Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Truplille kutsu torstaiturinoihin**

24.11.2005 |

tulinpa avaamaan pinon, vaikken yhtä hienoo alotusta tehny kun esikot! (miten ne sydämet tehtiin?)

Yö on taas valvottu, torkuin tossa tuolilla tunnin verran et hyvin on hiljasta ollu, onneksi pian pääsee omaan petiin :) ja voi jatkaa vapaiden viettämistä! Yks työkaveri uhkaili tulevansa kipeeksi joten saattaahan olla että ens yöksi tuun viel tänne keikkumaan, toivottavast ei tarttis, vaikka raha ei oo pahitteeks...

Tänään pitäs saada aikaseksi suursiivous meillä kotona: ihan kamalaan kuntoon on päässy koko kämppä-->sädetelkää mulle sitä intoa etten luista lupauksesta. Nettiin en pääse ennen huomista jos en mee illalla anopille " pyykille" =samalla koneelle. Pe tulee mies ja kone sitten kotiin!!

Eipäs tässä tälle aamulle sen kummenpaa: aamupalaa mentävä syömään niin jaksaa nukkua!! Mukavaa päivää kaikille!!

tänään on mentävä ostaa leivonta ainekset siihen kakkuun, jänskättää kuin onnistuu... Ei enää montaa päivää pikkujouluihin!! :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Huomenta Truplapinoon! Ei ole tarkotus tänne ängetä " takasin" mutta [b]Nekulle[/b] vaan että tosiaan ehkä se niin on että mies antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa... Välillä jo vähän lämpeni vaan minä innostuin asiasta vähän liikaa ja ollaan tultu takapakkia reilusti! *harmittaa eikä voi antaa itselleen anteeksi...* Nyt on taas alotettava alusta... On hyviä päiviä, ja huonoja päiviä ja sitten hyvin huonoja päiviä... ;o) Vaikka kuin yrittää itselleen sanoa että anna jo periksi niin ei vaan osaa irrottaa... No tällä hetkellä tilanne taitaa olla se että jos en lopeta jatkuvaa itkeskelyä niin ei taia vauvaa tähän perheeseen tulla ikinä! Mies on kuitenkin pysynyt lupauksessaan että tuplaus alkaa ens kesänä joten ei siihen niin pitkästi oo joten nyt vaan pitäis jaksaa ja jaksaa ja jaksaa *lohduttaa ja tsemppaa itseään*

Äh no mitä mää nyt tänne tulin avautumaan...

MUKAVAA JOULUN ODOTUSTA TRUPLILLE!

Vierailija
2/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mariposa )))halaus((( !!!

Täällä olo aikas kurja,täti aikoo tehdä tehtävänsä kunnolla ja mä vuodan varmaan kuiviin ennenko se lähtee. Eikä tuo vesisade auta yhtään piristämään mieltä. Tekis mieli vaan käpertyä peiton alle ja pysytellä siellä.

Enkä enää muista mitä piti ees kommentoida :( Palaan sitten paremmalla fiiliksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli olo etten kestä vauvan hankinna ajankohdan odotusta ja etten voi olla täällä,mutta tieni vei takaisin!

Höntälle tsemppiä tädin kanssa!=(

Meillä on kaikki lapset,paitsi esikko erittäin kipeinä.

Yleensä on tylsää soittaa lääkäri aikaa mutta nyt tuli hymy huulille.

Soitin tossa lääkärikeskukseen ja sanoin virkailijalle että täällä olisi 4 sairasta lasta jotka kaipaavat lääkäriä.

virkailija:Anteeksi,nyt en oikeen kuullut.

Minä:Että täällä olisi neljä lasta jotka tarvitsevat lääkäriaikaa.

Virkailija:Ajattelin että kuulin väärin.=)

No,kun ajat oli varattu kysyi virkailija vielä lopuksi että teemmekö ramonttia tai jotain kun selllainen kolina kuuluu?

Mua nauratti puhelimeen,ei remonttia,tuossa nuo 5 vaan ovat aamupuuro pöydässä.Tasaista lusikoiden kalsketta ja lasten ääntä=)

Mutta nyt koti kuntoon ja nokka kohti lekuria.PÖH!

See you later alligator,L+5

Vierailija
4/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tähän aikaan ylhäällä, oho!

Neuvolaan lähdössä. Aika olis puolen tunnin päästä ja täällä vaan kirjottelen : )

Kamala pissihätä, miten kykenen kävelee sinne?

Oliko joku muukin menossa meistä neukkariin tänään? Tais olla tuolla odotuksella vaan....

Jep, mutta palaillaan!

S 9+1 (pysynkö laskuissa?)

Vierailija
5/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Mäkin haluisin jäädä sänkyyn oleskelemaan. Olis niin ihanaa lojua sängyssä, torkkua kun unettaa ja valveilla olles napostelis herkkuja ja lukis kirjaa. HAluaa niin kovasti yhden sänkypvän itselleen ;)

Pahaolo tosiaan alkaa olee aika kurissa. Toki tulee pahoja hetkiä mutta yleensä onneks vain iltaisin pääsääntöisesti enää :)

Eilen nukuin päikkärit ja sitte tulikin kiire laittaa ittesä ihmisen näköiseksi ja viemään tyttöä jumpalle. Sieltä menin kaupas pyörähtää -> ostin isälle kirjan j.lahjaksi ja samalla hain nyyttäri herkkuja eiliseen askarteluiltaan. Olin siis avoimenpväkodin järkkäämässä jouluaskarteluillassa -> äideille tarkoitettu. Huovutin tonttuja ym kivaa siellä. Mä sitte rakastan käsitöitä ja etenkin askartelua =)

LEANNA, teretulemas takaisin :) Mä en edes tienny/tajunnu et olit poistunut tai yrittänyt ;)

MIITSU; nuo miehet on tommosia et ei ne tosiaan kaikkea pysty ymmärtämään -> raskauden aiheuttamaa väsymystä jne;)

MARIPOSA, voi himskatti minkä mies meni tekee. Ole nyt vahvana siel ja selitä hänelle mitä sinä joudut kestämään moisten tempauksien takia :(

NEKKU, täällä päin on kans jos ei hae ennen elokuuta niin paikat on aika lailla täytettynä. Tosiaan seuraava ruuhka on tammikuu/vuoden alku. Mutta musta tärkeintä olis nyt et Minja saa hyvän hoidon vaikkei seolis se ykkös paikka ja sä pääsisit viimein töihin tai sinne harjoittelu paikkaan :)

KATZU, miltäs pakkaus tuntui? Vieläkö pilvissä leijailet =)

Mul tuli mieleen viel et JOS joku ei tiiä mitä pikkujouluihin tekis niin vois tehdä esim. toisen salaatin??? SOFFU tekee toisen. Olis ainakin ruokaisempaa syötävää => " joulu" ateria ;)

Mutta juu,nyt meen puurolle ja sitte meen jatkaa sinne pväkotiin niitä huovutuksia, haluu viel pari tonttua tehdä ;)

Marieela 9+4

Vierailija
6/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela - Juu, on mulla varasuunnitelmakin Minjan hoitoa ajatellen! Kun mun sisko on hoitovapaalla poikansa kanssa, niin sinne voin tarvittaessa viedä ja miehellä alkaa joululoma jo 6. pv :D Vaikka sekin yrittää tietty tehdä töitä mahollisimman paljon..! Mut niitten voimin varmaan sais hoidettua MInjan sinne tammikuuhun asti.

Olikin tarkotus tän naputtelun jälkeen soittaa sinne päikkyyn ja kertoa et ei ehkä ookaan niin akuutti tilanne.

Mul on jotenkin pää ihan tyhjänä nyt - ei ajatus kulje ;) Palaillaan!

Vierailija
7/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ilma:( Ja vielä 3 työpäivää edessä ja sitte ruhtinaallinen 1 vapaa *ei jaksa ei*. Aamulla yritin kovin ajatella positiivisesti, et tammikuussa kun jään äippälomalle, saan olla ne kaikkein kauneimmat vuodenajat kotona:) Ehkä sen varjolla jaksaa tän ankeen syksyn.

Äippäpakkaus on ihana:) Se toppahaalari on aivan iiiihanaaa:) Ihan eri värinen kun tossa kelan kuvassa, livenä se on vaaleen vihree eikä turkoosi:) Niitä pikkuisia vaatteita piti tietty heti pakkailla tuonne hoitopöydän laatikoihin ja aikamoinen määrä niitä siinä pakkauksessa tulikin. Voi kun tulis jo maaliskuu, en vaan millään jaksasi enää odotella. Synkistelin illalla ja luin sitä pakkauksen parisuhdeopasta. Oli tosi " kivaa" luettavaa naisen kropan pilaantumisesta ja lihomisesta raskauden myötä, miehen haluttomuudesta ja pettämisestä. Nousi sellanen raivo et mä haluan ainakin salille heti treenaamaan kun synnytyksestä selviin, mun kropalle ei vaan VOI käydä noin:( Hyi kamala, pitää varmaan jo varailla plastiikkakirurgin aikaa:/

[b]Jellona[/b]: Hyvä kun muistutit, pitääkin käydä vahvistamassa vakuutus:) Tarjoukset kyllä haettiin hyvissä ajoin, mut vakuutuksen ottaminen jäi vähän vaiheeseen.

Nyt äkkiä koira pihalle ja iltavuoroon, moikka!

Vierailija
8/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkää on. Ja mieli sen mukainen. Tänään taas tuntus väsyttävän ihan älynä ja töihinkin pitäs vielä mennä. Hohhoijaa. Pahoinvointiakin on tänään taas ollut jotenkin enempi :(

Soittelin tossa päivähoitotoimistoon ja kyselin siitä Lassin uudesta hoitopaikasta, että joko ovat tehneet päätöksiä. Eivät kuulmma tiedä kuin vast joulukuun ekan viikon jälkeen, että minne pääsee. Mutta nyt kuulemma näyttää siltä, että niihin tarhoihin mihin haettiin ei mahtuisi. Kurja juttu. Toivottavasti ei tarvitsisi ihan toiselle puolelle kaupunkia viedä hoitoon, kun tossa lähelläkin noita tarhoja olisi.

Mariposa:Voi kurjuus, mitä meni mies suustaan päästämään. Ne kyllä todella osaa ton soutamisen ja huopaamisen taidon. Mut jospa antais ajan hiukan kulua ja miehen sopeutua tähän takaisin kotiin tuloon. Niin ehkä se vauva-ajatuskin taas alkaa innostamaan häntä ihan toisell tavalla. Nyt voi kaikki olla vähän sekaista kun on vuoden ollut muualla ja päässyt vihdoin kotiin. Pitelen täällä peukkuja.

Axe: Voi kunpa toivoisin että huomenna testi näyttäs jotain muuta kun negaa. Jospa sä oot tässä pitkän kierron aikana hedelmöittynyt vasta tosi myöhään.

Marieela: Mä en olekkan huomannut onnitella miehen vakityöstä. Se on upea juttu. Ja helpottaa tavallaan asioita monella tapaa. Jos ei muuta niin ainakin stressiä siitä että loppuuko työt vai jatkuuko. Kiva, että sulla pahat olot alkaa olla jo helpottamaan päin.

Mites muuten, kummasta paikasta teille on helpompi suunnistaa. Jumbosta vai Itiksestä. Ajateltiin nääs miitsun kanssa lähteä jo aamusta liikkeelle ja käydä vähän shoppailemassa ennen teille tuloa. Mut paikan pitäs olla sellanen, mistä on sitte helppo löytää teille. Mä kun oon niin huono tuolla pääkaupunkiseudun liikenteessä. Niin ja ne tarkat ajo-ohjeet jos viitsit tuonne s-postiin laittaa, niin osattas sitte perille. Suuret kiitokset jo etukäteen.

Katzu: Onnittelut äippäpakkauksesta. Voi kun haluttaisi itseäkin jo päästä moista availemaan. Mutta siihen menee vielä aikaa.

Neiti sai taas miehensä vierelleen. Onnittelut siitä!

Nyt tarttee alkaa valmistautumaan töihin lähtöön. Antakee mulle voimaa please. Mä niin mielelläni Marieelan tavoin viettäisin yhden kokonaisen päivän sängyssä maaten. Se olis taivaallista. Mutta ei auta, menoksi on pistettävä että taas ehtii.

mirulii 9+0

Vierailija
9/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii - Jaa meillä onkin molemmilla päivähoitopaikan haku meneillään :) Mut eikös Lassi oo ollutkin hoidossa? Onko vaan paikan vaihdos edessä vai mitä..? *ei pysy kärryillä*

Tässäkin olis nuo päiväkodit kans ihan lähellä, mut on niin suosittuja kaikki, aina täynnä! Jos ei noista saa paikkaa niin sit onkin aikamoinen matka seuraaviin.. :/

Katzu - Kyllä tää joulun aika menee nopeesti - usko pois. Enää 4 viikkoa jouluun! Sit onkin se tammikuu joka sujuu kivojen alennuksien perässä ;) *hih*

Mä soittelin kans sinne päiväkodin johtajalle ja sovittiin että vasta tammikuusta alkais Minjan hoito. Sisko ottaa Minjan hoiviinsa - mikä on kyllä kiva juttu, kun meillä nuo kaikki kasvatus jutut ja muut menee niin yksiin :) Eli ei yhtään haittaa. Mies kattoo myös Minjaa, aina kun kykenee.

Ihan hyvä mieli nyt tän hoidon suhteen :D Kyl ne asiat aina jotenkin loksahtaa paikoilleen. Itse asiassa parempia hoitajia (sisko ja mies) ei vois toivoakaan!

BTW - tuli noista teidän pikkujouluista mieleen. Et kannattaa käyttää sitä kartta palvelua, niin saa hyvän ajoreitin. (kunhan se Marieela on sen osotteensa ilmottanu) http://kartat.eniro.fi/ LÄhinnä tää ehdotus oli just Miitsua ja Miruliita varten, kun tulevat kauempaa..

Joo - meen kehittää elämää..

Vierailija
10/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kerrankin ehdin kirjoitella rauhassa täältä töistä:) Ovat tahtoneet meikäläisen kirjelmät jäädä aika typistetyiksi viime aikoina. Kävin ruokatunnilla hakemassa makuuhuoneen verhoja sovitukseen. Me ostettiin viime viikonloppuna uusi päiväpeite ja nyt pitäisi saada vielä uudet verhot. Samat rutjakkeet kun ovat olleet meillä about vuodesta 2000, niin olishan tuo jo ihan kiva välillä saada vaihtelua. Illalla onkin sitten vuorossa verhonsovitustalkoot ;)

MIITSU; tsemppiä vaan kovasti suursiivoukseen!!! Meillä sama homma edessä kunhan tuo remontti on saatu valmiiksi. Ei uskalla edes kuvitella sitä pölyn määrää mikä varmasti joka nurkasta paljastuu kunhan siivouksen alkuun pääsee. Pakko pestä kaikki verhot yms. koska todellakin JOKA paikka on pölyä täynnä.

HÖNTÄLLE piristyssäteitä ***** Täti se kyllä osaa aina masentaa, jolloin kaikki muutkin asiat alkavat tympiä entistä enemmän. Toivottavasti olet jo huomenna paremmalla mielellä!

Kuinkas SOFFULLA meni neuvolassa?

Ja toivottavasti NEKKU saat hoitopaikka-asiat hoitumaan.

KATZU; mukavaa että pakkaus oli mielestäsi parempi livenä kuin nettikuvissa. Minä olen nähnyt kaverini pakkauksen lokakuussa ja minustakin värit luonnossa ovat paljon parempia kuin netissä. Ja hei, muakin tympii täällä töissä ihan kympillä. Mutta kyllä me jaksetaan molemmat nää viimeiset about pari kuukautta, eikös vaan?! Ja vielä kun täsä välissä on joulu ym, niin kyllä aika nopeaan kuluu. *koittaa tsempata kaveria jaksamaan, vaikka itsellä samanlaisia tympäännys-fiiliksiä*

MIRULIITA tuntuu tympivän kanssa. Oikein paljon jaksamista myös sulle!!! Jotenkin tää ilmakin on ihan p*****stä :( Tulis edes lunta, niin se piristäisi vähän. Tällaisella vesikelillä kun on niin saakutin pimeää, ettei tällaista kovin kauan aikaa jaksa.

Tämä riittäköön tällä erää, enää ei juttu irtoa. Jatkoa seuraa myöhemmin. Mukavaa torstaita!

Vierailija
11/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii, Jumbosta on helpompi tulla meille ja lyhyempikin. mutta kyllä Itiksestäkin tänne tulee, muutaman mutkan enemmän vastti vain...

Mut nyt hieman kiirus joten myöhemmin enemmin ;)

Vierailija
12/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Nekku:[/b] Ok. Ei siinä sit mitään ollutkaan, jos se noin meni. Mä ymmärsin, että lanssiharjoittelussa ollessaan se olis tapahtunut ambulanssissa;)

Ohjeet on, että vaitinolovelvollisuus on periaatteessa rikottu, vaikkei nimiä mainittaisikaan ja joku voisi jotenkin tajuta kenestä on kyse. Meille sanottiin, ettei kotonakaan saa puhua

juuri mitään

, mikä ei kyllä aina onnistu. Nää ei kuitenkaan ole kauhean harvinaisia, joten siksi tästä kai aina tolkutetaan. Ja vaikkei niistä mitään oikeusjuttua tulis, niin harjoittelupaikkoja voi kyseiseen paikkaan olla vaikea saada.

Tukipoikajuttu on siinä mielessä eri asia, etten ole vaitinolovelvollinen. En ole virka- tai työsuhteessa tai muussa sellaisessa asemassa missä sitä vaaditaan. Ainoastaan korrektiuden nimissä pyrin välttämään tunnistamista.

Mulla on kyllä nyt kauhea stressi niistä pikkujouluista. Mitä tuon?! En missään vaiheessa ehdi tekemään enkä ostamaan lahjaa, kääk!!!

[b]Mariposa:[/b] voi ei! Mä ehdin jo innostua sun puolesta!! :/

A kp43

Vierailija
13/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink4]Huh, masennuin niin tästä pimeydestä että etin just taikataikina ohjeen ja hain tiimarista maalia. Meinasin tehdä vähän joulukuusen koristeita, kun ei meillä ole vielä mitään. En vaan vielä keksiny minkälaisia teen, ostin kulta-ja hopeamaalia.

NEKKU: No hyvä että siskos voi kattoa Minjaa. Ja jospa se on Minjallekin mukava olla tutun kanssa näin alkuun, jos ei ole aikoihin ollut noin säännöllisessä hoidossa.. siis päivittäin. Ei mene pienen pää ihan pyörälle. ;) Koskas sulla alkoikaan se harjottelu? Oon kyllä vähän kade, ois aika kiva hypistellä kaikkea vauvatavaraa päivät pitkät ja vielä TYÖKSEEN: ;D

MIRULII: Minäki jäin miettiin että missäs se Lassi nyt sit olikaan hoidossa? Kun uutta paikkaa haette.. Miehen aivot on kyllä elämän suuri arvoitus, sen olen huomannu. *argh* ;)

AXE: Nonnih, taas oot reippaana yhden harjoittelun saanu tehtyä! Hyvä tyttö. :D Testaatko huomenna? Onko mitään oloja??;) Pidän peukkuja. Tai taidankin tehdä taikataikinasta sellaset kultaset peukutukset sulle! :D

MARIEELA: Voi multa on tainnu mennä jotain ohi. Siis sun mieskö sai vakkaripaikan?? ONNEA!Sehän oli mukava uutinen!

KATZU: Oi varmasti ihana äippäpakkaus.. Ku sais itekkin sen pian tilata. Jaksuja töihin!!

MIITSU: Ei kai mies pahasti möksähtäny ku olitki lähteny jo kotiin? Kyllä ne osaa olla joskus niiiiiin.. ja ku eivät kuuntele mitään ja sit myöhemmin ovat ihan öönä et mites tää näin. Olen huomannu et tuo mun hellu se ei paljoa kuuntele mitä sanon/kysyn, vastaa vaan jotain yleispätevää: " niin joo" tai " joo-o" . Eilenki oli kloori-pullo sen jäljiltä hukassa ja ku kysyin et loppuko se kun ei löytyny siivouskaapista niin se sano jooooooo. Sit myöhemmin löyty ihan väärästä kaapista. Ei muka muistanu YHTÄÄN missä oli tai oliko loppunu, vaikka oli JUST sitä käyttäny. Pah.

LEANNA: Harmi et lapset on kipeänä. Mut hauska se sun puhelu sinne lääkäriin.. Remontti? Eeeei ku lapset ne vaan.. *reps*

SOFFU: Mites neuvolassa? Tuu nyt ihmeessä kertoon nopeesti!

JELLONA: Meillä on kans makuuhuoneen verhojen valinta edessä. Ollaan tässä jo ennen miehen kosovon reissua vuosi asuttu ja silloin ei ollut edes verhotankoja! *me laiskat* Nyt kävin sit kattoon kankaita ja innostuin et täytyy saada helmalakana sänkyyn ja pääty myös samasta kankaasta. (sellanen levy vaan mihin tulee kangashuppu päälle) Mutta siis ne verhot jäi edelleen kattomatta.... :)

HÖNTTÄ: Hyhm, hiton täti. Aina se pilaa kaikki.

Oma napa: Eilinen keskustelu ei sitten sen enempää jatkunut ja homma jatkui vähän sen jälkeen niinku ennenkin, eli ei ehkäsyä! Mies vielä sanoi et mennäänkö vähän luovuttaan simppoja ja naureskeli vaan! Tänään on kai pakko vielä yrittää saada jotain selkoa tilanteeseen, koska mulla on jotenki syyllinen olo tästä hommasta. Et ihan ku en suostus mitään ehkäsyä käyttään ja pakotan sen tähän. Vaikka tiiän et se ei ole totta..

Mie kp11/28-49?

Vierailija
14/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä taikataikinasta semmosia sulosia pikkutonttuvauvoja siihen kuuseen,sano hellulle,että eikös se niin ihana olis meilläkin ens vuonna tämmönen pikkutonttu :D

Kiitos piristyssäteistä, JoHellekos niitä lähetti? No,olipa kuka vaan,niin pikkuhiljaa alkavat tehoomaan. Me leivottiin joulupipareita ja mieski on soitellu pitkin päivää töistä,että mikäs siellä on olo ja lupas tulla suoraan kotia,paitsi joutuu se käydä rengasliikkees,kun meni autosta rengas puhki. Onneks ei ollut sattunut kuinkaan kun oli hidas vauhti.

Mutta nyt lämmittään saunaa.

Vierailija
15/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sitten pikasee moikkaamaan: pyykit on kohta valmiita ja pitäs mennä hakemaan postista elloksen toimitus: uudet verhot olkkariin ja muuta krääsää ja tietty se strattipakkaus vauvalle :)

Jaksuja muille väsyneille: täällä ollaan kanssa silmät lurpallaan: Soffun uutisia ootellaan neuvolasta, mulla enää vajaa viikko neuvolalääkäriin :)

Mariposa: en oo kuullu miehestä viel tänään, mutta eiköhän tuo taas oo unohtanu: onhan se tietty kun aina oottaa tuota tapaamista niin pettyy kun toinen onkin häipyny... mutta enää 3 vkoa koulua sitten ne norkoilee kotosalla aikaspaljon enemmän!! tietty käy tenteissä viel keväällä ja toivottavasti pääsee pian töihin, eikä vasta huhtikuussa....

Jepusjee... nyt on kyllä mentävä: joten huomiseen tyttelit!!!

mitenkäs ne päivät menikään... rv 10+4 vissii....

Vierailija
16/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä lukenut teidän kuulumiset, mutta jotenkin ei nyt jaksa kommentoida*pyytää anteeksi*. Ei mitään erityistä syytä olla allapäin paitsi, että tää olo on niin elefanttimainen. Maha jotenkin pudonnut tosi alas ja olo tukala. Painaa, puristaa, kivistää, supistaa... Tänään siivosin ja jossain vaiheessa ihan itkuun purskahdin kun tuntui, etten jaksa/pysty tekemään yhtään mitään ilman kipuja tms. Pelottaa kuinka iso vauva on kun olo on tämmöinen... Onneksi huomenna neuvola niin saa vähän jutskailla tädin kanssa tilanteesta.

Anteeksi ihan hirveästi täysi oma napaisuus ja valitus:(

Talvikki*kaikesta huolimatta onnellinen masustaan*

Emmasanna: et kai synnyttämässä jo ole???

Vierailija
17/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lusmuillaan. Onneksi on hiljasta, ni ehtii vaikka surffailla täällä netissä ;)

Meillä siis poika on jo päiväkodissa. Mutta kun muutetaan ensi kuussa sinne naapurikaupunkiin, niin tarttee sitten hakea uutta paikkaa sieltä. Tästä nykyisestä hoitopaikasta ollaan kyllä tykätty hurjasti, mutta tulis sitte niin pitkä matka viedä hoitoon. Onneksi Lassin nyt ei niin kovin montaa kuukautta enää tartte hoidossa olla, mihin ikinä nyt sitte pääsekään. Ja sikäli mikäli kaikki tän odotuksen suhteen menee hyvin.

Jeppis tässä tällä erää. Ei tosiaan enää kun kaks yötä meidän pikkujouluihin...kivaa :D

mirulii

Vierailija
18/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Axe[/b] - Niin kun en tosiaan ollut varma mitä se vaitinolovelvollisuus käytännössä tarkottaa, tarkalleen ;) Siit on niin kauan aikaa, kun koulussa niistä oli puhe. Mutta niinhän se taitaa olla ettei sanallakaan sais sanoa mistään (?) Oletin kyllä että jotain yleisesti saa sanoa.. Ja luulin tosiaan et tukiperheelläkin on sama homma :I Mut eipäs ollutkaan! Peukut huomiseen testaukseen - jos vielä oot testaamassa? Kyl sä nyt voisit plussata, niin hartaasti sitä toivon..!

[b]Mariposa[/b] - Se liike mihin meen harjotteluun, on kyllä kun unelma :D Ihania vaatteita! Etenkin ne vauvojen pienet nutut. Sit siellä on paljon kaikkia puisia leluja (palapelejä ym. kehittävää), kenkiäkin löytyy ja kastemekkoja ym. juhlallista. Mut kuuluuhan siihen työhön muutakin kun nuttujen hypistelyä ;)

Voi [b]Miitsukin[/b] saa pieniä vauvanvaatteita hypistellä! :)

[b]Talvikille[/b] jaksu-hali!! Ehkä helpottaa noin niin kun henkisestikin - kun saat sille th:lle vähän purkautua :) Eikä tarvii yhtään olla pahoillaan, vaik ei innosta tulla kirjottelee. On sitä aina itse kullakin hetkiä kun ei innosta tai ei kerkiä..

Kysykös joku (mariposa?) millon se harjottelu alkaa.. No kerrotaan vaik ei ois kukaan kysynytkään ;) Eli 1.pv (to) alkaa.

Ai siit tulikin mieleen et pitäs käydä ostamassa tytön joulukalenteriin sisältöä! Tein viime jouluks sellasia pieniä pusseja " säkkikankaasta" - en oo ees vielä miettiny mihin ne tällä kertaa ripustan..

Vierailija
19/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mä sen olen ymmärtänyt, mutta aika hankalaa tahtoo olla, jos mistään ei sais mitään puhua...

Asiasta viidenteen: [b]voisitteko antaa opiskelijan hoitaa teidän synnytyksen?[/b] Miksi, miksi ei? Ei tarvitse ajatella mun mielipidettä, kiinnostaa vaan:) Mä voisin, jos se ei olisi kukaan idiootti meidän luokalta;) Pari sellaista ystävää on, joiden oikein toivoisin!

[b]Mariposa:[/b] Oireita kyllä löytyy, mutten usko niihin enää yhtään! ;)

Vierailija
20/32 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

RS-virus jyllää ja lääkärin neuvo mennä tyksiin heti jos tuntuu hengittäminen vaikealta.Jos käyttää palleaa kovasti apuna hapensaantiin.

Nyt kyllä leikkii mutta hengitys on sellaista läähättävää.Yöllä sen sitten näkee.Itkuinen on ja vallan kiipeämässä syliin.

Lopuilla olikin sitten keuhkoputken tulehdukset ja yksi nielutulehdus epäily.Olimme nielunviljelyssä,joten selvinnee vasta huomenissa.

Axe:

Kyllä uudelleen synnyttäjänä antaisin harjoittelijan hoitaa synnytykseni ja itseasiassa viimeisimmän hoiti lähes valmis opiskelija alusta loppuun.Tyksissä kun olen synnyttänyt on niitä opiskelijoita aina ainakin seuraamassa tapahtumaa.En oo hennonnut koskaan kieltää vaikka joskus ärsyttänyt monet silmäparit kun esm sisätutkimustra tehdään.Mutta eihän ne muuten opi,kuin tekemällä=)

Mutta nyt pieni vaatii huomiota!

L+5