Minipillerien jälkeen raskaus?
Oon lopettanut 6 viikkoa sitten cerazette minipillerien syömisen. Nyt ei ekoja menkkoja näy, ei kuulu! Pillerien aikana ei ollu menkkoja ollenkaan..kauankohan pitäis menkkoja ootella ennenkun uskaltaa testejä tehdä?Kokemuksia? Nyt on ollut 2 päivää hassuja vihlasuja alamahassa, päänsärkyä, väsymystä ja äklöö oloa. Menkkojen alkutuntemksia vai mitä?
Kommentit (3)
Mulla ei tullut lainkaan vuotoja Cerazetten käytön lopettamisen jälkeen ennen raskautumista. Oliskohan ollut noin 6 viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen, kun tein positiivisen testin. Olin bongaavinani oviksen noin 4 viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen.
Kiitos vastauksestasi:) Olen kuullut monilta ettei ekaa vuotoa ole kerennyt tulemaan cerazetten jälkeen. Noinkohan mullakin..en vielä uskalla tehdä testiä, ettei vain olis miinusmerkkinen. Kaikki oireet kyllä viittaa vahvasti raskauteen..koska jos mahakivut olis olleet kuukautiskipuja-> olis ne jo alkanu. Nyt 4 päivää ollu nännit ihan kosketusarat ja väsyttää kokoajan. Toiveissa olis kovasti pikkuinen ihminen masuun kasvamaan.
Ilmeisesti kellään ei ole kokemusta vastaavasta tilanteesta.