen mielestä?
Vai onko ikä heti esteenä?
Näin vetävän miehen mutta käänsin katseen pois.
Hänestä näkyi upea miehekkyys...ihan konkreettisesti.
Kommentit (35)
Jolla ei ole mahdollisuuksia on se joka ei edes kokeile. Pätee myös miehiin tietenkin.
iskin vanhemman naisen ravintolasta, oikein kaunis ja hyvän näköinen sekä pitää itsestään todella hyvää huolta. Hän on siis 55-vuotias, mitä ei uskoisi.
Meillä menee todella hyvin yhdessä ja tulemme hyvin toimeen keskenämme. Myös seksi on erittäin mahtavaa meillä.
Tiedä sitten mikä on iso ikäero tai pieni ikäero?
Mies 40v.
Heips. Se on hienoa että teillä menee hyvin, mutta oletteko jo yhdessä oleva pari?. Pidin pitkään itsekkin vanhemmista naisista kun koitti se herätys.
Mulla alkoi rätinkipää funtsia että silloin olin 38v ja nainen 50v, oli äijää nussia kokenutta hyvän näköistä NAISTA. Mutta nyt itse viiskymppisenä tämä nainen olisi 62v ei kyllä enää haluttais paljon nussia saatikka että mentäis yksiin. Siksi olen kavereille sanonutkin että miettikää ennen kun sanotte tahdon, niin ikähän se meillä kaikilla tulee vastaan. Irtosuhteissahan on mielestäni on täysin selvä ero, jos 18v poika haluaa nussia 35v naista sitoutumatta tähän muuta kun seksin suhteen. Lisää tämmöistä keskustelua ja ajatuksia. Nämä on hyviä jollen sitten satu pilaamaan niitä.T jätti.
Tänään oli salilla niin upea ilmestys että huh huh.
Noin 45- 50v nainen, elämän merkkejä jo nähtävissä kasvoissa, vartalo melko pyöreä ja vatsanseudulla kumpua, isot, selkeästi roikkuvat tissit.
Daami kun hikoili ja pusersi eri laitteissa, isot nännit näkyivät hieman paidan läpi, niin ei tällä pojalla tullut omasta urheilusta juuri mitään. Haaveilin vain miten hyvältä tuntuisi olla sängyssä tuollaisen pehmeän, kokeneen ja seksikkään naisen kanssa. Harmi vain, etten ikinä uskaltaisi salilla lähestyä ketään, saisi varmasti porttikiellon ja pervon leiman.
Eli naiset, jos nuori mies sattuu sinua jossain tuijottamaan, saattaa syynä olla huonosti peitelty halu ja ihailu...
Nythän radiossakin soi aiheeseen sopivasti tuo " Puumaa mä metsästän"..
Itse olen 35-vuotias siisti ja fiksu mies -- ainakin omasta mielestä...
Parhaimmat kyydit on tulleet 7-20 vuotta minua vanhemmilta naisilta, jotka tietävät mitä haluavat ja ovat kiimasta märkinä. Seksi on kiihkeää ja monipuolista ja menossa ei säästellä!
Tästä johtuen itse lähden helpostikin vanhemman tyylikkään ja/tai seksikkään naisen mukaan. Enkä usko olevani se säännön vahvistava poikkeus...
Tänään oli salilla niin upea ilmestys että huh huh. Noin 45- 50v nainen, elämän merkkejä jo nähtävissä kasvoissa, vartalo melko pyöreä ja vatsanseudulla kumpua, isot, selkeästi roikkuvat tissit. Daami kun hikoili ja pusersi eri laitteissa, isot nännit näkyivät hieman paidan läpi, niin ei tällä pojalla tullut omasta urheilusta juuri mitään. Haaveilin vain miten hyvältä tuntuisi olla sängyssä tuollaisen pehmeän, kokeneen ja seksikkään naisen kanssa.
Mihin tulokseen tulit :)
Nainen ikäluokkaa 45+
Totta kai on mahdollisuuksia.
Itse olen 31-vuotias mies ja olen seksisuhteessa 55-vuotiaan naisen kanssa. En ole ikinä saanut näin hyvää seksiä kuin nykyään.
Totta kai on mahdollisuuksia. Itse olen 31-vuotias mies ja olen seksisuhteessa 55-vuotiaan naisen kanssa. En ole ikinä saanut näin hyvää seksiä kuin nykyään.
Kysyy vanhempi Nainen
kyllä minä menin esittäytymään hänelle ensin :)
m.31
Kyllä vanhakin kelpaa, jos laskee vaatimustasoa 75%. Ennemmin olen kuitenkin ilman kuin annan jollekin nössölle peräkammarin pojalle tai sen tapaiselle raasuille.
kolmekymppinen mies ja mielestäni vanhemmat naiset ovat todella seksikkäitä, heti valmis..
Viimeisen 6-vuoden ajan miesystäväni heitä on ollut 3 ovat ollet minua 5-13 vuotta nuorempia. Enkä voi sanoa ettenkö olisi nauttinut kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Sen minkä on kropan timmiydestä menettänyt, voi hyvin paikata silkkisukilla ja sukkanauhoilla.
Hyi helv*** yli viiskymppinen rupsukka sukkanauhoissa! Pelkkä ajatuskin puistattaa :$
Itse olen mies 26-vee. Itseäni kiihottaa kovasti vanhemmat naiset tällä tarkoitan about 35-45. vuotiaita. Ompa vastaan tullut lähemmäksi 60 vuotiaita naisia, jotka saavat ns. viisarin värähtämään. Mutta silloin pitää olla jo todella näyttävä. En tarkoita, että tarvitsisi missään missin mitoissa olla.. Selvä ylipainokaan ei haittaa, jos on muuten sellaista naisellisuutta/elinvoimaisuutta... Nyt kyllä (valitettavasti ?) puhun pelkästään seksuaalisesta mielenkiinnosta, en kyllä voisi kuuna päivänä alkaa vakavaan suhteeseen itseä... Jaa mikähän se absoluuttinen raja nyt olisi... No sanotaan, että 10 vuotta vanhemman kanssa..
Nuorelle kollille paras harjotuskaveri on yli viiskymppinen vaan ei vielä kuuskymppinen nainen. Tiedän kokemuksesta. Voi niitä aikoja!
Itse olen yli nelikymppinen nainen ja mun miehet on varmaan aina olleet mua nuorempia. Jotenkin vaan se on mennyt niin, eikä se ikinä ole haitannut kumpaakaan osapuolta. Tällä hetkellä tilanne on taas sellainen, että hmm... kyllä olis miehelle tarvetta. ;D