~~ELOLINTUJEN TORTAI~~
Huomenta kaikille!
Piti aloittaa pino kun kerrankin ehdin.
Plussia satelee yötä myöden eli Onnittelut Hupunalle ja tervetuloa porukkaan =) Ymmärsinkö oikein , että olet vm-76? Minä myös. Aivan loistava vuosikerta jos saanen kehua ;)
Nyt kysyisin teidän mielipidettä eli Jos oletetaan, että mulle on luvattu 2 testiä/ kierto ja sitten toinen niistä testeistä jää käyttämättä kun täti rynnisti käymään niin onko mulla seuraavassa kierrossa käytettävissä 2 vai 3 testiä???
Tästä ollaan leikkimielisesti väännetty miehen kanssa kättä. Heinäsirkoissa kerroinkin kuinka mulla esikoisen aikaan pääsi testaaminen " karkaamaan käsistä" . Testejä kului ja kului ja sen takia mies on kiusannut mua " testikatolla" .
Mun mielipidettä asiaan on tietenkin turha kysyä =) sanoin isännälle, että täältä saisi puolueettoman vastauksen :)
Sää näyttää sateiselta täällä etelässä joten sateenvarjot aamulla matkaan :(
Öttis toivottavasti selviät säikähdyksellä. En osaa sanoa muuta kuin että toivotaan parasta.
Mies sanoi päivällä, että hieman epäilee teidän puolueettomuutta testi asiassa. Mä vannoin ja vakuutin, että olette kyllä täällä naiset tietää mistä puhuu :)
Tässä mietiskelin noita lämpöjä ja limoja. En ole kumpiikaan oikein perehtynyt. Oliko niin, että lämmöt nousee kun ovulaatio tapahtuu ja pysyvät ylhäällä jos taasen hedelmöitys tapahtuu. Entäs ne ovislimat? Jos ne bongaa niin silloinko raahaan isännän kammarin puolelle vai olisiko pitänyt aiemmin toimia? (mun on pakko kaivaa bilsan kirjat jostain esiin...)
No nyt olen jälleen kerran paljastanut tietämättömyyteni