Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN tiistai 31.10

31.10.2006 |

Toivottavasti kukaan ei pahastu kun aloitin jo uuden pinon:)

Niin elikkä siis huomenet kaikille!

(.) Viime yö meni ihan päin sanonko mitä... Esikko päätti herätä puoli kolmelta, eikä suostunu enää nukkumaan.. Otin sen sitte viereen nukkumaan.. kyllähän se siinä puolisen tuntia nukahti mutta minä en.. Mies ja vauva nukkuivat niin leveästi ettei mulle jääny tilaa:)eipäs ole eka kerta.. Aamulla 5 aikaan olin jo niin väsy ettei pysyny silmät auki ja nukahdin lattialle kun leikin esikon kanssa.. Sitten onneksi mies kanto minut sänkyyn ja pääsin nukkumaan...Sepä siitä...

Nyt kp7/12-28 ja vielä tänä aamuna tuli sitä vaaleanpunaista limaa... mikä lie seki.. Elikkäs varmaan loppuviikosta alan jo tikutteleen ku viime kireo tosiaan oli vain 12pv....

Mitäs muilla?? onkos testaajia tälle päivälle???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan vaan, että elokuisiin siirryn, kunhan taas kierto etenee. Nyt siis kp3/27-30. Hieman on ollut hiljaista täällä tänään...onko kaikki apteekissa testi-ostoksilla:)

Tamatulle tsemppiä. Kerro heti, kuinka kävi kun oot testannut?

Onnea muille plussanneille myös.

T.aada4

Vierailija
2/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen odotellaan mitä tuleman pitää, testejä ois kaapissa, mutta en testaa vielä :) täytyy malttaa, edellisissä kierroissa olen testannu aikaisin ja aina niitä negoja. luin tuolta toiselta palstalta että jotkut kun ovat teroluteja käyttäneen niin menkat on alkaneet jopa vasta 2 vkn päästä viimeisistä tabuista, että hyvinkin tätä voi meilläkin olla.

kp 29/27-30(kai, en kalenterista katsonut mutta muistelisin että noin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä piisaa niin, etten meinaa millää ehtiä ees lukemaa teiän kuulumisia..

Eilisessä pinossa joku (heko?) suunnitteli tänään testaavansa, miten kävi?!?!?!?!?

Plussanneita oli varmasti taas uusia sitten viime perjantain, paljonpaljon onnea ja tarrasukkia masuun mukaan!!! =)

ON: jes, olen todellakin unohtanut, mikä kp on menossa!!! Se oli mulla tavoitteenakin. Jotenki pakko saada sitä rentoa asennetta tähän kuumeiluun. Vauvasiemeniä on viljelty jo ihan kivasti ja mukavaa on. Ovisajan voisin olettaa olevan kohta käsillä, täti pakkas nääs laukkunsa perjantaina ja häippäs.

Mutta plussarikasta päivän jatkoa! Nyt tarvii jatkaa töitä..

-S- kp ?/26-29

Vierailija
4/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä lumisade! Talvi tuli ihan yhdessä hetkessä ja maisema on aivan valkoinen nyt jo täällä etelässäkin.

ON: kp 8/26-31. Ei mitään erityisempiä tuntemuksia. Puoli vuotta on nyt yritetty tehdä pikkukakkosta ja yritys jatkuu...

Eilen olin kolmevuotiaan esikoisen kanssa aikuinen lapsi -jumpassa, mukava yhteinen harrastus! Vaan kun niitä taaperoita katsoi tuli taas vauvan kaipuu. Tyttäremme on jo oikea pikkuneiti, jumpparyhmässä sieltä isoimmasta päästä. Voi kun jo tärppäisi...

Vierailija
5/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa! Eipäs ookkaa tullu kirjoteltuu tänne pitkään aikaa, oon vähä niinku yrittäny " unohtaa" asiaa, mut eihä se mihkää unohu! Joka nippasua ja jomotusta miettii et onkohan nää nyt niitä oireita...hohhoi..Olin alkukuusta kyllä oikeesti tosi toiveekkaalla mielellä tän kierron suhteen ja luulen et pupuilut osu oikeeseen ajankohtaanki, mut nyt on tullu masis ja tuntuu et eipä tainnu tärpätä vieläkää...=( massua nippailee päivittäin ja välillä tuntuu menkkamaista jomotusta ja sit munasarjojen kohilta vihlailee myös välillä, tissit on pikkasen arat, ei paljo muita oireita...No, perjantaina tai lauantaina testaan mikäli siihen on aihetta...

Niin ja onnea oikein paljon plussanneille!!!=)

Vierailija
6/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aijon itse testata. Tilasin Acon testin eilen ja se tulee luutavasti huomenna joten pitää kai sitten töiden jälkeen vasta testailla. Kauhee nälkä ja väsymys koko ajan.. onkohan hyviä merkkejä hmm..

Olin esikoisen kanssa aamulla pari tuntia ulkona ja hui kun oli kylmä jopa -4 astetta ;).

Vierailija
7/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taitaa olla kuulkaa hyvä juttu unohtaa kaikki itsensä tutkiskelut, minäkin jätin kaikki haaveet yhtään mistään ku vasemmalta se munis päätti lähteä ja ennakkoon oli tieto ettei sieltä kovin hyvät mahikset ole. mutta luoja on tehny oman ratkaisunsa, kaikesta huolimatta testasin kuitenkin äsken ja täysin selvä plussa tuli. ajatukset on todella sekaisin... uskallan 100% iloita asiasta vasta ensimmäisen ultran jälkeen joka on noin 2vk:n päästä.. mutta siihen asti elämme toivossa että pikkuinen on päässyt menemään oikeaan paikkaan ja pysyy kyydissä loppuun asti.

Vierailija
8/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eilen nuo verikokeiden tulokset ja oon ihan ymmälläni. Fsh oli 7,6 eli käsittääkseni normaali, mut prolaktiini olikin vain 81 ja tyksin viitearvot on 102-496. Kaipa se on hyvä, kun ei se oo ainakaan liian korkee, mutta ihmetyttää kyllä tuo hiukan. No perjantaina sitten on se gyneaika, jos ei ovisplussaa tuu sitä ennen. Ois kyllä hyvä ajoitus, jos sais sen plussan just perjantaiks niin voitas sitten piikittää siellä samantien. Aikas jännää!

Paljon onnea uusille plussanneille ja peukut pystyssä lopuille!

piipaa kp 9/27

Vierailija
9/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä heinäkuisten pinkkaa odotuspuolella?? Menkääs nyt hyvät plussanneet tekemään kunnon pinot mihin me loput saadaan sitten haikailla ja toivottavasti mahdollisimman moni päästäkkin mukaan! =D

Vierailija
10/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjan paljon onnea!!!!

Vierailija
11/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan kummallista. Testasin aamulla negan, mut sellasella testillä, joka pääsi " vähän" kärsimään ylimääräisestä lämmöstä aikasemmin. Jotain tuhrua on ihan vähän tänään tullut, mutta ei mulla ruukaa ikinä alussa tuhruttaa. Ja lähes kellon tarkkuuella ruukaa normaalitilanteissa alkaa. Nyt siis 30/28. No ootellaan vielä...

Onnittelut tamatulle ja muillekin plussanneille!

Vierailija
12/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti me muut täältä perässä tullaan jo nyt pian...

(.) Ei se täti lähde ikinä:( tai sitten tämän on pakko olla joku muu juttu, kun vaaleanpunaista limaa tulee ihan ihan vähän noin kerran tai kaks päivässä...En ala edes tikutteleen ku en tiiä mikä tämä on!!!!!!!!Kääk... kp7/12-28... Apua.........

Toivottavasti tämä plussa aalto jatkuu... ja tulee pyörähtämään meidän kaikkien luona...

Onnea plussanneille ja tärppionnea kaikille...

Vierailija
13/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamatu: Hertsileijaa sinun kanssasi! :) Onnea plussasta, ja nyt kaikki toivomme ja pidämme peukkuja pystyssä, että vauvantaimi on siellä missä pitääkin. Jospa siellä kuitenkin on joku väylä, jota pitkin olisi päässyt kohtuun! Pitkät 2 viikkoa sinulle tästä varmaan tulee, yritä rentoutua ja jaksaa uskoa, asioilla on tapana järjestyä..!

Muillekin piinailijoille pitkää pinnaa ja ++++++++++säteitä!

(.) kp17/n.26 ja käyrä komeassa nousussa:

http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli

Tosin yleensäkin nousee näemmä minulla tässä alussa tuo lämpö hyvin ja sitten alkaa siksakata vähän alemmilla luvuilla. Katsotaan nyt miten mimmin käy tässä kierrossa, odotukset ovat todella korkealla, joten alas tullaan ja lujaa, jos ei tärppää! Nyt vain pitäisi jaksaa odotella..

Koralli73 kp 17/n.26 dpo4 yk4

Vierailija
14/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin siis korallin nikin väärin..antenni:)

Olin höppänä ja tein testin vaikka täti on lähteny vasta toissapäivänä ja vieläki tulee sitä v.pun. limaa mutta tehinpä kuitenki ja ihan selvä negahan se sieltä tuli.. ei tästä tule mitään.. ei sais olla nuita testejä kaapissa:)

Ei yhtään osaa sanoa millon ovis vois olla tulossa ku on niin epäsäännöllinen kierto..

Täytyy alkaa nukuttaan tätä pientä ku se on niiiin väsynyt..

Vierailija
15/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hurrrjasti onnea tamatulle!!!!! Toivon todellakin, että pikkuinen on oikeassa paikassa, ihan vatsan pohjasta kipristelee, kun ajattelen sinun seuraavia jännitysviikkoja.

Oma napa: kp taitaa olla 8, piti ihan mielessä laskea, täälläkin ovista odotellaan varmaankin tuonne kp14-15 tienoile, eli ensi ma-ti eli viikonloppuna pitää kiirettä täällä.

Piipaa00: kiva, että arvot ovat noin hyvin. Prolaktiinista olen myös kuullut sellaista 50 alarajaa, että menisi normaalialueelle.

Kaikille plussaonnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla muutama kysymys.. itse olen vielä niin uusi noiden ovistestejen kanssa joten josko joku voisi minua vähän valaista..

eli: ovis testeissä ei ilmeisestikään vaalea viiva vielä juurikaan meinaa mitään? tummempi viiva ilmeisesti tarvii olla että todella olisi oviksen aika? täällä kp13 ja aamulla oli haalea viiva, paljon haaleampi kuin toinen.

ja kuinkas usein teette yleensä testejä? kerran päivässä vai tiheämmin?.. vai ehkä vain joka toinen päivä?

järki sanoo että pitäis unohtaa tällainen yrittäminen, mutta kun se kuume nyt iski niin kaikkensa tekee että kaikki onnistuisi!

emmilee

Vierailija
17/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilee: Joo ovis testissä plussa on ku kummatki viivat on yhtä tummia.. muuten se on aina nega....

Ja itse olen yleensä testannu klo.13-17 välillä viitenä päivänä peräkkäin ja pidempäänki jos ei ole vielä näyttäny plussaa.. ja heti kun eka kerran näyttää plussaa niin siihen voi/" pitää" lopettaa testaaminen..

Itsekin olen alkanu vasta testaileen joten korjatkaa ihmeessä jos olen väärin kertonu.. mutta näin mie olen asian käsittäny..

(.) Nyt nousi lämmöt vähän korkeemmalle.. ollu pidemmän aikaa jo 36 astetta ja nyt nousi 36,5.. (saattaa kyllä johtua siitäki että olen kipeänä ja virus on kun alilämpöä ollu kokoajan) mutta kai se pitää ottaa hyvänä merkkinä:)

SITÄ IHMEELLISTÄ V.PUN. LIMAA ON TULLU EDELLEEN. KOHDUNNIPUKKA ON KIINNI JA KOVA JOTEN EN KYLLÄ TOSIAANKAAN ENÄÄN KÄSITÄ MITÄ IHMETTÄ SE ON..

Se on niinku ovislimat mutta v.punaista..

Hei mutta voisko ovis tulla jo näin alussa kiertoa?nyt siis kp7 ja täti lähti toissapäivänä tai sitä edellisenä pv:nä...

KIITOS JOS JOKU OSAA KERTOA!!!!!

Täytyy varmuuden vuoksi pöllytellä peittoja tänään;)

Vierailija
18/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen se yleensä menee, että aivan varma plussa napsahtaa silloin, kun sitä kaikista vähiten odottaa!!

Taidan minäkin pitää pienen palsta-tauon. Siirryn elokuisiin mukaan myöhemmin.

Vierailija
19/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille onnitteluista ja mukana elämisestä. Jännittäviä aikoja meillä elelään mutta yritän uskoa että pieni on oikeassa paikassa, että joku reitti olisi ollut. Koralli erikoiskiitokset sinulle, olet ollut tärkeä tuki!

Toivottavasti saan teistä mahdollisemman monesta seuraa tuolle toiselle puolelle :)

t.tamatu rv 4+0

Vierailija
20/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein hyvää jatkoa teille molemmille!! :)

Yritämme kaikin tukkia sinne odotuspuolelle ennätysvauhtia perässäsi, tavoitteenamme täyttää odotussalit ääriään myöten ensi heinäkuussa!