Haaleistakin haalein haamu on plussa, eikö?!?
Uskallanko tuulettaa??? EI ole viivanpaikka, vaan TOSI vaalea punainen viiva.. mutta ilman suurennuslasia näkee... Ja menkat pitäis alkaa vasta la/su....
Kommentit (9)
Sitten kolmantena se oli jo ihan hyvä viiva. Eli oli plussa. Se oli kyllä aluksi niin haalee että en tienny luotanko silmiini vai en. mutta mieskin sen näki. Eli onnea vain haamusta! ++++
Toivon niiiiin kovasti, että tämä raskaus olisi totta ja vaavinalku pysyisi mukana! Yksi keskenmeno takana ja nyt olen NIIN Kiitollinen jos tästä haamusta seurais vauva!! :)
Millä kp:lla olette haamuja testailleet? Mulla pitäis menkat alkaa pe-su ja viikonloppuna on juhlia tiedossa... voiskohan jo näkyä? Tai viimeistään perjantaina....
kp 28/31 tuon haamun.... en uskalla vielä tuulettaa ja olla raskaudesta varma, mutta toivonkipinä on!!! Testi oli mammaksin liuskatesti, ei se erittäin herkkä vaan " tavallinen" .
Kp 26/?? en tiennyt ihan tarkkaan mun kiertoa, mutta jotain 28-30 on yleensä ollu. Poistatin h-kierukan niin siks en tienny tota kierron pituutta. Oli tosiaan saunailta ja aattelin varmistaa josko uskallan ottaa saunajuomaa. En sitten ottanut =). Testi ei ollu tosiaan mikään herkkä eli marketista ostettava rfsu liuska. sitten parin pv päästä testsin acon 10:llä.
-maharaja
Pakko kertoa kun kävin tänään labrassa antamassa pissanäytteen kun epäilen että mulla on pissatulehdus. Kerroin sairaanhoitajalle että epäilen pissatulehdusta mutta ei ole poissuljettua että olisin raskaana. Oireina on painon tunnetta alavatsassa, lisääntynyt pissaamisen tarve, nuutuneisuus/väsymys sekä lämpöä mittasin tänään 37.1. Kysyin että voisiko samalla katsoa virtsasta rakaustestin. Olen nyt kp 24/28. Sain vastaukseksi ettei kannata testata raskautta koska todennäköisesti vaikka olisinkin raskaana, näyttäisi testaus negaa. Yritin kysyä että olisiko mahdollista että näyttäisi plussaa, niin vastaukseksi sain että erittäin epätodennäköistä tässä vaiheessa.. Tiedättekö mitä eroa virtsasta otettavalla testillä on apteekin testiin? Luulin että virtsasta näkyisi kaikkein herkimmin mahdollinen raskaus?!? Toivotaan ettei tämä ole pissiittiä... :)
Mulla eilen tuli haalemmistakin vielä haalein haamu eilen.. siis roskishaamu... ja nyt vasta kp8... että enpä tiedä uskonko tuohon..
Teen vielä huomenaamu pissasta acon 10:llä ja jos siihen tulee jotain niin sitten voi ehkä jo toivoa jotain..
Hätäinen: Tuliko plussa?? kerrohan kuulumiset..
Ja onnea sinne..
mutta itselläni kävi niin että tein testin kun kuukautiset myöhässä päivän ja haalean haalea viiva tuli, olin hämmentynyt mutta onnellinen! En oikein tiennyt uskoako raskauteen vai ei... Kuitenkin viiden päivän päästä kuukautiset alkoivat runsaina. Eli ilmeisesti alkuraskauden keskenmeno.
Seuraavan kerran teen testin kun menkat reilusti myöhässä! Putosin korkealta ja kovaa.. Ei kuitenkaan tarkoita että muilla kävisi näin mutta anyway... Tsemppiä kuitenkin plussanneille ja toivottavasti vauvat pysyy matkassa!
ainakin täällä aina kaikki sanoo! Ja tuo kuulostaa erityisen hyvältä, että se on punainen haamu! Onnea jo nyt!