Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiinnittymisestä

31.10.2006 |

Heissan!

Nyt ollaan kp 25/29-45..heräsin yöllä kauheaan alavatsakipuun, jota kesti noin 5 minuuttia.Se oli todella voimakas kipu..

Tietääkö kukaan voiko johtua esim.kiinnittymisestä? vai onko enteilevää tätiä ? nyt on ollu oikeestaan koko aamupäivän sellasta pienen pientä nippailuja alamasussa...tai välillä tuntuu vaan...mistä tuo mahtaa kertoa..onko kellään ollut tälläsiä oireita ja mitä ne on tarkoittanut?

kiitos vastauksesta jo etukäteen =)

Oikeen paljon plussaonnea kaikille kuumeilijoille =)))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä siellä sulla on tilanne, ENKELI-81?? Vieläkö on pysynyt tädin ryökäle poissa??

Mulla on menossa kp 30, ja päätin testailla vasta keskiviikkona, sillon luulis testiin tulevan se kaks viivaa, jos on tullakseen. Menkkamaisia tuntemuksia on, mutta mitään ei kuitenkaan pikkupöksyihin ole tullu.. Tissikipukin hävinnyt yhtäkkiä, alaselkään " koskee" välillä.. En tiedä onko nämä vaan kuviteltuja " oireita" ..

Ilmoittele miten kävi, ihan sama kumpaan suuntaan vaan, mäkin pidän sut ajantasalla.

:) L. (kp 30/25-29, jos ei nyt sitten kp:t veny)

Vierailija
2/5 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Nyt on kp 31 ja tätiä ei ole ainakaan vielä näy.

vatsaan kyllä aina välillä koskee hiukan ja vähän on myös paineen tunnetta.iltasin on ollut myös kylmä ja huono olo.rinnat on ehkä vähäm arat.mutta tosin kaikki oireet voi myös olla jos täti tulee..viime kierrot mulla on ollu 32 päivää..jos tätiä ei nyt kuulu, niin teen vasta viikonloppuna testin..mulla kun kierrot ollu aina vähän miten sattuu.

Toivoisin niin kovasti että tärppäisi jo, niin kuin miehenikin...

hirveesti plussaonnea myös sulle =))

Tuuhan kertomaan taas kuulumisia =)

-enkeli-81-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itseasiassa samanlainen tilanne viime kuussa ja sitten tapahtu samanlainen " kipeä" tunne pari yötä sitten taas.. Eli siis viime kuussa ainakin täti sitten tuli, mutta nyt tietenkin toivon, että kyse olisi kiinnittymisestä.. Mulla itellä on menossa kp 25 ja nyt 4:nä kuukautena kp:t on ollu 25-29 ku täti on tullu paikalle..

Toivotaan, että se nyt olis se kiinnittyminen!!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd!!!

Terv. Lisbet (kp 25/25-29)

Vierailija
4/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhtenä yönä toispuolisiin kipuihin ja

kohdunulkoinenraskaus oli diagnoosi ja leikkaukseen

välittömästi.

En halua peloitella, mutta kannattaa tarkkailla jos

kipu ei häviä..

Vierailija
5/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole enään mitään pahoja kipuja..se näköjään jäi vaan siihen yölliseen kertaan..on mulla nyt sen jälkeen vähän nipistellyt masua ja ollut sellanen painontunne masussa..tiedä sitten mitä se mahtaa tarkoittaa.

Noh täytyy seurailla tilannetta..jos ei ala tätiä kuulumaan niin teen sitten reilun viikon päästä testin.

Kiitos kaikille vastanneille =) ja myöskin jos joku sattuu vielä vastaamaan =)

plussaonnea kaikille kuumeilijoille =))