Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko vanhemmalla naisella olla mahdollisuuksia?

Vierailija
02.07.2012 |

Siis voiko vanhemmalla naisella olla mahdollisuuksia

olla kiinnostava esim. kolmikymppisen miehen mielestä?

Vai onko ikä heti esteenä?

Näin vetävän miehen mutta käänsin katseen pois.

Hänestä näkyi upea miehekkyys...ihan konkreettisesti.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tykkääkin vähän vanhemmista,susta se paljon kiinni on! Toisaalta jotkut sitten hakee aina nuorta ja mitä nuorempi sen parempi.

Meitä miehiäkin on niin moneen lähtöön.

Henkilökohtaisesti sanoisin että jos jutut natsaa, niin ikä ei ole rasite.

vanhemman naisen kun mukaansa ottaa, niin se antaa aina kun viimistä kertaa sais!

Sanoo vanha sanan lasku..

Vierailija
2/35 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse noin viiskymppinen 'ukko' ja pidän edelleen itseäni vanhemmista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joskushan se viimeinen päivä tulee..

Sitä vaan tuntee itsensä nuoreksi kaikesta huolimatta. Ei vanhuuden oireita;)

ap

Vierailija
4/35 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsestään huolta pitävä yli viisikymppinen nainen voi olla viehättävä ja seksikäs. Tyylikäs pukeutuminen, hyvä itsetunto ja siisti karvoitus (tai vaikka posliini) täydentävät aikuisen naisen olemusta. Sen minkä on kropan timmiydestä menettänyt, voi hyvin paikata silkkisukilla ja sukkanauhoilla.

Vierailija
5/35 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin ihan aviomieheksi asti itseäni 10 vuotta nuoremman komean miehen. Itse olen vaihdevuosia lähestyvä siiderivalas, ylipainoinen ja ruma. Mutta eipä se miehiä tunnu haittaavan jos on mukava ja seksikäs ;-)

Vierailija
6/35 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppinen mies ja mielestäni vanhemmat naiset ovat todella seksikkäitä, heti valmis..

Vierailija
7/35 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30v mies ja vanhemmat naiset kiihhoittavat kovasti. Ei tarvitse edes olla mikään "puuma". Elämää nähnyt Suomalainen nainen, joka uskaltaa olla sinut vartalonsa kanssa.

Taitaa olla niin, ettei nuoret miehet vain uskalla lähestyä vanhempia rouvia kovin helposti. Ja sama ehkä toisinpäin?

Vierailija
8/35 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30v mies ja vanhemmat naiset kiihhoittavat kovasti. Ei tarvitse edes olla mikään "puuma". Elämää nähnyt Suomalainen nainen, joka uskaltaa olla sinut vartalonsa kanssa. Taitaa olla niin, ettei nuoret miehet vain uskalla lähestyä vanhempia rouvia kovin helposti. Ja sama ehkä toisinpäin?

Vierailija
9/35 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsestään huolta pitävä yli viisikymppinen nainen voi olla viehättävä ja seksikäs. Tyylikäs pukeutuminen, hyvä itsetunto ja siisti karvoitus (tai vaikka posliini) täydentävät aikuisen naisen olemusta. Sen minkä on kropan timmiydestä menettänyt, voi hyvin paikata silkkisukilla ja sukkanauhoilla.

minkä iässä häviää, sen kokemuksessa ja aistikkuudessa voittaa, tulkitsenko oikein

Vierailija
10/35 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä iässä häviää, sen kokemuksessa ja aistikkuudessa voittaa, tulkitsenko oikein

Juuri näin.

Vierailija
11/35 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse nuorena miehenä kävin todella kuumana vanhemmista naisista. Parhaimmillaan taisin vähän yli kaksikymmisenä rakastella (useasti) noin viisikymmpisen naisen kanssa.

Mihinkään pidempään ja kestävämpään suhteeseen en kyllä usko.

Mies, nyt 47v ja normaalissa parisuhteessa

Vierailija
12/35 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulupoikien mielestä "vanhempi nainen" on parikymppinen, parikymppisten mielestä se on kolmikymppinen, keski-ikäisten mielestä se on 60-70v. Paha sanoa.

Vierailija
13/35 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran otin yhden 118 vuotiaan rouvan oikein vauhdilla takaa päin, siinä lensi peruukit ja tekikset ja proteesit. Rouva tykkäs kuitenkin, eikä mitään vaurioita tullut.

Vierailija
14/35 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulupoikien mielestä "vanhempi nainen" on parikymppinen, parikymppisten mielestä se on kolmikymppinen, keski-ikäisten mielestä se on 60-70v. Paha sanoa.

Kaikki on katsojan silmissä

Vierailija
15/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskin vanhemman naisen ravintolasta, oikein kaunis ja hyvän näköinen sekä pitää itsestään todella hyvää huolta. Hän on siis 55-vuotias, mitä ei uskoisi.

Meillä menee todella hyvin yhdessä ja tulemme hyvin toimeen keskenämme. Myös seksi on erittäin mahtavaa meillä.

Tiedä sitten mikä on iso ikäero tai pieni ikäero?

Mies 40v.

Vierailija
16/35 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat naiset pitävät myös enemmän seksistä kuin nuoret.

Vierailija
17/35 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko vanhemmalla naisella olla mahdollisuuksia

olla kiinnostava esim. kolmikymppisen miehen mielestä?

Vai onko ikä heti esteenä?

Näin vetävän miehen mutta käänsin katseen pois.

Hänestä näkyi upea miehekkyys...ihan konkreettisesti.

Ikä ei ole todella este. Vanhempi luulisin parempi.

Vierailija
18/35 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat naiset pelkäävät ihan syyttä suotta nuorempia 30-v. miehiä.

Ei ne käytössä kulu rikki mitenkään.

Vierailija
19/35 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljänkymmenen ikävuoden jälkeen ollut aina nuorempi mies. Näin 55-vuotiaana on kurjaa, kun oman ikäiset miehet eivät enää pysty tyydyttämään minua. Monet heistä ovat jo melkein kyvyttömiä. Siksi olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa, jotta kelpaan parikymmentä vuotta nuoremmillekin. Tuntuu, että seksi vain paranee, vaikka en ole koskaan orgasmia saanutkaan.

Vierailija
20/35 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole este jos haette seksiä, mutta jos ikäeroa on paljon muusta kuin seksisuhteesta tuskin tulee mitään.