Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥ ESIKOT hyppy torstaihin ♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥

24.11.2005 |

[color=CornflowerBlue] Minä se nousin sit näin aikasin, kun ukko kulta lähti töihin ja en saanu enää unta, niin ajattelimpa sitten nousta ylös :) Huomenna olis sit ne verikokeet, tietääkö joku kuinka nopeeta saa tulokset labrasta? Nyt vedellään kp12/? Olis tarkotus lähtä Hämeenlinnaan lauantaina kavereita moikkaan, mutta enköhän sit viimestään illalla tuu myös teitä moikkaan, jos jaksan rahautua koneen ääreen.

[color=DarkGreen] Nyt taijan lähtä keittään aamu sumpit *haukotus*

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt itsekin että mitä kierrot oli ennen pillereitä, mutta täytyy sanoa etten yhtään muista. Joulukuussa olisi tullut 9 vuotta täyteen eli ehdin syödä pillereitä lähes 9 vuotta. olin niin nuori kun olin niitä ilman, etten kiinnittänyt huomiota moiseen kiertoon ja näin ollen tämä luonnollisen kierron seuraaminen on täysin uutta minulle. Saas nähdä kuinka käy, mutta luulisin että kierto oli suht tasainen koska en muista mitään outoakaan " noista ajoista" .

Jos kierto on ihan sekaisin, kauankohan pitää odottaa lääkäriin menoa, eli missä ajassa luonnollisesti pitäisi tasoittua ennenkuin kannattaa huolestua?

Aurora

Vierailija
22/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora; Mä lopetin pillerit liuskan puolivälissä (mitenniin malttamaton..) parin viikon päästä tuli vuoto. Seuraavan kierron oli vaikka mitä oloja. Maha oli tosi oudon tuntonen, esim. autossa oli tosi hankala istua. Sit seuraavat kierrot olikin 28-30 pv. Olin tosi ihmeissäni, kun muistan että ennen pilleritä ollu rutkasti pidempiäkin kiertoja.

Mulla nyt kp 27. Olo ihan tavanomainen, ei vielä tätioireita, mut ei muutakaan... Ainut ero edellisiin kiertoihin, että valkkaria tulee edelleen jonkun verran - normaalisti ei yhtään. Missä piinailukaverit, ainaski Mii ja Jessica?? Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä haltija on asettunut meille taloksi (sen lisäksi, että me ollaan saatu seuraksemme pari mikkihiirtä, jotka nakertaa jotain seinien sisällä, hui!) Puhun hyvästä haltijasta, koska tuntuu, että pitkän kurjan kauden jälkeen elämä taas hymyilee! Sain tänään tietää, että pääsen joulun jälkeen töihin yhteen kivaan projektiin! Olen ollut ilman töitä koko syksyn gradun takia, ja vähän jännitti, että löytyykö hommia vielä monen kuukauden tauon jälkeen.

Niin, ja sitten tietysti olen onnellinen siitä, että vauvaprojekti on vihdoin pyörähtämässä eteenpäin, kun hoidot on aloitettu. tokkopa jo kyselikin mun kuulumisia, kiitos siitä! ♥ Tänään tikutin ensimmäisen kerran LH-huippua, ja ihan haalea tulosviiva tuli, eli negaa vielä, niinkuin pitikin. Lääkäri arveli, että lauantaina tai sunnuntaina on plussa, voi kun oliskin! No, huomenna sit selviää, että onko ne munikset jaksanut kasvaa isoiksi. Kovasti olen yrittänyt hautoa, joten toivotaan että edes yksi olisi irtoamassa! Eli homma menee siis niin, että jos ovistesti on lauantaina +, inssi tehdään samana päivänä. Jos näyttää plussaa sunnuntaina, inssi on maanantaina. Onneksi molemmat päivät juuri sattuvat sopimaan miehuksellekin! Taitaa olla sekin hyvän haltijan tekosia! :)

tokkopalle peukutan kovasti, että saisit sinäkin +plussan+ ja siis siihen raskaustestiin! bdbdbdbdbdbddbdbdbdbdbdbddbd

Onko Niamey jo testannut vai mikä sulla on tilanne? Anteeksi jos viestisi on mennyt ohitse...

Ja Diolle pitkistä kierroista: kauanko sulla on ollu noin pitkät ja epäsäännölliset kierrot? Eli kun elitte " varmoilla päivillä" , oliko silloinkin samanlaista? Luulen, että lääkäri ottais kyllä sut jo ihan tosissaan, jos kävisit juttelemassa. Varsinkin jos sulla on jotain kiertopäiviä ylhäällä, niin että voit antaa jotain faktoja...

Vitsi kun mulle on inhottavasti just tulossa flunssa, mutta pitäis nyt jaksaa vähän vauvajumppaillakin, kun kerrankin on todistettavasti ovis käsillä! Mietin, että jos tänään saisin houkuteltua miehen vällyjen väliin, niin sitten olis sopiva väli siihen inssiin, jos se tehdään lauantaina. Jos taas inssi on vasta maanantaina, voitais vielä harjoitella kotona lauantaina. Aika suunnitelmalliseksihan tää menee, mutta se sallittakoon tässä tilanteessa! Mä ainakaan en kaihda enää mitään keinoja, kun tähän saakka on päästy :)

Halauksia ihanaiset Enskarit!

-Q-

Vierailija
24/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hienoa pinonaloitusta kehuttiin Truplien pinossa, jonne eksyin jostain syystä " vakoilemaan" ! (miten niin mulla ei ole elämää)

Eikä toi pieni nimilipsahdus mitään haittaa, Miikin löysi lopulta pinon :)

-Q-

Vierailija
25/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys enskat!

Aivan älyttömän hienon otsikon oli Muppeli värkännyt! WAU!

Ihan hirmuisen paljon osanottoja Viiville ja iso voimaa antava rutistus näin virtuaalisesti! Todella ikävä uutinen, iso juttu käsiteltäväksi! Lohdun sanana se, että tuttavallani oli samanlainen tilanne kuin sinulla muutama vuosi sitten ja nyt heillä on vajaa vuoden ikäinen viipeltäjä vahdittavanaan. Tiedän, että tällä hetkellä ei varmasti kiinnosta kenenkään muun asiat, mutta toivoa on!!!! Tule meitä moikkaamaan ja kertomaan kuulumisiasi jatkossakin, olet tervetullut!

Ai niin ja siitä biopsiasta vielä, että toimenpide tehdään käsittääkseni paikallispuudutuksessa ja ei ole mikään " mielettömän kipeä" . Ainahan puuduttaminen tekee kipeää (jokainen hammaslääkärissä käynyt varmaan tietää...) mutta on oikein laitettuna hyvä menetelmä. Vaikeinta on varmasti ajatus kivesten leikkelystä. Toimenpiteenä todella pieni juttu.

Toivottelee Keinuhepo, joka kauhusta jäykkänä odottelee tätiä saapuvaksi ennakkoilmoituksesta säikähtäneenä (kp 27/28-32)

Vierailija
26/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti alkuun VAAAAAALTAVAT onnittelut Pikkuiselle! Kyllä se aalto on virallisesti nyt pyyhkässyt enskoihin, täältä tullaan, o-puoli!!!!

Q: Ihania uutisia!!! Pidän niiin lujaa peukkuja teijän puolesta! Niin, ja onnea uudesta työstä!!

Viivi: En löydä oikeita sanoja just nyt, voin vaan sanoo että oon todella pahoillani! Voimia jaksamiseen, kyllä se vielä iloksi muuttuu!!!!

Muppeli: Mahtava toi sun aloitus! Oikeen olit kovan vaivan nähny!!

Ja tervehdys vaan kaikki muutkin enskat joita en erikseen maininnu!

Nyt omaan napaan, oon niin innoissani! Olin tänään lääkärissä (oli pakko varata yksityiselle aika, malttamaton ku oon). Sisätutkimukset, ultrat ym. tehtiin ja kaikki oli aivan normaalisti, itse asiassa oikeinkin hyvin " vauvaprojektin" kannalta. Lääkäri ei " muka" ees tuntenu mitään pattia mun masussa, vaikka oon sen kyllä turhanki monella kokeiluttanu ja kaikki ovat sen tunteneet! No, ehkä mul on virtsarakko yht´äkkiä venähtäny, kohtuun tm. se ei nyt sit ainakaan liity! Oli hassua saada ne ultran kuvat käteen! Vielä ku sais sellasen mis ois pieni papunenki ni sit oisin ikionnellinen! Mutta nyt siis täällä ryhdytään tositoimiin! Kyllä vierähti kivi sydämeltä ku kuuli luotettavalta lääkäriltä miten asiat on. Noi koululekurit ku vähän epäilyttää... Nyt painun suihkuun ja sänkyyn juomaan glögiä ja... ;)! HEIPPA!

Vierailija
27/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää, vaikkakin muutti sanan ihan erikisi [color=red] :-)

[/color]

[color=Olive] quierolta olisin halunnut kysyä, että pitääkö siellä ultrassa käydä montakin kertaa, kun syö clomeja? Sen n. kp10 ultran tiesinkin, mutta pitääkö käydä päivien päästä tarkkailemassa niitä follikkelileita vielä lisää? *vähän pihalla näistä clomeista, vaikka seuraavasta kierrosta pitäs alottaa ne* :/

Vierailija
28/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yleensä tartte, kuin vaan kp10 tai kp11 tms., mutta kun kyseessä on eka clomikierto ja kun näytti, että olis jopa 3 munarakkulaa, niin lääkäri haluaa vielä tarkastaa tilanteen. Mutta sitten lopullinen inssiajankohta määräytyy ovistestistä näkyvän lh-huipun mukaan.

-Q-

Vierailija
29/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kiitosta. Huomenna verikokeista sit selviää tapahtuuko mulla ovulaatiota vai ei. Kauvankohan menee tuloksien saannissa? Tiijäkkö sanoa? (no huomennapa se sit viimestään selviää)

Vierailija
30/30 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on v-lopun nettipimennossa,huomenna lähtään anoppilaan.Tuun sit sunnuntai-iltana lukemaan plussakuulumisianne!

Pahoitteluni viiville,olipas murskaavaa tietoa.Ei osaa sanoa oikein mitään...lohturutistus!

Q:lle onnea muniksen kasvattamiseen!

Ja kaikille hyvää v-loppua!!!!

Moolille pus ;)

-Pepsis kp13/24-27...kylläpäs aika taas rientäää :)